Πώς να χρησιμοποιήσετε τη μπάλα γυμναστικής – Plus: 5 που μπορείτε να αγοράσετε τώρα

πώς-να-χρησιμοποιήσετε-τη-μπάλα-γυμνα

Εκτός από την Jane Fonda, τίποτα δεν αντικατοπτρίζει καλύτερα τη φυσική κατάσταση της δεκαετίας του 1970 όσο η μπάλα γυμναστικής, η οποία δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινή σας ρουτίνα. Αυτές οι (συνήθως) γεμάτες με αέρα μπάλες γυμναστικής είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε οποιοδήποτε πρόγραμμα στο σπίτι ή στο γυμναστήριο.

«Ανεξάρτητα από τους στόχους της φυσικής σας κατάστασης, η ρουτίνα σας μπορεί να επωφεληθεί από μια μπάλα γυμναστικής», λέει ο φυσιοθεραπευτής Grayson Wickham, ιδρυτής του Movement Vault. «Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία από αυτές τις μπάλες για να ενισχύσετε το εύρος κίνησής σας, να αυξήσετε την ιδιοδεκτικότητά σας (αίσθηση της κίνησης και της θέσης του σώματος στο χώρο) ή να υποστηρίξετε την καρδιαγγειακή σας ικανότητα», εξηγεί η wellness & fitness coach, Rebecca Kordecki.

Οι μπάλες γυμναστικής είναι μια αρκετά μεγάλη κατηγορία. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η μπάλα γυμναστικής, η μπάλα yoga/pilates, η μπάλα ισορροπίας, αναφέρονται όλες στο ίδιο πράγμα. Ωστόσο, μερικές φορές οι ιατρικές μπάλες (γεμάτες με αφρό), οι slam balls (γεμάτες με άμμο) και οι μισές μπάλες ισορροπίας (ημισφαίρια από καουτσούκ) κατηγοριοποιούνται επίσης ως μπάλες γυμναστικής, σύμφωνα με τους ειδικούς.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τη μπάλα γυμναστικής

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι για να χρησιμοποιήσετε μια μπάλα γυμναστικής – ως εργαλείο για τις προπονήσεις σας και στην καθημερινή σας ζωή ως καρέκλα. Ναι, αλήθεια! Σε περίπτωση που δεν το έχετε ακούσει, η μπάλα συνεχίζει να κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος ως καρέκλα γραφείου, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται περισσότερο από ένα παραδοσιακό 8ωρο, και, ως αποτέλεσμα, αναζητούν τρόπους για να αθλούνται ενώ εργάζονται.

«Η θεωρία υποστηρίζει ότι το να κάθονται σε μια ασταθή επιφάνεια αναγκάζει τους ανθρώπους να εμπλέκουν τον πυρήνα τους και να σταθεροποιούν τους μυς στο κάτω μέρος της πλάτης για να παραμείνουν όρθιοι ενώ εργάζονται», λέει ο Wickham. Αν ενδιαφέρεστε και συζητάτε την εναλλαγή της καρέκλας του γραφείου σας με μια μπάλα γυμναστικής, θα θελήσετε να θυμάστε μερικά πράγματα. Πρώτον, βεβαιωθείτε ότι η μπάλα δεν είναι πολύ ψηλή ή πολύ χαμηλή. «Θέλετε κάτι που όταν τα πόδια σας ακουμπούν στο πάτωμα, τα γόνατά σας θα είναι σε γωνία 90 μοιρών», επισημαίνει ο Wickham. Εάν η μπάλα είναι πολύ ψηλή, η πλάτη σας θα στρογγυλοποιηθεί προς τα εμπρός και εάν η μπάλα είναι πολύ χαμηλή, θα βάλει το λαιμό σας σε μια άβολη και μη ασφαλή θέση. Εάν η μπάλα είναι πολύ μαλακή, είναι πιθανό να βρεθείτε σε μια ακόμη πιο υποτονική θέση», προσθέτει ο Wickham.

Όσο για το πώς να χρησιμοποιήσετε τις μπάλες γυμναστικής, ξεκινήστε με μια ελαφρύτερη μπάλα και προχωρήστε, αν χρειαστεί. «Με αυτές τις μπάλες, θέλετε να στοχεύσετε σε περισσότερες επαναλήψεις, με λιγότερο βάρος», λέει ο Wickham. Όταν αναζητάτε την ιδανική μπάλα, συνιστά να διαλέξετε ένα βάρος με το οποίο μπορείτε να κάνετε τουλάχιστον 10 επαναλήψεις. Και αν η μπάλα είναι φουσκωμένη, βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά φουσκωμένη. «Όπως πάντα: Ακούστε το σώμα σας. Εάν αισθάνεστε μούδιασμα, κάψιμο ή πόνο, ίσως έχετε ήδη τραυματίσει τον εαυτό σας ή πρόκειται να το κάνετε».

Τι μπάλα γυμναστικής πρέπει να αγοράσω;

Η απάντηση εξαρτάται από το είδος των ασκήσεων για τις οποίες θέλετε να μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε. Για να σας βοηθήσουμε, εδώ είναι οι καλύτερες μπάλες γυμναστικής με βάση το μέγεθος, το βάρος, το σχήμα και την άσκηση. Λάβετε υπόψη σας δύο γενικούς κανόνες: Όσο βαρύτερη είναι η μπάλα, τόσο πιο δύσκολη θα είναι η προπόνηση και όσο μικρότερη είναι η μπάλα, τόσο πιο δύσκολη θα είναι πάλι η προπόνηση.

Μπάλα ισορροπίας
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b10
Trideer Exercise Ball
Μπάλα ισορροπίας (ημισφαίριο)
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b12
BOSU NextGen Pro Trainer

Μπάλα ισορροπίας (γραφείου)
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b14
TheraBand Exercise Ball
Μπάλα yoga / pilates
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b16
ProBody Pilates Mini Exercise Ball
Slam Ball
%cf%80%cf%8e%cf%82-%ce%bd%ce%b1-%cf%87%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%cf%83%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%ce%bc%cf%80%ce%ac%ce%bb%ce%b1-%ce%b3%cf%85%ce%bc%ce%bd%ce%b18
Energetics Slam Ball

Σχετικά Άρθρα
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της - Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της – Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με... το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με… το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του