5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ

5-ασκήσεις-που-μπορείς-να-κάνεις-το-απόγ

Ξαπλώνετε στο άνετο κρεβάτι σας με σκοπό να δείτε πολλά και όμορφα όνειρα αλλά κάτι δεν πάει καλά: απλώς δεν μπορείτε να σταματήσετε να σκέφτεστε αυτές τις προθεσμίες, τις εκκρεμότητες και όλες τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας.

Το σώμα σας δεν μπορεί να απαλλαγεί από την ένταση που δημιουργείται όλη την ημέρα. Αν νυστάζετε αλλά δεν μπορείτε να κλείσετε μάτι, μη βιαστείτε να πάρετε χάπια για την αϋπνία. Απλά κάνετε μερικές απλές ασκήσεις πριν ξαπλώσετε και θα δείτε υπέροχα αποτελέσματα πολύ γρήγορα.

Δείτε 5 από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε γρηγορότερα και να ξεκουραστείτε περισσότερο.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%b30

Άσκηση 1

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια σας ευθεία και τα χέρια σας στο πλάι.

Κρατώντας τα χέρια και τα πόδια σας ίσια, σηκώστε τα από το πάτωμα προς το ταβάνι.

Μείνετε για 60 δευτερόλεπτα.

Στη συνέχεια, χαλαρώστε την πλάτη σας και κρατώντας τα χέρια και τα πόδια στον αέρα, αρχίστε να τα κουνάτε για 30-40 δευτερόλεπτα, έως ότου νιώσετε το αίμα να κινείται σε όλο το σώμα σας.

Αποτέλεσμα: Η στάση αυτή βοηθά να χαλαρώσετε το σώμα σας, να απαλλαγείτε από τις τοξίνες και να νικήσετε την αϋπνία.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%b32

Άσκηση 2

Καθίστε στο πάτωμα με τα πόδια σας ευθεία μπροστά και τα χέρια σας τοποθετημένα κάτω από τους γλουτούς σας, με τις παλάμες προς τα κάτω.

Ανοίξτε το στήθος και τους ώμους σας και πηγαίνετε αργά προς τα πίσω, στηριζόμενοι στους αγκώνες.

Χαλαρώστε τον λαιμό σας και χαμηλώστε το σώμα σας, έως ότου το κεφάλι αγγίξει το πάτωμα.

Μείνετε για 30-60 δευτερόλεπτα.

Αποτέλεσμα: Η στάση αυτή βοηθά στη μείωση της χρόνιας κόπωσης και στην ενίσχυση της παραγωγής μελατονίνης, της ορμόνης που είναι υπεύθυνη για έναν καλό ύπνο.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%b34

Άσκηση 3

Ξαπλώστε ανάσκελα και φέρτε τα γόνατα στο στήθος σας.

Πιάστε την εξωτερική πλευρά του δεξιού ποδιού με το δεξί σας χέρι και την εξωτερική πλευρά του αριστερού ποδιού με το αριστερό σας χέρι. Βεβαιωθείτε ότι οι πατούσες σας βλέπουν το ταβάνι.

Αρχίστε να κουνάτε αργά το σώμα σας από πλευρά σε πλευρά, κάνοντας απαλό μασάζ στην πλάτη σας.

Κάνετε την άσκηση για 1-2 λεπτά.

Αποτέλεσμα: Η στάση αυτή απελευθερώνει την ένταση στο κάτω μέρος της πλάτης και τους γοφούς και ανακουφίζει από το άγχος.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%b36

Άσκηση 4

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια σας ευθεία και τα χέρια στο πλάι.

Κρατώντας τα πόδια σας ευθεία, σηκώστε τα προς το ταβάνι και προς το κεφάλι σας μέχρι να αισθανθείτε τέντωμα στους γοφούς σας.

Σηκώστε το κεφάλι και τους ώμους σας από το πάτωμα και πιάστε τους αστραγάλους με τα χέρια σας.

Παραμείνετε σε αυτή τη θέση για 30-60 δευτερόλεπτα.

Αποτέλεσμα: Αυτή η στάση απελευθερώνει την ένταση στο κάτω μέρος της πλάτης, που είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεστε αν κάθεστε όλη μέρα.

5-%ce%b1%cf%83%ce%ba%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5%ce%b9%cf%82-%cf%84%ce%bf-%ce%b1%cf%80%cf%8c%ce%b38

Άσκηση 5

Τοποθετήστε ένα μαξιλάρι ή μια διπλωμένη κουβέρτα σε μια καρέκλα και σταθείτε μπροστά από αυτό.

Εισπνεύστε και σηκώστε τα χέρια για να τεντώσετε τη σπονδυλική σας στήλη.

Εκπνεύστε και λυγίστε προς τα εμπρός μέχρι το μέτωπό σας να ακουμπήσει στο μαξιλάρι.

Βάλτε τα χέρια στο μαξιλάρι και χαλαρώστε το σώμα σας.

Παραμείνετε σε αυτή τη θέση για 30-60 δευτερόλεπτα.

Αποτέλεσμα: Η αναστροφή του άνω μέρους του κορμού με αυτόν τον τρόπο μπορεί να καταπραΰνει το νευρικό σύστημα και να χαλαρώσει τη σπονδυλική στήλη.

Λάβετε υπόψη: Αυτές οι ασκήσεις πρέπει να είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνετε πριν πάτε για ύπνο. Μην ασχοληθείτε καθόλου με το τηλέφωνό σας ή ανοίξετε τηλεόραση αργά το βράδυ μετά την εκτέλεση τους.

Διαβάστε επίσης

Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις

4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου

Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!

Σχετικά Άρθρα
4 οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι εκτός από την απώλεια θερμίδων
4 οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι – εκτός από την απώλεια θερμίδων
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις
Γυμναστική με βαράκια άκρων: Όσα πρέπει να γνωρίζεις πριν ξεκινήσεις

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του