5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν ξεκινήσεις kickboxing

5-πράγματα-που-θα-συμβούν-στο-σώμα-σου-α

Φθινόπωρο και συνήθως είναι η εποχή που κάνουμε νέα ξεκινήματα. Και ανάμεσα σε αυτά, είναι και κάποια αθλήματα που επιλέγουμε να ξεκινήσουμε για τον χειμώνα. Τα τελευταία χρόνια έχει κερδίσει έδαφος το kickboxing, καθώς όλο και περισσότερες γυναίκες το επιλέγουν, κυρίως ως μηχανισμό αυτοάμυνας.

Ωστόσο, είναι και μια εξαιρετική μορφή γυμναστικής που σου προσφέρει πολλά οφέλη, αν ασχοληθείς. Αν, λοιπόν, σκέφτεσαι να ξεκινήσεις kickboxing, σου έχουμε παρακάτω 5 λόγους για να το κάνεις χωρίς δεύτερη σκέψη.

Καις θερμίδες

Το kickboxing είναι μια προπόνηση μεγάλης ένταση, που σε κρατά σε κίνηση συνεχώς. Ο καρδιακός σου ρυθμός αυξάνεται στη διάρκεια της συνεδρίας, πράγμα που σημαίνει ότι καις θερμίδες. Στην πραγματικότητα, μια ώρα προπόνησης kickboxing καίει περίπου 750 θερμίδες. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Duke διαπίστωσε ότι η αερόβια άσκηση, όπως το kickboxing, ήταν ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μειωθεί το λίπος της κοιλιάς.

Τονώνει όλο σου το σώμα

Αν θέλεις να γυμνάσεις τα χέρια, τα πόδια ή τον κορμό σου, το kickboxing είναι αυτό που χρειάζεσαι. Μελέτη στη Muscle, Ligaments and Tendons Journal, έδειξε πως μετά από 5 εβδομάδες προπόνησης kickboxing, οι συμμετέχοντες έδειξαν τρομερή βελτίωση σε μυϊκή δύναμη και ταχύτητα. Όπως ακριβώς και η κολύμβηση, έτσι και το kickboxing γυμνάζει όλο το σώμα.

Ανακουφίζει από το στρες

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να βρίσκεις έναν τρόπο να εκτονώνεις συναισθήματα που σε βαραίνουν μέσα στην καθημερινότητά σου, όπως το στρες. Και το kickboxing, είναι ο ιδανικός τρόπος. Απαιτεί συνεχή κίνηση, η οποία όχι μόνο ανακουφίζει από το άγχος, αλλά οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι ασκήσεις πυγμαχίας μπορούν επίσης να μειώσουν τα συναισθήματα άγχους, κατάθλιψης και θυμού

Βελτιώνει την αντοχή και δυναμώνει την καρδιά

Το Cardio kickboxing, ωφελεί και την καρδιά. Οι κινήσεις που περιλαμβάνει, βοηθούν την καρδιά να αντλεί το αίμα πιο γρήγορα και έτσι την ενισχύουν, ενώ η αντοχή σου θα αρχίσει να αυξάνεται. Σε μακροπρόθεσμη βάση, βοηθά επίσης στον έλεγχο της πίεσης του αίματος. Το kickboxing έχει θετικό αντίκτυπο στο καρδιαγγειακό καθώς και στο αναπνευστικό σύστημα.

Βελτιώνει την ισορροπία

Με τα γρήγορα στριφογυρίσματά του, το kickboxing μπορεί να βελτιώσει τη σταθερότητα και την ισορροπία σου. Μάλιστα, είναι ιδανικό και για μεγαλύτερες ηλικίες, καθώς όσο μεγαλώνουμε, ο βηματισμός μας γίνεται λιγότερο ανάλαφρος και χάνουμε σιγά σιγά τη σταθερότητά μας. Τα ποσοστά πτώσης επίσης αυξάνονται με την ηλικία λόγω της μειωμένης σταθερότητας. ‘Έτσι, μια καλή ισορροπία, θα μας βοηθήσει να προλάβουμε προβλήματα στη σταθερότητά μας στο μέλλον, αλλά και στην πρόληψη καταγμάτων των οστών.

Διαβάστε επίσης

Αυτή είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για ενίσχυση του μεταβολισμού και ενδυνάμωση της μέσης

Ποδήλατο γυμναστικής: Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και είναι επικίνδυνο!

Η Ελένη Πετρουλάκη αποκάλυψε ότι μπήκε στην εμμηνόπαυση πριν από 4 χρόνια – Πώς τα κατάφερε με τα συμπτώματα;

Σχετικά Άρθρα
Καρκίνος μαστού: Ασκηθείτε για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισής του
Καρκίνος μαστού: Ασκηθείτε για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισής του
Πρωτοχρονιά με dress code αθλητικό ή αλλιώς SNF RUN 2023 - Οι εγγραφές ξεκίνησαν
Πρωτοχρονιά με dress code αθλητικό ή αλλιώς SNF RUN 2023 – Οι εγγραφές ξεκίνησαν
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
Μόνο δύο λεπτά έντονης σωματικής άσκησης τη μέρα, αρκούν για να ζήσεις περισσότερα χρόνια!
Μόνο δύο λεπτά έντονης σωματικής άσκησης τη μέρα, αρκούν για να ζήσεις περισσότερα χρόνια!
8o Santa Run: Ο πιο διασκεδαστικός, χριστουγεννιάτικος αγώνας δρόμου επιστρέφει στο Ο.Α.Κ.Α!
8o Santa Run: Ο πιο διασκεδαστικός, χριστουγεννιάτικος αγώνας δρόμου επιστρέφει στο Ο.Α.Κ.Α!
100 χρόνια γυναικείου fitness σε ένα video!
100 χρόνια γυναικείου fitness σε ένα video!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του