Ιδιότητες λιναρόσπορου – Σε τι οφελεί η κατανάλωσή του

ιδιότητες-λιναρόσπορου-σε-τι-οφελεί

linarosporos

«Έχω διαβάσει ότι η κατανάλωση λιναρόσπορου δεν ενδείκνυται για γυναίκες με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών. Ισχύει κάτι τέτοιο και γιατί;»

Η κατανάλωση λιναρόσπορου και γενικότερα ω-3 λιπαρών οξέων δεν επηρεάζουν τα άτομα με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών, αντιθέτως παίζουν ρόλο στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και στη ρύθμιση της χοληστερόλης. Οι φυτικές ίνες που περιέχει ο λιναρόσπορος μπορούν να συμβάλλουν στον καλύτερο γλυκαιμικό έλεγχο και να βοηθήσουν στα προβλήματα που δημιουργεί η αντίσταση στην ινσουλίνη σε άτομα με πολυκυστικές ωοθήκες, αναφέρει η Μαριαλένα Γαλανού, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

Καλές πηγές ω-3 λιπαρών είναι επίσης τα ψάρια (σολομός, σαρδέλα, γαύρος, τόνος, σκουμπρί), οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο, η μαλακή μαργαρίνη, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και φυσικά ο λιναρόσπορος.

Στα άτομα με σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών μπορεί να παρατηρηθεί παρουσία αυξημένης ινσουλίνης στο αίμα (υπερινσουλιναιμία), όποτε πρέπει να αποφεύγετε τις τροφές που είναι πλούσιες σε απλά σάκχαρα (όπως τα γλυκά, τα αναψυκτικά, η ζάχαρη σε όλες τις μορφές, κ.ά.), καθώς επιδεινώνουν την υπερινσουλιναιμία και την ινσουλινοαντίσταση, η οποία παρατηρείται συχνά σε αυτό το σύνδρομο. Να προτιμάτε καστανή ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες, όπως η στέβια.

Επιπλέον, να περιορίσετε τη χρήση αλατιού, τις έτοιμες σάλτσες και τα έτοιμα μαριναρισμένα προϊόντα και να ενισχύσετε τα γεύματά σας με μπαχαρικά. Περιορισμός του αλατιού απαιτείται λόγω της κατακράτησης υγρών. Πρέπει να προσλαμβάνονται μόνο 2,5 γρ. την ημέρα, δηλαδή μισό κουταλάκι του γλυκού.

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b7%cf%83%ce%ae-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%bf-%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%ac%ce%bb%ce%bd%cf%84%ce%bf-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%b1%ce%be0
Πώς με μία κίνησή του ο Ρονάλντο «άλλαξε» τις διατροφικές μας συνήθειες
%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b5%cf%82-vs-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b4%cf%85%cf%83%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%be0
Τροφικές αλλεργίες VS τροφικές δυσανεξίες
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b8%ce%b1-%ce%b5%ce%af%cf%83%ce%b1%ce%b9-active-%cf%83%ce%b5-%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%cf%8d%cf%83%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%b9%cf%84%ce%b70
Πώς θα είσαι active σε μια δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητα;
a%ce%b3%ce%b3%ce%bf%cf%8d%cf%81%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%ce%bf%cf%86%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%ac%cf%830
Aγγούρι: Ποια τα οφέλη του και πώς εντάσσεται στη διατροφή μας;
%cf%83%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b6%ce%b5%ce%b9-%ce%ae-%cf%8c%cf%87%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%ac%ce%be%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5-%cf%830
Σολομός: Αξίζει ή όχι να τον εντάξουμε στο διατροφικό μας πρόγραμμα;
5-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%82-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ad%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%af%cf%82-%ce%b4%ce%b5%ce%bd-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b90
5 δημοφιλείς τροφές που κανείς δεν περιμένει πως έχουν κρυμμένη ζάχαρη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του