Αρχική > Featured > 7 απλές ασκήσεις για γυμνασμένο και ελκυστικό στήθος
7-απλές-ασκήσεις-για-γυμνασμένο-και-ελκ

7 απλές ασκήσεις για γυμνασμένο και ελκυστικό στήθος

Για να κάνετε το στήθος σας να φαίνεται πιο στητό και όμορφο, πραγματικά δεν χρειάζεται να καταφύγετε σε ακριβές χειρουργικές επεμβάσεις. Το μόνο που χρειάζεται, είναι να κάνετε μερικές απλές ασκήσεις σε τακτική βάση, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στην ανύψωση και στη βελτίωση του σχήματος των μαστών σας.

Στο Bright Side βρήκαμε αυτό το σετ 7 ασκήσεων για να αποκτήσετε το στήθος των ονείρων σας και σας προτρέπουμε να ξεκινήσετε μαζί μας!

Άσκηση 1

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba0

Σφίξτε το χέρι σας σε γροθιά και τοποθετήστε το κάτω από το πηγούνι σας. Πιέστε τη γροθιά σας με το πηγούνι για 5 δευτερόλεπτα και μετά χαλαρώστε για άλλα πέντε. Επαναλάβετε 2-3 φορές.

Άσκηση 2

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba2

Ενώστε τα χέρια σας μπροστά από το στήθος. Πιέστε τα μαζί με αρκετή δύναμη για να τεντώσετε τους θωρακικούς μυς σας. Βεβαιωθείτε ότι κρατάτε την πλάτη σας ευθεία.

Άσκηση 3

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba4

Τα push-ups μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση των θωρακικών μυών. Εάν είστε αρχάριες, ξεκινήστε στηριζόμενες στα γόνατά σας. Τοποθετήστε τα χέρια σας όσο το δυνατόν πιο μακριά από τον κορμό σας και ενώστε τα πόδια σας. Όσο πιέζετε το σώμα σας στο έδαφος, σύρετε αργά τους αγκώνες προς τον κορμό σας. Εκτελέστε 3 σετ των 12-15 push-ups.

Άσκηση 4

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba6

Ξαπλώστε μπρούμυτα, λυγίστε τα πόδια σας και πιάστε στους αστραγάλους. Εάν είστε αρχάριες, μείνετε σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα και μετά κάνετε ένα διάλειμμα 10 δευτερολέπτων. Επαναλάβετε 3 φορές.

Άσκηση 5

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba8

Σταθείτε μισό μέτρο μακριά από έναν τοίχο, τεντώστε τα χέρια σας μπροστά και αρχίστε να τον πιέζετε με τις γροθιές σας. Θα νιώσετε ότι οι θωρακικοί μυς ασκούνται. Πιέστε για 20 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια ξεκουραστείτε για άλλα δέκα. Επαναλάβετε 3 φορές.

Άσκηση 6

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba10

Ξαπλώστε πάνω σε μια μπάλα γυμναστικής ή στο πάτωμα. Χρησιμοποιώντας βαράκια, τεντώστε το στήθος σας και αρχίστε να τα σηκώνετε προς τα πάνω. Στη συνέχεια κατεβάστε τα και σηκώστε τα αμέσως ξανά. Επαναλάβετε αυτή την άσκηση 8 φορές. Τα βαράκια θα πρέπει να ζυγίζουν αρκετά για να κάνουν την τελευταία επανάληψη αισθητά δύσκολη. Εκτελέστε 3 σετ.

Άσκηση 7

7-%ce%b1%cf%80%ce%bb%ce%ad%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bb%ce%ba12

Αυτή η άσκηση θα τεντώσει τους μυς και θα δώσει στο στήθος σας ένα όμορφο σχήμα. Πάρτε τα βαράκια σας. Σταθείτε όρθιες, λυγίστε ελαφρώς τα πόδια και λυγίστε τον κορμό σας προς τα εμπρός. Όταν εισπνέετε, σηκώστε τα χέρια σας προς τα πλάγια (θα πρέπει να είναι ελαφρώς λυγισμένα στους αγκώνες). Πραγματοποιήστε 2 σετ των 12 επαναλήψεων.

Σχετικά Άρθρα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του