Πόσα λεπτά την ημέρα πρέπει να γυμνάζεσαι για να φτάσεις μέχρι τα βαθιά γεράματα;

πόσα-λεπτά-την-ημέρα-πρέπει-να-γυμνάζε

Σχεδόν όλες οι μελέτες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, συμφωνούν πως η άσκηση μπορεί να λειτουργήσει ως ένα… χάπι αντιγήρανσης, χαρίζοντας μακροζωία. Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, όμως, πράγματι οι άνθρωποι που ασκούνται συστηματικά, είναι σε καλή «φόρμα» και ακολουθούν μια υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μπορούν να θεωρούνται ότι είναι 10-20 χρόνια νεότεροι βιολογικά από τη χρονολογική τους ηλικία.

Πόσα λεπτά την ημέρα πρέπει να γυμνάζεσαι για να έχεις μακροζωία;

Οι περισσότεροι ειδικοί συνιστούν 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα ή συνολικά 150 λεπτά μέτριας έως έντονης σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, για τη διατήρηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής.

«Για μακροζωία, σαφώς αρκούν 150 λεπτά την εβδομάδα μέτριας έως έντονης σωματικής δραστηριότητας», δήλωσε ο Δρ. I-Min Lee, καθηγητής επιδημιολογίας στο Harvard T.H. Chan School of Public Health, μιλώντας στους New York Times.

Τώρα, όσον αφορά το είδος της άσκησης που θα επιλέξετε δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Αν και το CDC συνιστά 150 λεπτά μέτριας αερόβιας άσκησης την εβδομάδα, όπως γρήγορο περπάτημα, τζόκινγκ ή ποδηλασία.

Μαζί με την αερόβια άσκηση, οι ειδικοί συνιστούν δύο ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης.

Μη σε τρομάζει ο χρόνος, δες πώς θα τα καταφέρεις

Ενεδεχομένως, αυτά τα 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας να σου ακούγονται πολλά, ίσως και να σε αγχώνουν, αν δεν έχεις πολύ χρόνο στη διάθεσή σου για έναν τέτοιο τακτικό προγραμματισμό. Όμως, αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να τα κάνετε όλα ταυτόχρονα. Όπως εξηγούν οι ειδικοί, μπορείς να κατανείμεις τα 150 λεπτά αθλητικής δραστηριότητας με οποιονδήποτε τρόπο ταιριάζει στο πρόγραμμά σου. Είτε πρόκειται για μικρότερες προπονήσεις πολλές φορές την ημέρα, είτε για μερικές μεγάλες προπονήσεις.

«Ακόμα κι αν δεν μπορείς να ενσωματώσεις 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας στην ημέρα σου, οποιαδήποτε σωματική άσκηση, είναι καλύτερη από την παντελή έλλειψη. Οι ενήλικες με λιγότερο καθιστική ζωή που έχουν οποιαδήποτε μέτρια έως έντονη σωματική δραστηριότητα, έχουν κάποια οφέλη για την υγεία», σύμφωνα με τους New York Times.

Αυτό, λοιπόν, που κρατάμε, είναι πως αν θέλουμε να θέλουμε να φτάσουμε στα βαθιά γεράματα, εκτός από καλή διατροφή, χρειάζονται και 30 λεπτά την ημέρα γυμναστική. Αν το σκεφτείς καλά, δεν είναι πολύ. Άσε στην άκρη το κινητό, μείνε μακριά για λίγο από τα social media και κάνε κάτι πραγματικά ωφέλιμο και υγιεινό για εσένα!

Διαβάστε επίσης

Τέλος οι δικαιολογίες! Πώς θα απαλλαγείτε από τα κιλά του πασχαλινού τραπεζιού

Η Τζένιφερ Άνιστον εδώ και δεκαετίες υποφέρει από διαταραχές ύπνου – Οι συμβουλές που μοιράζεται με τον κόσμο

Τα οφέλη της πεζοπορίας που θα σε κάνουν να πάρεις τα βουνά!

Σχετικά Άρθρα
Ποιος είναι ο σημαντικός ρόλος της φυσικοθεραπείας στην ψυχική υγεία;
Ποιος είναι ο σημαντικός ρόλος της φυσικοθεραπείας στην ψυχική υγεία;
Μάθε τι είναι η αναπνοή του κουτιού (ή τετράγωνη) και τα οφέλη της
Μάθε τι είναι η αναπνοή του κουτιού (ή τετράγωνη) και τα οφέλη της
%ce%b7-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%ac%ce%bb%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%81%cf%84%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%b7%ce%bb%ce%ac%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%b5%cf%80%ce%b9%cf%83%cf%84%cf%81%ce%ad0
Η μεγάλη γιορτή του ποδηλάτου επιστρέφει! Όλες οι λεπτομέρειες για το κορυφαίο αθλητικό γεγονός της Αθήνας
"Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram" - Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
“Γυμνάσου για εσένα, όχι για το Instagram” – Το μήνυμα της Ρούλας Ρέβη θα σε σηκώσει από τον καναπέ!
"Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;" - Ο ειδικός απαντά
“Έχω κάνει αυξητική στήθους. Είναι ασφαλές να γυμναστώ και πότε;” – Ο ειδικός απαντά
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό
Δεν χάνεις το λίπος στην κοιλιά όσο κι αν προσπαθείς; Ιδού 5 λόγοι που συμβαίνει αυτό

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του