μαρτυρία γιατρού

Έλληνας μικροβιολόγος που νόσησε απο κορωνοϊό αναφέρει «Αφήστε τις αηδίες τύπου “μόνο όσοι έχουν υποκείμενα νοσήματα πεθαίνουν”»

Μαρτυρίες όπως αυτή του κλινικού μικροβιολόγου Θοδωρή Βρούχου που εργάζεται στη Βρετανία ταρακουνούν ακόμη και αυτούς που εξακολουθούν να δυσπιστούν…

6 έτη ago