Αυτά είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε σχεδόν όλες μετά το γυμναστήριο!

αυτά-είναι-τα-2-τραγικά-λάθη-που-κάνουμε

Αλήθεια, έχεις σκεφτεί πως μπορεί να κάνεις κάποια λάθη, τραγικά θα λέγαμε, που μπορεί να κοστίσουν τη γυμναστική; Ας πούμε, μόλις τελείωσες μία έντονη προπόνηση, είσαι εξαντλημένη αλλά γεμάτη αυτοπεποίθηση για τις θερμίδες που έκαψες. Χωρίς όμως τη σωστή ρουτίνα μετά το γυμναστήριο, είναι πιθανό να μην αποκομίσεις όλα τα καλά οφέλη από την προπόνηση σου.

Τα καλά νέα είναι ότι μπορείς εύκολα να αποφύγεις αυτές τις παγίδες με λίγη περισσότερη προσοχή μετά την προπόνηση. Η ανάπτυξη σωστών συνηθειών μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τον χρόνο που περνάς στο γυμναστήριο και θα κρατήσει το σώμα σου ασφαλές και ευκίνητο. Με τον καιρό, πιθανότατα θα παρατηρήσεις καλύτερα αποτελέσματα στην απώλεια ή τη διαχείριση βάρους που είναι και ο βασικός στόχος σου.

Δες ποια είναι τα 2 τραγικά λάθη που κάνουμε μετά το γυμναστήριο

Επιλέγεις πρόχειρο φαγητό

Μείνε μακριά από αυτό το κουτί με τα μπισκότα, αν και μπορείς πάντα να φας μια λιχουδιά μερικές ώρες αργότερα. Ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να φας μετά από το γυμναστήριο είναι το γρήγορο φαγητό, δηλαδή τρόφιμα με λίγη ή καμία θρεπτική αξία.

Επειδή επιβαρύνεις τους μυς σου κατά τη διάρκεια της άσκησης, πρέπει να αποκαταστήσεις αυτές τις βλάβες και να ανεφοδιάσεις τους μυς με υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Ένα ιδανικό σνακ μετά από κάθε προπόνηση είναι ένα ρόφημα πρωτεϊνών. Ανακάτεψε το με φρούτα για να πάρεις μερικούς απαραίτητους υδατάνθρακες για την αποκατάσταση των μυών.

Δεν ενυδατώνεις τον οργανισμό σου

Σκέψου όλο τον ιδρώτα που χάνεις κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Το σώμα σου χάνει τόνους ηλεκτρολυτών και υγρών μέσω της άσκησης, οπότε είναι τεράστιο λάθος να μην ενυδατώνεσαι επαρκώς.

Ακόμα κι αν δεν θεωρείς σωστό να πάρεις τις θερμίδες που μόλις έκαψες, το να μην τρως ή να μην πίνεις νερό μετά από την προπόνηση, θέτει το σώμα σου σε κίνδυνο, πράγμα που σημαίνει ότι ο μεταβολισμός σου θα επιβραδυνθεί. Ενυδάτωσε τον οργανισμό σου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την προπόνηση για να έχεις το μέγιστο όφελος, πίνοντας είτε νερό είτε κάποιο ρόφημα πρωτεϊνών ή χυμό κερασιού.

Διαβάστε επίσης

4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου

5 ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σου μέσα σε 30 ημέρες

Αυτά είναι τα διατροφικά λάθη που κάνεις και δεν βλέπεις αποτελέσματα με την γυμναστική

Σχετικά Άρθρα
Έτσι, θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστήριο - Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν
Έτσι, θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστήριο – Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν
4 οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι εκτός από την απώλεια θερμίδων
4 οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι – εκτός από την απώλεια θερμίδων
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
5 διατάσεις που πρέπει να κάνεις κάθε μέρα, σύμφωνα με μια yoga instructor
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
Ο Θανάσης Ευθυμιάδης είναι χειμερινός κολυμβητής κι εξηγεί τα οφέλη στην ψυχική, σωματική κι ερωτική του υγεία
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
5 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις το απόγευμα για να κοιμηθείς σαν πουλάκι το βράδυ
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου
4 ασκήσεις για σφιχτούς γλουτούς που μπορείς να κάνεις μόνη στο σπίτι σου

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του