Οι διατάσεις που πρέπει να κάνετε κάθε μέρα – Θα χρειαστείτε μόνο 5 λεπτά

οι-διατάσεις-που-πρέπει-να-κάνετε-κάθε

Από τα πιο ευαίσθητα μέρη του σώματος, οι μύες του λαιμού τις περισσότερες ώρες της ημέρας βρίσκονται σ” έκταση, ειδικά αν εργάζεστε μπροστά από τον υπολογιστή. Πονοκέφαλος, πιάσιμο, δυσκαμψία, πόνος στους ώμους είναι από τα πιο συχνά συμπτώματα από την πίεση που συσσωρεύεται. Αφιερώνοντας ελάχιστο χρόνο καθημερινά, οι παρακάτω διατάσεις θα βοηθήσουν να απομακρύνουν την ένταση και να διατηρήσουν την ευελιξία των μυών. Η εκτέλεση τους να γίνεται με κινήσεις αργές, απαλές και ελεγχόμενες.

Οι διατάσεις

1. Μπροστινή κάμψη

Σε όρθια ή καθιστή θέση πλέκεται τα χέρια σας πίσω από το κεφάλι με ανοιχτούς τους αγκώνες. Εισπνέετε και με την εκπνοή, χωρίς να σκύψετε, φέρνετε μπροστά το κεφάλι και τους αγκώνες. Μένετε σε αυτή τη θέση τρεις βαθιές αναπνοές και ξαναγυρίζετε στην αρχική.

2. Πλαϊνή κάμψη

Με λυγισμένο το αριστερό χέρι πάνω απο το κεφάλι ώστε η παλάμη να είναι κοντά στο δεξί αυτί, παίρνετε εισπνοή και με την εκπνοή γέρνετε το κεφάλι στην αριστερή πλευρά ώστε να νιώσετε το τέντωμα στην άλλη πλευρά. Μένετε σε αυτή τη θέση τρεις βαθιές αναπνοές και ξαναγυρίζετε στην αρχική. Επαναλαμβάνετε από την άλλη.

3. Διαγώνια κάμψη

Γυρίζετε το κεφάλι δεξιά περίπου στις 45ο. Σηκώνετε το δεξί χέρι και βάζετε την παλάμη πίσω από το κεφάλι, ώστε το βλέμμα σας να μπορεί να δει τον λυυγισμένο αγκώνα. Εισπνέετε και με την εκπνοή κατεβάζετε το πηγούνι, σαν να κοιτάτε κάτω από τη μασχάλη. Μένετε σε αυτή τη θέση τρεις βαθιές αναπνοές και ξαναγυρίζετε στην αρχική. Επαναλαμβάνετε από την άλλη.

1972532_592924650781660_1196092075_n

Σχετικά Άρθρα
Δήμος Αργυρούπολης-Ελληνικού: Διοργανώνει σεμινάρια αυτοπροστασίας για γυναίκες
Δήμος Αργυρούπολης-Ελληνικού: Διοργανώνει σεμινάρια αυτοπροστασίας για γυναίκες
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
Νυστάζεις μετά τη γυμναστική; Δες αν αυτό είναι φυσιολογικό!
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%80%ce%af%cf%84%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%840
Αυτή είναι η γυμναστική στο σπίτι για τέλειους γλουτούς – Δείτε πώς θα τα καταφέρετε μέσα σε 10 λεπτά
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα - Η απόλυτη εμπειρία
Railbiking: Πώς να κάνετε ποδηλασία πάνω στις παλιές ράγες του τρένου στην Κακιά Σκάλα – Η απόλυτη εμπειρία
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Έχετε πρόβλημα με τις αρθρώσεις σας; Δοκιμάστε αυτές τις ασκήσεις
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα
Είσαι σε τηλεργασία; Οι ασκήσεις που χρειάζεσαι αν κάθεσαι μπροστά από τον υπολογιστή όλη μέρα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του