3 ασκήσεις για πόδια για γρήγορα αποτελέσματα

3-ασκήσεις-για-πόδια-για-γρήγορα-αποτελ

Θέλετε να αποκτήσετε γυμνασμένα πόδια; Αλλά δεν έχετε χρόνο και διάθεση ειδικά τώρα το καλοκαίρι να πάτε γυμναστήριο; Μπορείτε να το πετύχετε και μόνες με τρεις απλές ασκήσεις! Αρκεί να αφιερώσετε λίγο χρόνο στον εαυτό σας…

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 3 ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να καταφέρετε το στόχο σας, αρκεί πάντα να έχετε πρόγραμμα το οποίο θα συνδυάζετε και με μια μικρή προσοχή στη διατροφή!

Άσκηση 1η:

Ξεκινήστε με ένα βαθύ κάθισμα έχοντας τα πόδια σας ανοιχτό τόσο όσο η λεκάνη σας. Να θυμάστε τα γόνατα να μην ξεπερνούν τα δάχτυλα των ποδιών και να ρίχνετε το βάρος σας στο πίσω μέρος του κορμού σας. Από αυτή τη θέση και καθώς θα σηκώνεστε ανοίξτε τα πόδια σας προς τα έξω και σηκωθείτε σε ένα λιγότερο βαθύ κάθισμα. Επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε για 20 φορές.

Άσκηση 2η:

Συνεχίστε με πλάγιες προβολές. Στηριχθείτε στο ένα πόδι και τεντώστε το άλλο παράλληλα με το έδαφος. Τα δάχτυλα πρέπει να δείχνουν προς τα κάτω, ενώ για καλύτερη ισορροπία τοποθετήστε τα χέρια στη μέση και σφίξτε τους κοιλίακούς σας. Επαναλάβετε για 20 φορές και αλλάξτε πλευρά.

ασκήσεις για πόδια

Άσκηση 3η:

Τοποθετήστε το ένα πόδι σας πίσω από το άλλο και λυγίστε τα γόνατά σας. Με τη δύναμη να έρχεται από τα πόδια τεντώστε τα και γυρίστε το σώμα σας προς τη φορά των δαχτύλων του σταθερού ποδιού σας τεντώνοντας το πόδι που είχατε τοποθετήσει πίσω από το σταθερό. Το τεντωμένο πόδι μένει σε point και εσείς πιέζετε ελαφρώς πάνω και κάτω. Επαναλάβετε για 20 φορές στη μια πλευρά και συνεχίστε με την άλλη.

Να θυμάστε πάντα να πιέζετε το σώμα σας μέχρι εκεί που αυτό σας επιτρέπει και μετά από κάθε σετ ασκήσεων να κάνετε διατάσεις. Έτσι θα αποφύγετε πόνους, πιάσιμο και τραυματισμούς!

Διαβάστε επίσης

Περπάτημα, το θαυματουργό – Πόσα λεπτά αρκούν για να δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται;

Οι ειδικοί αποκαλύπτουν τις ασκήσεις γυμναστικής που οδηγούν στη μακροζωία

Σχετικά Άρθρα
5 εκπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς 30 λεπτά κάθε μέρα
5 εκπληκτικά πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν περπατάς 30 λεπτά κάθε μέρα
Βαριέσαι το σιδέρωμα; Κι, όμως, σε... αδυνατίζει - Δες πόσες θερμίδες καις με τις δουλειές του σπιτιού
Βαριέσαι το σιδέρωμα; Κι, όμως, σε… αδυνατίζει – Δες πόσες θερμίδες καις με τις δουλειές του σπιτιού
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Η πιο απλή και διασκεδαστική άσκηση για γυμνασμένα πόδια
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Μήπως η διατροφή σου εμποδίζει τη γυμναστική σου να δώσει αποτελέσματα;
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Ποιο είναι το μυστικό για γερά οστά; Μάθετέ το και μην το εγκαταλείψετε ποτέ
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια
Έτοιμοι για τον Ημιμαραθώνιο Αθήνας έπειτα από δύο χρόνια

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του