3 ασκήσεις γυμναστικής που θα ανακουφίσουν τα πονεμένα πόδια σου μετά το ρεβεγιόν!

3-ασκήσεις-γυμναστικής-που-θα-ανακουφί

Έρχονται τα Χριστούγεννα και οι περισσότερες έχουμε κανονίσει κάποια νυχτερινή έξοδο ή είμαστε καλεσμένες σε ρεβεγιόν. Είτε χορέψεις όλη τη νύχτα, είτε δούλευες όρθια για 12 ώρες ή απλά πέρασες μία ολόκληρη μέρα πάνω στα ψηλοτάκουνα παπούτσια σου, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αισθάνεσαι τα πόδια σου πονεμένα.

«Τα πόδια, ειδικά στο πέλμα τους, απαρτίζονται από χιλιάδες απολήξεις νεύρων», αναφέρει ο φυσιοθεραπευτής Cameron Yuen. Αυτά τα νεύρα προειδοποιούν το σώμα μας για τυχόν φλεγμονές μέσα από τους συνδέσμους, τους τένοντες, τους μύες και οστά του ποδιού. Μία πολύ κουραστική μέρα για τα πόδια σας, μπορεί να προσθέσει επιπλέον ένταση σε αυτούς τους συνδέσμους, τους τένοντες και τους μύες, πράγμα που σημαίνει ότι όλα αυτά τα νεύρα είναι ο λόγος που πονάνε τόσο πολύ τα πόδια σας.

Ποιο είναι όμως το χειρότερο απ’ όλα; Ελπίζατε πραγματικά να κάνετε μια καλή προπόνηση αλλά μέσα στις γιορτές, δεν έχει γυμναστήριο. Ωστόσο, υπάρχουν ασκήσεις γυμναστικής που μπορείτε να κάνετε μόνες, όταν πονάνε τα πόδια σας για να νιώσετε καλύτερα. Δείτε ποιες βρήκαμε:

Pilates

Ενώ θα χρειαστεί να σταθείτε στα πόδια σας για να πραγματοποιήσετε ορισμένες ασκήσεις, τα πέλματά σας θα ακουμπούν πάνω στη μαλακή επιφάνεια του στρώματος για το μεγαλύτερο διάστημα της προπόνησής σας.

Διατάσεις

Μπορείτε να εκτελέσετε διάφορα είδη διατάσεων που θα ανακουφίσουν τα πόδια σας. Ενδεικτικά, μπορείτε να ξαπλώσετε στο πάτωμα βάζοντας κάτι κάτω από τους ώμους σας για στήριξη και να πιέσετε τα πόδια σας σταθερά στον τοίχο. Μετακινήστε τα πόδια σας πάνω-κάτω για ένα λεπτό, ξεκουραστείτε για ένα λεπτό και επαναλάβετε ξανά.

Κοιλιακοί

Χρησιμοποιήστε το στρώμα της yoga και εκτελέστε διαφορετικά είδη κοιλιακών που όμως δεν θα επιβαρύνουν τα πόδια σας. Αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι ωφέλιμο εάν ενσωματώσετε ασκήσεις που τα πόδια σας θα είναι ανυψωμένα, ώστε να βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος και να ανακουφίζουν τη φλεγμονή.

Διαβάστε επίσης

Κάψε τις θερμίδες των εορτών μέσα σε 10 λεπτά – Ο χριστουγεννιάτικος χορός που θα σε ενθουσιάσει

Δες πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέσα σε 10 λεπτά – Για να κάνεις τις διατροφικές ατασθαλίες τα Χριστούγεννα χωρίς άγχος!

7 απλές ασκήσεις για να αποκτήσεις ένα γυμνασμένο και ελκυστικό στήθος

Σχετικά Άρθρα
Δήμος Αργυρούπολης-Ελληνικού: Διοργανώνει σεμινάρια αυτοπροστασίας για γυναίκες
Δήμος Αργυρούπολης-Ελληνικού: Διοργανώνει σεμινάρια αυτοπροστασίας για γυναίκες
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%80%ce%af%cf%84%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%840
Αυτή είναι η γυμναστική στο σπίτι για τέλειους γλουτούς – Δείτε πώς θα τα καταφέρετε μέσα σε 10 λεπτά
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα - Η απόλυτη εμπειρία
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα – Η απόλυτη εμπειρία
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του