3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο

3-αερόβιες-ασκήσεις-που-καίνε-περισσότ

Σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι, το να τρώμε λίγη μαύρη σοκολάτα πριν από την άσκηση έχει θετική επίδραση στο σώμα. Βελτιώνει το μεταβολισμό και μας δίνει περισσότερη δύναμη. Επίσης, η ιδέα ότι η άσκηση στο σπίτι δεν είναι αποτελεσματική είναι λανθασμένη.

Το Bright Side αναλύει τις αερόβιες ασκήσεις που μπορούν να μας δώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα στο συντομότερο χρονικό διάστημα και πώς θα τις κάνουμε σωστά.

1. Burpees

3-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%b5-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%83%cf%8c%cf%840

Αυτή η άσκηση είναι απίστευτη γιατί σε μόλις 10 λεπτά καίει 100+ θερμίδες. Τα burpees γυμνάζουν σχεδόν ολόκληρο το σώμα, βελτιώνουν την αντοχή σας και δεν απαιτούν ειδικό εξοπλισμό.

Πώς να το κάνετε:

Τοποθετήστε τις παλάμες σας στο πάτωμα.

Πηγαίνετε σε θέση push-up.

Κάνετε push-up και μετά επιστρέψτε γρήγορα σε θέση squat.

Πηδήξτε προς τα πάνω και προσπαθήστε να τεντώσετε τα χέρια σας όσο πιο ψηλά μπορείτε (ακόμη και να χειροκροτήσετε πάνω από το κεφάλι σας).

Επαναλάβετε. Σε 1 λεπτό μπορείτε να κάνετε περίπου 20 burpees. Ξεκινήστε με έναν μικρό αριθμό επαναλήψεων και αυξήστε σταδιακά.

2. Kickboxing

3-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%b5-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%83%cf%8c%cf%842

Στο kickboxing δεν χρειάζεστε παρτενέρ – όλα τα χτυπήματα στοχεύουν στον αέρα και υπάρχουν τόσο δυναμικές όσο και στατικές ασκήσεις. Σε 60 λεπτά το kickboxing καίει από 350 έως 450 θερμίδες. Αυτή η προπόνηση σας βοηθά να ενισχύσετε τους μυς σας και να χάσετε επιπλέον πόντους, να κάνετε την καρδιά σας πιο υγιή και να αυξήσετε την αντοχή σας.

Πώς να το κάνετε:

Κρατήστε τα πόδια σας ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τις γροθιές σας κοντά στο στήθος.

Με το δεξί σας πόδι, κάνετε μισή στροφή προς τα εμπρός και ανοίξτε τον δεξιό σας αγκώνα στο πλάι. Κρατήστε τα χέρια σας παράλληλα με το πάτωμα και επιστρέψτε στην αρχική θέση.

Ταυτόχρονα, τεντώστε το αριστερό σας χέρι και πόδι στο πλάι. Θυμηθείτε τα γόνατά σας να είναι σε ευθεία.

Κάνετε 2 επαναλήψεις για κάθε πόδι. Ύστερα από 45 δευτερόλεπτα, πάρτε μια αναπνοή 15 δευτερολέπτων.

3. Knee smashes

3-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%b5-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%83%cf%8c%cf%844

Αυτή είναι μία πιο σύνθετη άσκηση, η οποία καίει πολλές θερμίδες. Εκτός αυτού, βελτιώνει τον συντονισμό των μυών και βοηθά να διατηρήσετε το καρδιαγγειακό σας σύστημα τονωμένο.

Πώς να το κάνετε:

Τεντώστε τα χέρια προς τα πάνω.

Σηκώστε το αριστερό σας γόνατο και, ταυτόχρονα, τραβήξτε τα χέρια προς τα κάτω.

Τραβήξτε το γόνατο στο στήθος σας, λυγίστε τα χέρια στους αγκώνες και τραβήξτε τα προς τα κάτω.

Επιστροφή στην αρχική θέση.

Κάνετε μια επανάληψη ανά λεπτό για κάθε πλευρά. Προσπαθήστε να αυξήσετε σταδιακά την ταχύτητα της άσκησης.

Για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από αυτές και άλλες ασκήσεις, θα πρέπει να τις συνδυάσετε με ένα σωστό πρόγραμμα διατροφής. Αυτό θα σας κάνει πιο υγιείς. Επίσης, αν κάνετε αυτές τις ασκήσεις με έναν προπονητή, θα έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Σχετικά Άρθρα
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%80%ce%af%cf%84%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%840
Αυτή είναι η γυμναστική στο σπίτι για τέλειους γλουτούς – Δείτε πώς θα τα καταφέρετε μέσα σε 10 λεπτά
%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%82-%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%85%cf%80%ce%b1%ce%af%ce%b8%cf%81%ce%b9%ce%bf%cf%82-%cf%87%cf%8e%cf%81%ce%bf%cf%820
Ένας ολοκαίνουργιος υπαίθριος χώρος άθλησης «γεννήθηκε» στην Αττική
7-%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-10-%ce%ad%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b5%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b8%cf%85%ce%bc%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%b50
7 στους 10 Έλληνες επιθυμούν την επαναλειτουργία των χώρων προπόνησης, με προτεραιότητα στους ανοιχτούς χώρους
7-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%ae%ce%b8%ce%b5%ce%b9%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%b8%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bc%ce%b70
7 συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα
%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b4%ce%ad%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%cf%8d%cf%80%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%bf-%ce%b2%ce%ac%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%bc%ce%b10
Τελικά συνδέεται ο ύπνος με το βάρος μας και πώς;
8-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%8c%cf%83%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%ce%b1%ce%b3%ce%b1%cf%80%ce%bf0
8 αερόβιες ασκήσεις για όσους δεν αγαπούν το τρέξιμο!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του