Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά

σκέφτεσαι-να-ξεκινήσεις-τρέξιμο-ιδού

Όλο και περισσότεροι τα τελευταία χρόνια, βάζουν το τρέξιμο στην άθλησή τους. Ειδικά, όσοι δεν προλαβαίνουν ή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για γυμναστήριο, το τρέξιμο είναι η καλύτερη και αποτελεσματική εναλλακτική μορφή άθλησης.

Ωστόσο, μπορεί να ακούγεται εύκολο, όμως, στην πραγματικότητα έχει αντικειμενικές δυσκολίες ενώ αν δεν το κάνεις σωστά, μπορείς να οδηγηθείς σε κόπωση ακόμα και σε συχνούς τραυματισμούς. Γι’ αυτό αν σκέφτεσαι να ξεκινήσεις το τρέξιμο, σου έχουμε 4 συμβουλές που θα σου φανούν χρήσιμες.

Ξεκινήστε αργά

Μια ρεαλιστική προσέγγιση θα μπορούσε να είναι η εναλλαγή ανάμεσα στο περπάτημα και το τρέξιμο για 20 λεπτά. Χρησιμοποιήστε τους περιπάτους για να ανακάμψετε και συνεχίστε με τρέξιμο για να επιτρέψετε στους πνεύμονες, την καρδιά και τα πόδια σας να προσαρμοστούν εύκολα. Τρεις εβδομαδιαίες διαδρομές των 20 λεπτών η καθεμία είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ξεκινήσει ένας αρχάριος.

Ξεκινήστε με πρόγραμμα

Πολλοί δρομείς κάνουν το λάθος να στοχεύουν σε έναν μαραθώνιο από πολύ νωρίς. Αυτό μπορεί συχνά να οδηγήσει σε τραυματισμό, αλλά ένας πιο εφικτός στόχος όπως τα 5km είναι μια πολύ πιο ασφαλής προσέγγιση για τους δρομείς που μόλις ξεκινούν. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βγουν έξω από τη ζώνη άνεσής τους σχετικά γρήγορα, αλλά και να προσθέσουν χιλιόμετρα στο «βιογραφικό» τους με έναν αρκετά ασφαλή τρόπο.

Μείνετε συνεπείς

Όπως και με κάθε νέο πρόγραμμα γυμναστικής, είναι σημαντικό να επιμείνετε σε αυτό για να δείτε βελτιώσεις και αποτελέσματα. Ενώ η υπερβολική πίεση δεν είναι ιδανική, για να προσαρμοστείτε σε κάτι νέο πρέπει να έχετε συνέπεια. Μια διαδρομή ανά εβδομάδα απλά δεν αρκεί. Η συνέπεια και η αποφυγή των χαμένων διαδρομών είναι το κλειδί.

Να έχετε ρεαλιστικούς στόχους

Όλες οι διαδρομές σας για τις πρώτες δύο εβδομάδες θα πρέπει να είναι σε χαλαρό ρυθμό, καθώς η μεταπήδηση σε γρήγορα επίπεδα χωρίς την οικοδόμηση μιας βάσης αυξάνει τον κίνδυνο τραυματισμού. Χρειάζεται χρόνος για να δημιουργηθεί μια συνήθεια ή να οικοδομηθεί μια νέα ρουτίνα, αλλά και για το σώμα να προσαρμοστεί σε μια νέα δραστηριότητα. Είναι σημαντικό να μην κάνετε πάρα πολλά μίλια ανά εβδομάδα ή να περιμένετε ότι κάθε τρέξιμο θα είναι εξίσου γρήγορο. Ξεκινήστε αργά, να είστε υπομονετικοί και με την πάροδο του χρόνου θα τα καταφέρετε.

Διαβάστε επίσης

3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο

5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση

Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της – Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!

Σχετικά Άρθρα
"Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram" - Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
“Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram” – Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
"Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;" - Ο ειδικός απαντά
“Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;” – Ο ειδικός απαντά
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό
Λίγο πριν βγείτε στην πλαζ, εξαφανίστε την κυτταρίτιδα
Λίγο πριν βγείτε στην πλαζ, εξαφανίστε την κυτταρίτιδα
Στην Ισπανία οι γυναίκες θα δικαιούνται «άδεια περιόδου» κάθε μήνα - Μια απόφαση που ελπίζουμε να βρει μιμητές
Στην Ισπανία οι γυναίκες θα δικαιούνται «άδεια περιόδου» κάθε μήνα – Μια απόφαση που ελπίζουμε να βρει μιμητές
Απίστευτο: Αν διένυες τον χρόνο που σκρολάρεις καθημερινά στα social media, μέσα σε 20 μέρες θα έφτανες μέχρι την κορυφή του Έβερεστ
Απίστευτο: Αν διένυες τον χρόνο που σκρολάρεις καθημερινά στα social media, μέσα σε 20 μέρες θα έφτανες μέχρι την κορυφή του Έβερεστ

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του