Ποδήλατο γυμναστικής: Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και είναι επικίνδυνο!

ποδήλατο-γυμναστικής-αυτό-είναι-το-με

Όταν δοκίμασα για πρώτη φορά να κάνω ποδήλατο γυμναστικής πριν από 10 χρόνια, κρατούσα τις λαβές πάρα πολύ σφιχτά – ειδικά σε διαστήματα που έπρεπε να αυξήσω την ταχύτητα – σε μια προσπάθεια να αποκτήσω κάπως περισσότερη δύναμη.

Ποδήλατο γυμναστικής και οι κίνδυνοι που “κρύβει”

Δυστυχώς δεν ήξερα ότι με αυτόν τον τρόπο θέτω σε μεγάλο κίνδυνο τον λαιμό, τους καρπούς και την πλάτη μου, για να μην αναφέρω ότι ολόκληρη η προπόνησή μου ήταν λιγότερο αποτελεσματική.

Χρόνια αργότερα, είμαι πλέον personal trainer και έχω ανακαλύψει ότι το λάθος που έκανα με το ποδήλατο γυμναστικής είναι επίσης το πιο συνηθισμένο λάθος που βλέπω στους άλλους.

Τι πρέπει να κάνετε

Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, συχνά χρειάζεται να ρυθμίσετε σωστά το ποδήλατό σας. Για να προστατεύσετε τα γόνατα και την πλάτη σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σώμα σας. Μερικοί καλοί κανόνες που μπορείτε να ακολουθήσετε για τη σωστή ρύθμιση:

  • Ευθυγραμμίστε το κάθισμά σας ώστε να είναι περίπου στο ίδιο ύψος με το πάνω μέρος του ισχίου σας. Το γόνατό σας πρέπει να λυγίζει μόλις στο κάτω μέρος της διαδρομής του πεντάλ.
  • Ρυθμίστε το τιμόνι σας στο ίδιο ύψος με το κάθισμά σας.
  • Λυγίστε τον αγκώνα σας σε ορθή γωνία και απλώστε τον καρπό σας ευθεία. Η απόσταση από τον αγκώνα έως τις άκρες των δακτύλων σας πρέπει να ταιριάζει με το διάστημα από το κάθισμα έως το τιμόνι, οπότε μετακινήστε το ένα ή και τα δύο πίσω ή προς τα εμπρός για να ταιριάζει με αυτό το μήκος.

Διαβάσαμε το άρθρο της Karla Walsh στο shape.com

Διαβάστε επίσης

Λούπινο: Το «κρέας του φτωχού» που μπορεί να αντικαταστήσει τη σόγια και έχει υψηλή διατροφική αξία

Εμμηνόπαυση: Οι επιπτώσεις της στα χέρια και πώς θα τις αντιμετωπίσετε!

Η Γκουίνεθ Πάλτροου έβγαλε βιάγκρα για γυναίκες!

Σχετικά Άρθρα
Οι οργασμοί των κοιλιακών - Η νέα τρέλα του Tik Tok
Οι οργασμοί των κοιλιακών – Η νέα τρέλα του Tik Tok
"Αυτή η άσκηση με έσωσε ύστερα από ένα ολόκληρο οκτάωρο μπροστά στον υπολογιστή"
“Αυτή η άσκηση με έσωσε ύστερα από ένα ολόκληρο οκτάωρο μπροστά στον υπολογιστή”
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να έχεις ενέργεια όλη μέρα
Face yoga: Κάντε αυτές τις ασκήσεις και πείτε αντίο στις ρυτίδες!
Face yoga: Κάντε αυτές τις ασκήσεις και πείτε αντίο στις ρυτίδες!
Άσκηση με βάρη: Μη διστάζεις να σhκώσεις την μπάρα, τα οφέλη είναι πολλά
Άσκηση με βάρη: Μη διστάζεις να σηκώσεις την μπάρα, τα οφέλη είναι πολλά
Navarino Challenge 2021: Η Ελληνική Γλώσσα ενώνει μέσα από τον Αθλητισμό
Navarino Challenge 2021: Η Ελληνική Γλώσσα ενώνει μέσα από τον Αθλητισμό

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του