Ποδήλατο γυμναστικής: Αυτό είναι το μεγάλο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι και είναι επικίνδυνο!

ποδήλατο-γυμναστικής-αυτό-είναι-το-με

Όταν δοκίμασα για πρώτη φορά να κάνω ποδήλατο γυμναστικής πριν από 10 χρόνια, κρατούσα τις λαβές πάρα πολύ σφιχτά – ειδικά σε διαστήματα που έπρεπε να αυξήσω την ταχύτητα – σε μια προσπάθεια να αποκτήσω κάπως περισσότερη δύναμη.

Ποδήλατο γυμναστικής και οι κίνδυνοι που “κρύβει”

Δυστυχώς δεν ήξερα ότι με αυτόν τον τρόπο θέτω σε μεγάλο κίνδυνο τον λαιμό, τους καρπούς και την πλάτη μου, για να μην αναφέρω ότι ολόκληρη η προπόνησή μου ήταν λιγότερο αποτελεσματική.

Χρόνια αργότερα, είμαι πλέον personal trainer και έχω ανακαλύψει ότι το λάθος που έκανα με το ποδήλατο γυμναστικής είναι επίσης το πιο συνηθισμένο λάθος που βλέπω στους άλλους.

Τι πρέπει να κάνετε

Για να διορθώσετε αυτό το πρόβλημα, συχνά χρειάζεται να ρυθμίσετε σωστά το ποδήλατό σας. Για να προστατεύσετε τα γόνατα και την πλάτη σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σώμα σας. Μερικοί καλοί κανόνες που μπορείτε να ακολουθήσετε για τη σωστή ρύθμιση:

  • Ευθυγραμμίστε το κάθισμά σας ώστε να είναι περίπου στο ίδιο ύψος με το πάνω μέρος του ισχίου σας. Το γόνατό σας πρέπει να λυγίζει μόλις στο κάτω μέρος της διαδρομής του πεντάλ.
  • Ρυθμίστε το τιμόνι σας στο ίδιο ύψος με το κάθισμά σας.
  • Λυγίστε τον αγκώνα σας σε ορθή γωνία και απλώστε τον καρπό σας ευθεία. Η απόσταση από τον αγκώνα έως τις άκρες των δακτύλων σας πρέπει να ταιριάζει με το διάστημα από το κάθισμα έως το τιμόνι, οπότε μετακινήστε το ένα ή και τα δύο πίσω ή προς τα εμπρός για να ταιριάζει με αυτό το μήκος.

Διαβάσαμε το άρθρο της Karla Walsh στο shape.com

Διαβάστε επίσης

Η Ελένη Πετρουλάκη αποκάλυψε ότι μπήκε στην εμμηνόπαυση πριν από 4 χρόνια – Πώς τα κατάφερε με τα συμπτώματα;

Αυτά είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες

Σχετικά Άρθρα
5 ασκήσεις του 10λεπτου για εσένα που δεν έχεις καθόλου χρόνο
5 ασκήσεις του 10λεπτου για εσένα που δεν έχεις καθόλου χρόνο
5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν ξεκινήσεις kickboxing
5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν ξεκινήσεις kickboxing
Αυτή είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για ενίσχυση του μεταβολισμού κια ενδυνάμωση της μέσης
Αυτή είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις για ενίσχυση του μεταβολισμού και ενδυνάμωση της μέσης
Η Ελένη Πετρουλάκη αποκάλυψε ότι μπήκε στην εμμηνόπαυση πριν από 4 χρόνια - Πώς τα κατάφερε με τα συμπτώματα;
Η Ελένη Πετρουλάκη αποκάλυψε ότι μπήκε στην εμμηνόπαυση πριν από 4 χρόνια – Πώς τα κατάφερε με τα συμπτώματα;
Spetses Mini Marathon 2022: Το κορυφαίο multi-sport event της Ελλάδας στο νησί της Μπουμπουλίνας
Spetses Mini Marathon 2022: Το κορυφαίο multi-sport event της Ελλάδας στο νησί της Μπουμπουλίνας
Αυτά είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες
Αυτά είναι τα 4 αθλήματα που έχουν ολιστικά οφέλη για τις γυναίκες

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του