5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση

5-ασκήσεις-που-θα-σε-βοηθήσουν-να-κάψεις

Ίσως πιστεύετε ότι δεν είναι δυνατό να κάψετε θερμίδες ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση, αλλά αυτό δεν ισχύει. Υπάρχουν μερικές αποτελεσματικές ασκήσεις που είναι εύκολο να εκτελεστούν στο σπίτι και δεν χρειάζεστε καν ειδικό εξοπλισμό για να τις κάνετε.

Εμείς θέλουμε να μείνετε σε καλή κατάσταση και γι αυτό σας προτείνουμε μερικές εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε ενώ παρακολουθείτε ταινίες.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%820

Αυτή η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε λίπος στα χέρια. Είναι πολύ εύκολο να τα καταφέρετε, ακόμα και μπροστά από την τηλεόραση.

Σταθείτε ευθεία, με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων.

Σηκώστε τα χέρια σας στο πλάι.

Λυγίστε τους αγκώνες και ξεκινήστε να μετακινείτε τα χέρια σας πάνω κάτω, όπως στη φωτογραφία. Μην σηκώνετε τους ώμους σας.

Συνεχίστε να αναπνέετε ήρεμα.

Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%822

Για να μεγιστοποιήσετε την επίδραση της προηγούμενης άσκησης και να δείτε τα αποτελέσματα πιο γρήγορα, κάντε το παρακάτω:

Σταθείτε ευθεία, με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων.

Σηκώστε τα χέρια σας και λυγίστε τους αγκώνες σε γωνία 90 °.

Σφίξτε τους αγκώνες σας μπροστά σας και στη συνέχεια επιστρέψτε τα χέρια σας στην αρχική τους θέση.

Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα έως 1 λεπτό.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%824

Αυτή η άσκηση δυναμώνει όλους τους μυς στα πόδια σας, αυξάνει τον καρδιακό σας ρυθμό και βελτιώνει τον συντονισμό.

Τα χέρια σας πρέπει να είναι μπροστά σας, λυγισμένα στους αγκώνες, με τις παλάμες στραμμένες προς τα κάτω.

Κρατήστε το στήθος σας ψηλά.

Ξεκινήστε να κάνετε μιρά πηδηματάκια στη θέση σας γρήγορα, αλλά ομαλά, σηκώνοντας τα γόνατα στο στήθος σας.

Συνεχίστε να το κάνετε για όσο διάστημα θέλετε.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%826

Η άσκηση με την καρέκλα είναι πολύ αποτελεσματική για τους γλουτούς και τους τετρακέφαλους.

Τοποθετήστε μια καρέκλα πίσω σας.

Σταθείτε όρθιες. Τα πόδια σας πρέπει να είναι ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τα δάχτυλα των ποδιών σας πρέπει να δείχνουν προς τα εμπρός.

Η πλάτη σας πρέπει να είναι ευθεία.

Καθίστε αργά λυγίζοντας τα γόνατά σας και οδηγώντας τους γοφούς σας πίσω. Πιέστε τους γλουτούς σας. Κρατήστε το στήθος και το κεφάλι σας ψηλά.

Καθίστε στην καρέκλα και μετά επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Οι αρχάριοι μπορούν να δοκιμάσουν ένα σετ από 8 έως 10 επαναλήψεις. Αργότερα μπορείτε να κάνετε 3 σετ των 10 έως 12 επαναλήψεων.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%cf%88%ce%b5%ce%b9%cf%828

Η άσκηση αυτή είναι ιδανική για τους γλουτούς σας. Επιπλέον, βελτιώνει την ισορροπία και τη συγκέντρωσή σας.

Σταθείτε ευθεία με τα χέρια σας υψωμένα μπροστά σας. Κρατήστε τις παλάμες σας ενωμένες.

Σηκώστε το δεξί πόδι και λυγίστε το γόνατο.

Αρχίστε να κινείτε το δεξί σας πόδι πίσω από τα αριστερά σας, κατεβάζοντας το σώμα σας προς τα κάτω.

Επιστροφή στη θέση # 2.

Επαναλάβετε για 45 δευτερόλεπτα και μετά αλλάξτε τα πόδι

Σχετικά Άρθρα
%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%87%ce%af%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-yoga-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%cf%8c%ce%bc%ce%bf0
Συνεχίζουμε τα μαθήματα Yoga στον πιο όμορφο κήπο
%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%b5%cf%84%ce%ac%cf%81%cf%84%ce%b7-2-%ce%b9%ce%bf%cf%850
Επαναλειτουργούν από την Τετάρτη 2 Ιουνίου τα Γυμναστήρια του ΟΠΑΝΔΑ
5-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%86%cf%84%ce%b9%ce%ac%ce%be%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%840
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
%cf%80%ce%b1%cf%87%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%89%cf%800
Παχυσαρκία: Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους διατροφικούς «εχθρούς» μας;
%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%bf-%cf%83%cf%85%cf%87%ce%bd%ce%ac-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%8c%cf%83%ce%b7-%cf%8e%cf%81%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%cf%810
Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%b7-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b10
Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέσα σε 10 λεπτά – (video)

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του