Πόσο συχνά και για πόση ώρα πρέπει να τρέχω για να χάσω το λίπος στην κοιλιά;

πόσο-συχνά-και-για-πόση-ώρα-πρέπει-να-τρ

Ενώ οποιαδήποτε μορφή άσκησης μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και να χάσετε βάρος, συμπεριλαμβανομένου του επίμονου λίπους στην κοιλιά, δεν υπάρχει τίποτα πιο απλό από το τρέξιμο. Αλλά αν θέλετε να δείτε αποτελέσματα, θα πρέπει να είστε πειθαρχημένοι.

Ο Steven McDaniels, διευθυντής φυσικής αγωγής στο Beacon College στο Leesburg της Φλόριντα, συνιστά 30 έως 60 λεπτά μέτριας έντασης δραστηριότητας, πέντε ημέρες την εβδομάδα. Έπειτα, μπορείτε να αυξήσετε την ένταση, η οποία θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες. «Για έναν αρχάριο, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα ξεκινήσει με γρήγορο βάδισμα, jogging και έπειτα τρέξιμο», αναφέρει.

Σχετικά άρθρα: Αυτή είναι η γυμναστική στο σπίτι για τέλειους γλουτούς – Δείτε πώς θα τα καταφέρετε μέσα σε 10 λεπτά

Οι αρχάριοι καίνε τις θερμίδες πιο εύκολα

Μόλις αισθανθείτε άνετα, μπορείτε να ρυθμίσετε τη διάρκεια της προπόνησης ανάλογα με το επίπεδο φυσικής κατάστασης και το βάρος σας. «Αν είστε ήδη σωματικά ενεργοί, θα πρέπει να ακολουθήσετε τρέξιμο υψηλότερης έντασης για να κάψετε περισσότερες θερμίδες. Αυτοί που είναι νέοι στη γυμναστική και στο τρέξιμο θα κάψουν τις θερμίδες πιο εύκολα επειδή το σώμα τους δεν είναι συνηθισμένο σε αυτό».

Σε γενικές γραμμές, όσο περισσότερο ζυγίζετε τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε – ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό των προπονήσεων σας. Για να χάσετε 450 γραμμάρια λίπους κάθε εβδομάδα, θα πρέπει να κάψετε 3.500 θερμίδες. Για να σας δώσουμε μια αίσθηση του πώς λειτουργεί αυτό, δείτε πόσες θερμίδες θα κάψει μια γυναίκα 65 κιλών στο τρέξιμο, ανάλογα με το επίπεδο φυσικής της κατάστασης:

  • Χαμηλό επίπεδο: Το τρέξιμο στα 8km/ώρα για 30 λεπτά καίει περίπου 250 θερμίδες. Το τρέξιμο για 60 λεπτά θα κάψει περίπου 500 θερμίδες.
  • Μεσαίο επίπεδο: Το τρέξιμο στα 9.5km/ώρα για 30 λεπτά καίει περίπου 315 θερμίδες. Το τρέξιμο για 60 λεπτά θα κάψει περίπου 630 θερμίδες.
  • Υψηλό επίπεδο: Το τρέξιμο στα 11km/ώρα για 30 λεπτά καίει περίπου 370 θερμίδες. Το τρέξιμο για 60 λεπτά θα κάψει περίπου 740 θερμίδες.

Καθώς συνεχίζετε να τρέχετε, το σώμα σας θα γίνει πιο αποτελεσματικό σε αυτό, πράγμα που θα οδηγήσει σε πιο αργή καύση θερμίδων. Βεβαιωθείτε ότι αυξάνετε την ένταση του τρεξίματος για να καταπολεμήσετε αυτό το πρόβλημα και γυμνάζεστε σε κανονική ένταση, η οποία θα βοηθήσει να στοχεύσετε σε μεγάλες ομάδες μυών στο σώμα για να καταναλώσετε ενέργεια και, έπειτα, να κάψετε τις θερμίδες πιο σταθερά.

Σχετικά Άρθρα
%cf%83%cf%85%ce%bd%ce%b5%cf%87%ce%af%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-yoga-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%ce%b9%ce%bf-%cf%8c%ce%bc%ce%bf0
Συνεχίζουμε τα μαθήματα Yoga στον πιο όμορφο κήπο
%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%bf%cf%8d%ce%bd-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%84%ce%b5%cf%84%ce%ac%cf%81%cf%84%ce%b7-2-%ce%b9%ce%bf%cf%850
Επαναλειτουργούν από την Τετάρτη 2 Ιουνίου τα Γυμναστήρια του ΟΠΑΝΔΑ
5-%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%cf%8d%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bd%ce%b1-%cf%86%cf%84%ce%b9%ce%ac%ce%be%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%840
5 πανεύκολες ασκήσεις για να φτιάξετε τέλειο μπούστο για την παραλία!
%cf%80%ce%b1%cf%87%cf%85%cf%83%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%bf%cf%8d%ce%bc%ce%b5-%ce%bd%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b9%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%89%cf%800
Παχυσαρκία: Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους διατροφικούς «εχθρούς» μας;
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%84%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%b7-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%ce%bc%ce%ad%cf%83%ce%b10
Πώς θα αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά μέσα σε 10 λεπτά – (video)
3-%ce%b1%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%b2%ce%b9%ce%b5%cf%82-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%af%ce%bd%ce%b5-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%83%cf%8c%cf%840
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του