“Μπορώ να χάσω βάρος αν δεν ιδρώνω στο γυμναστήριο;” – Ο ειδικός μάς έχει καλά νέα!

μπορώ-να-χάσω-βάρος-αν-δεν-ιδρώνω-στο

Ολοκληρώνοντας μια προπόνηση γεμάτη ιδρώτα νιώθετε ότι ο κόπος σας έχει ανταμειφθεί, αλλά ίσως αναρωτιέστε αν ένα πιο χαλαρό πρόγραμμα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να αποκτήσετε φόρμα.

Καμία προπόνηση δεν είναι χάσιμο χρόνου -ακόμα και ένας περίπατος είναι ωφέλιμος για το σώμα και το μυαλό. Αλλά όταν έχετε θέσει συγκεκριμένους στόχους όπως η απώλεια βάρους, ίσως αναρωτηθείτε αν μια προπόνηση που δεν σας κάνει να ιδρώνετε θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας.

Έχουμε καλά νέα!

Σύμφωνα με τον Sander Rubin, MD, ειδικό στην αθλητική ιατρική στη σχολή Northwestern Medicine, η εφίδρωση δεν έχει να κάνει με την ποσότητα θερμίδων που καίμε. «Ο ιδρώτας είναι πολύ καλύτερη ένδειξη της ρύθμισης της θερμοκρασίας του σώματος, σε αντίθεση με τις θερμίδες που καίγονται», αναφέρει.

Δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε την ποσότητα του ιδρώτα ως ένδειξη του πόσο σκληρά γυμνάζεστε. Με άλλα λόγια, «είναι απολύτως εφικτό να χάσετε βάρος χωρίς την όποια εφίδρωση στην προπόνηση σας», αναφέρει ο Dr. Rubin.

Τι γίνεται με την απώλεια βάρους που είναι άμεσο αποτέλεσμα της εφίδρωσης;

Όταν ιδρώνετε πολύ, είναι αλήθεια ότι θα καταλήξετε να χάσετε βάρος μόνο από αυτό. Ωστόσο, θα πάρετε ξανά αυτές τις θερμίδες όταν ενυδατωθείτε μετά την προπόνηση. «Αυτό που θα χάσετε από την εφίδρωση δεν είναι μόνιμο αποτέλεσμα. Θα αντικατασταθεί από νερό, σε αντίθεση με τις πραγματικές θερμίδες που καίτε όταν γυμνάζεστε».

Το λεγόμενο «βάρος του νερού» δεν είναι το είδος του βάρους που πραγματικά θέλετε να χάσετε. Η υπερβολική εφίδρωση και η αϋπνία μπορεί να οδηγήσουν σε ανεπιθύμητες ενέργειες, ακόμα κι αν είστε ελαφρώς αφυδατωμένοι: μπορεί να αισθάνεστε κούραση, ζάλη, δυσκοιλιότητα. Βεβαιωθείτε ότι πίνετε άφθονο νερό πριν, μετά και κατά τη διάρκεια δύσκολων ασκήσεων. Και ναι, αξίζει να σταματήσετε το τρέξιμο ή την προπόνηση για να πιείτε μια γουλιά νερό όταν το χρειάζεστε.

Διαβάστε επίσης

Κολύμπι ή τρέξιμο; Πώς καίμε τις περισσότερες θερμίδες;

Δες πόσα βήματα την ημέρα πρέπει να κάνεις για να ζήσεις πολλά χρόνια

Με αυτά τα 5 λεπτά γυμναστικής θα χάσεις γρήγορα τα κιλά των καλοκαιρινών διακοπών

Σχετικά Άρθρα
What's SUP? Η δυναμική άσκηση με σανίδα και κουπί που γυμνάζει όλο το σώμα
What’s SUP? Η δυναμική άσκηση με σανίδα και κουπί που γυμνάζει όλο το σώμα
4 αποτελεσματικές ασκήσεις με μπάλα γυμναστικής για τους κοιλιακούς σου
4 αποτελεσματικές ασκήσεις με μπάλα γυμναστικής για τους κοιλιακούς σου
%ce%b8%ce%ad%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%b3%ce%af%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b3%ce%bf%cf%81%ce%b3%cf%8c0
Θέλεις να γίνεις μία πραγματική γοργόνα; Μπορείς να το καταφέρεις!
Ελεονώρα Μελέτη: "Καμία δίαιτα" - Αλλά τι; αναρωτιόμαστε εμείς
Ελεονώρα Μελέτη: “Καμία δίαιτα” – Αλλά τι; αναρωτιόμαστε εμείς
5 στάσεις της γιόγκα που μπορείς εύκολα να κάνεις στην παραλία
5 στάσεις της γιόγκα που μπορείς εύκολα να κάνεις στην παραλία
Αυτή είναι η ρουτίνα γυμναστικής της Jessica Alba για να είσαι fit σε κάθε ηλικία
Αυτή είναι η ρουτίνα γυμναστικής της Jessica Alba για να είσαι fit σε κάθε ηλικία

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του