Οι πιθανότητες είναι εναντίον σας! Περίπου το 80% του πληθυσμού υποφέρει από πόνο στην πλάτη τουλάχιστον μία φορά στη ζωή του. Είτε το αντιμετωπίζετε τώρα είτε απλώς θέλετε να είστε προετοιμασμένοι, είναι ανακουφιστικό να γνωρίζετε ότι μια εύκολη λύση είναι άμεσα διαθέσιμη.



Μπορείτε να αλλάξετε τη στάση που κοιμάστε για να αντιμετωπίσετε τον πόνο. Δείτε παρακάτω έναν απλό οδηγό που θα σας βοηθήσει να δοκιμάσετε διαφορετικές θέσεις ύπνου ανάλογα με το είδος του πόνου στην πλάτη σας.

Πόνος στον αυχένα και ψηλά στην πλάτη

Ο ύπνος ανάσκελα απλώνει το βάρος ομοιόμορφα σε κάθε τμήμα του σώματος. Με αυτόν τον τρόπο, ασκείτε λιγότερη πίεση σε περιοχές όπως ο λαιμός και το άνω τμήμα της πλάτης. Λειτουργεί επίσης για την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης και των εσωτερικών οργάνων. Προσθέστε ένα μαξιλάρι για να στηρίξετε τον λαιμό σας και ένα άλλο για τα γόνατά σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε τη φυσική καμπύλη της σπονδυλικής στήλης σας.

Πόνος στη σπονδυλική στήλη


Αυτή είναι μια καλή θέση ύπνου για τους ανθρώπους που συνήθως κοιμούνται μπρούμυτα και είναι δύσκολο να κοιμηθούν σε οποιαδήποτε άλλη θέση. Προσθέστε ένα μαξιλάρι κάτω από την κοιλιά και το πάνω μέρος της λεκάνης. Βεβαιωθείτε ότι είναι λεπτό -όχι παχύτερο από 7,5 εκατοστά. Ως αποτέλεσμα, θα είστε σε θέση να κοιμάστε, ενώ η υποστήριξη του μαξιλαριού κάτω από την κοιλιά μειώνει την πίεση στην πλάτη σας. Κανένα αποτέλεσμα; Δοκιμάστε να αφαιρέσετε το μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σας.

Πόνος χαμηλά στην πλάτη

Όταν κοιμάστε στο πλάι πιέζετε τη σπονδυλική σας στήλη σε μια μη φυσιολογική θέση, προσθέτοντας επιπλέον βάρος στο χαμηλότερο τμήμα της πλάτης σας. Είναι καλύτερο να λυγίσετε τα γόνατά σας ελαφρώς προς τα πάνω και να τοποθετήσετε ένα μαξιλάρι μεταξύ τους. Με αυτόν τον τρόπο, βοηθάτε την πλάτη να διατηρήσει τη φυσική της καμπυλότητα μέχρι να ξυπνήσετε.

Οσφυϊκός πόνος

Εάν πάσχετε από πόνο στην οσφυϊκή περιοχή που βρίσκεται στο κάτω μέρος της πλάτης σας, ο ύπνος σε κλίση μπορεί να σας βοηθήσει. Θα τεντώσετε την πλάτη και θα εξαλείψετε την πιθανότητα άσκησης πίεσης. Βάλτε μερικά μαξιλάρια πίσω από την πλάτη και τον λαιμό σας για να δημιουργήσετε αρκετή υποστήριξη για να προσαρμόσετε τη φυσική καμπυλότητα. Για περισσότερη άνεση, τοποθετήστε περισσότερα μαξιλάρια κάτω από τα γόνατα και τα πόδια σας.

Τεντωμένα νεύρα

Εάν ένας από τους δίσκους της σπονδυλικής στήλης έχει απομακρυνθεί ελαφρώς από τη θέση του, θα αισθανθείτε πόνο. Δοκιμάστε αυτή τη στάση που σας επιτρέπει να διευρύνετε το διάστημα μεταξύ κάθε σπονδύλου και να τον σπρώξετε να μετακινηθεί στην αρχική θέση του. Η κάμψη του κορμού σας θα διευκολύνει την πίεση πάνω στους σπονδύλους και τα νεύρα σας, ανακουφίζοντας τον πόνο στην πλάτη σας.

από Μαρία Ιωαννάτου