Κρυφοκοιτώντας στον κόσμο των παράνομων στοιχημάτων στον χώρο του αθλητισμού

Ένα αστυνομικό μυθιστόρημα με φόνους, ίντριγκες και πολιτικές εξελίξεις στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης, όπου τίποτα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνεται. Κάπως έτσι θα μπορούσε να περιγραφεί το νέο – αστυνομικό- μυθιστόρημα του Θάνου Κονδύλη, ενός καταξιωμένου συγγραφέα με περισσότερα από 40 βιβλία στο ενεργητικό του.

Με αφορμή το «Στοίχημα Θανάτου», ένα βιβλίο που πραγματεύεται τον μυστικό και καλά κρυμμένο κόσμο των παράνομων στοιχημάτων στον χώρο του αθλητισμού, εμείς μιλήσαμε μαζί του.

%ce%ba%cf%81%cf%85%cf%86%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%b9%cf%84%cf%8e%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%bf-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%bd%ce%bf0

Μιλήστε μας για το νέο σας βιβλίο…

Το «Στοίχημα Θανάτου» είναι το νέο μου βιβλίο μυστηρίου με θέμα τον μυστικό και καλά κρυμμένο κόσμο των παράνομων στοιχημάτων στον χώρο του αθλητισμού. Ο ήρωάς μου, ο επιθεωρητής Πέτρος Δεμερτζής, θα ξεκινήσει να ψάχνει δύο δολοφονίες που φαινομενικά δεν έχουν σχέση μεταξύ τους. Όσο περνάει ο καιρός, άθελά του θα βυθίζεται στον αθέατο κόσμο του παράνομου τζόγου. Όταν θ’ αρχίσουν να ανακατεύονται στα πόδια του πολιτικοί που ενοχλούνται από τις έρευνες αλλά και τηλεοπτικοί παράγοντες, θ’ αντιληφθεί ότι σ’ αυτή την υπόθεση τίποτα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνεται. Αυτό όμως που δεν έχει καταλάβει είναι ότι και ο ίδιος έχει στοιχηματίσει σ’ αυτό το παιχνίδι την ίδια του τη ζωή!

Τι δυσκολίες αντιμετωπίζει ένας συγγραφέας όταν καταπιάνεται να γράψει ένα αστυνομικό μυθιστόρημα;

Είναι ίσως η δυσκολότερη γραφή που μπορεί να ασχοληθεί ένας μυθιστοριογράφος. Ο λόγος είναι ότι το αστυνομικό μυθιστόρημα περιέχει ένταση, γρήγορες σκηνές δράσης, αλλά και μία λογική που δεν μπορεί να ξεπεραστεί παρά μόνον εφόσον κάποιος μπει στη λογική του ίδιου συγγραφέα. Με άλλα λόγια αυτού του είδους η λογοτεχνία διαβάζεται από αναγνώστες σκεπτόμενους και αυτό θα πρέπει να έχει στο μυαλό του ο συγγραφέας, ότι δεν μπορεί να κάνει λάθος διότι θα εκτεθεί σε αυτούς.

Η δράση του βιβλίου σας τοποθετείται στην Αθήνα της οικονομικής κρίσης. Πώς ξεκίνησε η ιδέα να γράψετε το ‘«Στοίχημα Θανάτου»; Η οικονομική κρίση στάθηκε ίσως η αφορμή;

Ακριβώς αυτή ήταν η σκέψη μου, η Αθήνα της Κρίσης, όταν ξεκίνησα να γράφω το βιβλίο. Πέρα από τη βασική ιστορία, το θέμα του παράνομου ηλεκτρονικού τζόγου, στόχος ήταν να παρουσιάσω την Αθήνα και την Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, τον τρόπο που φέρεται ο κόσμος, τον τρόπο ζωής και τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης πάνω στην κοινωνία. Μία από αυτές τις συνέπειες είναι και ο παράνομος ηλεκτρονικός τζόγος που ειδικά την περίοδο της οικονομικής κρίσης ανθούσε με ολέθρια αποτελέσματα για αυτούς τους οποίους είχαν μπλεχτεί στα δίχτυα του.

Το αναγνωστικό κοινό στην Ελλάδα πιστεύετε ότι αγαπά το αστυνομικό μυθιστόρημα;

Το αστυνομικό μυθιστόρημα δεν έχει τόσους πολλούς αναγνώστες όσο έχουν άλλες μορφές της πεζογραφίας, όπως το κοινωνικό ή και το λεγόμενο “ροζ” μυθιστόρημα. Από την άλλη όμως οι αναγνώστες του αστυνομικού είναι πιστοί ακόλουθοι των συγγραφέων που ασχολούνται με αυτού του είδους τη λογοτεχνία. Αυτό έχει ως συνέπεια το κοινό να είναι σταθερό και πιστό στους συγγραφείς του, να ασχολείται ενεργά με αυτούς στον διαδικτυακό ιστό και να τους στηρίζει σε κάθε τους βιβλίο.

