Ένας ειδικός αποκαλύπτει πόσες ώρες ύπνου χρειάζεστε για να χάσετε βάρος

ένας-ειδικός-αποκαλύπτει-πόσες-ώρες-ύ

Δεν υπάρχει συγκεκριμένη συνταγή για την απώλεια βάρους, αλλά οι περισσότεροι ειδικοί συστήνουν την αερόβια άσκηση, την κατανάλωση θρεπτικών τροφών, όπως τα φυλλώδη λαχανικά και τα όσπρια, τον έλεγχο των επιπέδων του άγχους και τον επαρκή ύπνο.

Ο ύπνος συχνά παραβλέπεται στην εξίσωση της απώλειας βάρους, αλλά είναι αναπόσπαστο κομμάτι που σας βοηθά να κρατήσετε τα κιλά μακριά! Για να κατανοήσετε καλύτερα τον ρόλο που παίζει ο ύπνος στην απώλεια βάρους, αλλά και πόσο θα πρέπει να κοιμάστε κάθε βράδυ, διαβάστε τις συμβουλές της Rizwana Sultana, MD, επίκουρης καθηγήτριας ιατρικής περίθαλψης και ειδικής σε θέματα ύπνου στο πανεπιστήμιο Texas Medical Branch.

Γιατί ο ύπνος είναι σημαντικός

Η ξεκούραση είναι σημαντική επειδή βοηθά τον εγκέφαλο να λειτουργεί καλύτερα και βελτιώνει τη συναισθηματική ευεξία και την φυσική κατάσταση. Καθώς κοιμάστε, ο εγκέφαλος δημιουργεί νέα «μονοπάτια» που σας βοηθούν να θυμάστε τις πληροφορίες. Ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στην ικανότητά σας να δίνετε προσοχή, να παίρνετε αποφάσεις και να είστε δημιουργικοί. Ο ύπνος βοηθά επίσης την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία, ενώ η έλλειψή του μπορεί να οδηγήσει σε καρδιακές παθήσεις, νεφρική νόσο και υψηλή αρτηριακή πίεση.

Πώς ο ύπνος επηρεάζει τη σύνθεση του σώματος

Ο ύπνος συμβάλλει στην ισορροπία του ορμονικού προφίλ σας, συγκεκριμένα των ορμονών που ελέγχουν την πείνα (γκρελίνη) και το αίσθημα του κορεσμού (λεπτίνη). Αν δεν κοιμάστε αρκετά, τα επίπεδα γκρελίνης αυξάνονται και τα επίπεδα λεπτίνης μειώνονται, με αποτέλεσμα να αισθάνεστε πιο πεινασμένοι. Σύμφωνα με την Dr. Rizwana Sultana, αυτό θα σας κάνει να τρώτε περισσότερο από ό,τι χρειάζεστε.

Πόσο ύπνο χρειάζεστε για να χάσετε βάρος

Θυμάστε όταν είπαμε ότι ο ύπνος είναι αναπόσπαστο κομμάτι στην απώλεια βάρους; Σύμφωνα με την Dr. Rizwana Sultana, πρέπει να κοιμάστε επτά έως εννέα ώρες κάθε βράδυ αν θέλετε να χάσετε βάρος. Αυτό θα σας βοηθήσει να αποφύγετε την κόπωση και την υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία άσκησης και την έλλειψη κινήτρων.

Διαβάστε επίσης

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου γυμνάζεται και στέλνει ένα δυνατό μήνυμα για το σώμα και το μυαλό!

Le bar Hemingway: Η σχέση του συγγραφέα με το Ritz του Παρισιού, μέσα από μία άγνωστη ιστορία και μοναδικά κλικ!

Παχυσαρκία: Οι λανθασμένες αντιλήψεις που εμποδίζουν τους ασθενείς να αδυνατίσουν – Το webinar που θα λύσει τις απορίες σας

Σχετικά Άρθρα
Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει πώς να κάνουμε στο σπίτι (και στις διακοπές) pilates με μπάλα
Η personal trainer Στέλλα Λορέντζου μάς δείχνει πώς να κάνουμε στο σπίτι (και στις διακοπές) pilates με μπάλα
5 τρόποι για να γυμναστείς στην παραλία χωρίς κόπο!
5 τρόποι για να γυμναστείς στην παραλία χωρίς κόπο!
Αυτή είναι η άσκηση του λεπτού που γυμνάζει όλο σου το σώμα
Αυτή είναι η άσκηση του λεπτού που γυμνάζει όλο σου το σώμα
5 δεκάλεπτα βιντεάκια αερόβιας γυμναστικής για να “κάψετε” λίπος εύκολα στο σπίτι!
5 δεκάλεπτα βιντεάκια αερόβιας γυμναστικής για να “κάψετε” λίπος εύκολα στο σπίτι!
5-%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%ac%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%b9%cf%8c%ce%b3%ce%ba%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%80%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%85%cf%820
5 εύκολες στάσεις της γιόγκα για πόνους στον αυχένα, την πλάτη και τη μέση
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
Πέντε εύκολες ασκήσεις μέσα στη θάλασσα για να μεταμορφώσετε το σώμα σας

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του