Με κοινή υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί εντός της ημέρας και ίσως νωρίς το απόγευμα, θα επιτρέπεται η λειτουργία των εκκλησιών το Πάσχα αλλά κεκλεισμένων των θυρών.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του newsit.gr, θα υπάρχει πολύ αυστηρό πλαίσιο για τη λειτουργία των εκκλησιών το οποίο θα ορίζει ότι σε κάθε εκκλησία που θα γίνεται λειτουργία θα υπάρχουν μόνο 4 άτομα. Δηλαδή, ο ιερέας, ο ψάλτης, ο νεωκόρος και ίσως άλλος ένας ψάλτης ή ιερέας.
Στις εκκλησίες που είναι έδρες Μητροπόλεων και οι λειτουργίες μεταδίδονται τηλεοπτικά ή μέσω διαδικτύου ή και ραδιοφωνικά, θα επιτρέπεται αυστηρά η παρουσία έξι ατόμων ανάμεσα στους οποίους θα είναι ο Μητροπολίτης και οι τεχνικοί.





















Google News