%ce%ba%cf%81%cf%85%cf%86%ce%bf%ce%ba%ce%bf%ce%b9%cf%84%cf%8e%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%bf-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%ac%ce%bd%ce%bf2

Τη δράση και την εξέλιξη του βιβλίου σας την είχατε στο μυαλό σας πριν ξεκινήσετε να γράφετε το «Στοίχημα Θανάτου» ή υπήρξε μία πρωταρχική ιδέα και την αναπτύξατε καθώς το γράφατε;

Είναι αλήθεια ότι έτσι ακριβώς δούλεψα, όπως το αναφέρετε. Δηλαδή είχα σχεδιάσει από πριν το μυθιστόρημα μου προτού ξεκινήσω να γράψω. Η αρχική ιδέα για τον παράνομο ηλεκτρονικό τζόγο και για τα στημένα παιχνίδια κυρίως στο ποδόσφαιρο ήταν κάτι που απασχολούσε από καιρό και ήθελα να πάω για να γράψω ένα μυθιστόρημα που να αναφέρεται σε αυτά τα θέματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία. Λοιπόν όταν η οικονομική Κρίση χτύπησε την Ελλάδα, θεώρησα πλέον ότι είχε έρθει η ώρα για να ολοκληρώσω το βιβλίο μου.

Ενώ στο εξωτερικό υπάρχουν πολλοί συγγραφείς που καταπιάνονται με το αστυνομικό μυθιστόρημα και τα βιβλία τους γίνονται best sellers σε όλο τον κόσμο, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πολλοί. Γιατί πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό;

Ο λόγος είναι ότι η αστυνομική λογοτεχνία είναι πολύ ιδιαίτερη μορφή λογοτεχνίας που απαιτεί χρόνο και σκέψη από τους συγγραφείς της. Αναπόφευκτα μία τέτοια μορφή λογοτεχνίας δεν είναι αρεστή στους δημιουργούς και έτσι δεν υπάρχουν πολλοί Έλληνες που να ασχολούνται με το αστυνομικό μυθιστόρημα. Από την άλλη μπορώ να πω όμως ότι αυτοί που ασχολούνται με το αστυνομικό μυθιστόρημα είναι πάρα πολύ καλοί στον τρόπο που γράφουν και για αυτό τα έργα τους είναι αξιολογότατα και εφάμιλλα των ξένων αστυνομικών μυθιστορημάτων.

Σχεδιάζετε το επόμενο βιβλίο σας;

Βεβαίως και το ετοιμάζω και αυτό είναι η συνέχεια του μυθιστορήματος «Στοίχημα Θανάτου». Ο επιθεωρητής Πέτρος Δεμερτζής μπλέκεται σε μία νέα περιπέτεια και αυτή τη φορά έχει να κάνει με αδίστακτους αρχαιοκάπηλους, που δεν σταματούν μπροστά σε τίποτα. Το μυθιστόρημα γράφεται τώρα και ελπίζω να είναι έτοιμο να παρουσιαστεί στα βιβλιοπωλεία τον Οκτώβριο του 2021 ή το πολύ την άνοιξη του 2022.

Σχετικά Άρθρα
Αλέκα Ζωγράφου: Η συγγραφέας επανέρχεται με το νέο βιβλίο "Μαυροδάφνη"
Αλέκα Ζωγράφου: Η συγγραφέας επανέρχεται με το νέο βιβλίο “Μαυροδάφνη”
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
Ο Χρήστος Λιακόπουλος στο Infowoman: «Ο μεγαλύτερος δυνάστης μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός»
%cf%83%cf%80%cf%8d%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%b5%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%85%ce%bb%ce%ac%ce%ba%ce%b7%cf%82-%ce%bf-%cf%83%cf%85%ce%b3%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ad%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%850
Σπύρος Πετρουλάκης: Ο συγγραφέας του «Σασμού» επιστρέφει με το 11ο μυθιστόρημά του
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
Ο Κωνσταντίνος Κυριακού στο Infowoman: «O Μποστ ξεσκεπάζει την πτωχευτική εξίσωση των πάντων προς τα κάτω»
«Το τελευταίο όνειρο»: Για πρώτη φορά 12 αδημοσίευτες ιστορίες από το προσωπικό αρχείο του Pedro Almodóvar
«Το τελευταίο όνειρο»: Για πρώτη φορά 12 αδημοσίευτες ιστορίες από το προσωπικό αρχείο του Pedro Almodóvar
Η Ελένη Καρακούλη στο Infowoman: «Δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης στη ζωή, στη σχέση, στον έρωτα»
Η Έλενα Καρακούλη στο Infowoman: «Δεν υπάρχουν οδηγίες χρήσης στη ζωή, στη σχέση, στον έρωτα»

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του