H V4L μάς επεφύλαξε το πιο γλυκό pink pop reminder, το “PALI XANA”. Πριν από αυτό, ήταν το “KALITERA TORA” και ακόμη πιο πριν το “FLEGETAI”. Ακούγοντας αυτά τα κομμάτια, καταλαβαίνεις αμέσως ποια είναι η V4L. Η γλυκιά synth pop μελωδία της και ο γλυκόπικρος ψυχισμός της, σημιουργούν εικόνες και συναισθήματα που ξεχύνονται μέσα από την μουσική της.
Η V4L είναι μία θυελλώδης pop παρουσία. Συνδυάζει γλυκά, «παιχνιδιάρικα» vocals με έντονα, electro, streetstyle beats. Παρότι η μουσική της αποπνέει μια cute και σχεδόν αθώα αισθητική, η ίδια έρχεται με punk τσαμπουκά και rebel αέρα. Με αυτή την έντονη αντίθεση μεταξύ ήχου και εικόνας, η καλλιτέχνιδα εκφράζει τη σύνθετη της ταυτότητα και τελικά, δημιουργεί έναν δικό της, ακαταμάχητα προκλητικό κόσμο.
Την παραγωγή του κομματιού-εξομολόγησης PALI XANA (σε στίχους και μουσική της ίδιας της V4L) υπογράφουν οι Μαριλένα Ορφανού και Daniel Krumland.
Ποια είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που έκανες στη ζωή σου και σου βγήκε σε καλό;
Όλες οι φορές που μετακόμισα έστω και για λίγο στο εξωτερικό σήμαιναν μεγάλες αλλαγές.
Ποια είναι η πιο “unpopular opinion” που έχεις;
Pineapple pizza. Μου αρέσει!
Ποιο είναι το πιο “γυναικείο” χαρακτηριστικό σου που αγαπάς περισσότερο;
Η έκτη αίσθησή μου.
Ποια είναι η δική σου καθημερινή ιεροτελεστία περιποίησης; Με ποιους τρόπους φροντίζεις τον εαυτό σου;
Βραδινό ντουζ, ζεστό κακάο ( ή κρύα σοκολάτα αναλόγως τον καιρό ), κρέμα ποδιών και Gilmore girls στο κρεβάτι.
Τι θεωρείς αληθινή ομορφιά;
Την ευγένεια στους ανθρώπους. Όχι μόνο απέναντι σε αυτούς που θελουμε να εντυπωσιάσουμε, αλλά σε όλους γύρω μας. Στον εργαζόμενο στο ταμείο του σούπερ μάρκετ, στον σερβιτόρο, στον περαστικό. Η ευγένεια είναι hot!
Υπάρχει φιλία ανάμεσα σε άντρα και γυναίκα;
Ναι, φυσικά!
Ποιο είναι ένα στερεότυπο που θέλεις να δεις να καταρρίπτεται;
Όλα τα έμφυλα στερεότυπα.
Υπήρξε γυναίκα που σε ενέπνευσε να πιστέψεις περισσότερο στον εαυτό σου;
Η μητέρα μου.
Αν μπορούσες να στείλεις ένα μήνυμα σε κάθε κορίτσι που μεγαλώνει σήμερα, τι θα ήταν;
Δεν χρειάζεται να χωρέσεις σε κουτάκια που δεν σε κάνουν χαρούμενη!
Πόσο “εύκολο” είναι για έναν άντρα να είναι φεμινιστής;
Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι. Νομίζω χρειάζεται πολύ αναθεώρηση, αυτιά έτοιμα να ακούσουν και ανοιχτό μυαλό. Χωρις αμυνα και με κατανόηση απέναντι στις εμπειρίες κάθε θηλυκότητας.
Εάν γινόσουν άντρας για μία μέρα τι θα ήθελες να κάνεις;
Θα περπατούσα αργά το βράδυ μόνη μου στο κέντρο της Αθήνας, με ακουστικά και τη μουσική στο τέρμα!
Δείτε επίσης:
Η Χριστίνα Ματθαίου απαντά στο ερωτηματολόγιο του Infowoman





















Google News