5 απίθανοι τρόποι για να κάψετε θερμίδες χωρίς να πάτε στο γυμναστήριο

5-απίθανοι-τρόποι-για-να-κάψετε-θερμίδε

Η αλήθεια είναι πως δεν είμαστε όλες μας μεγάλες οπαδοί της άσκησης, αλλά ψάχνουμε και τρόπους για να κάψουμε θερμίδες. Ειδικά, τώρα που έρχονται οι Γιορτές και οι διατροφικές ατασθαλίες θα δώσουν και θα πάρουν, εμείς βρήκαμε 5 απίθανους – και χωρίς καμία κούραση – τρόπους για να κάψουμε θερμίδες χωρίς να χρειαστεί να πάμε στο γυμναστήριο.

1. Φιληθείτε

Η καύση θερμίδων δεν είναι συνήθως το βασικό μας κίνητρο για να φιλήσουμε κάποιον, αλλά είναι καλό να γνωρίζουμε ότι τα φιλιά έχουν οφέλη που δεν γνωρίζαμε. Το φιλί μπορεί να κάψει 2-6 θερμίδες ανά λεπτό. Κάντε το για μία ώρα και μπορείτε να κάψετε έως και 60 επιπλέον θερμίδες!

2. Μασήστε τσίχλα

Μπορείτε να κάψετε έως και 11 θερμίδες ανά ώρα ενώ μασάτε τσίχλα χωρίς ζάχαρη. Αυτό θα σας αποτρέψει επίσης από την κατανάλωση περιττών σνακ, οπότε έχετε έναν λόγο παραπάνω για να πάτε μέχρι το περίπτερο και να αγοράσετε ένα πακέτο με τις αγαπημένες σας τσίχλες.

3. Τραγουδήστε στο μπάνιο

Είναι ευρέως γνωστό ότι το τραγούδι είναι καλό για το πνεύμα και την ψυχή. Απελευθερώνει ενδορφίνες και μειώνει την κορτιζόλη, η οποία μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του στρες. Το τραγούδι βοηθά επίσης την αναπνοή και τους κοιλιακούς, γι’ αυτό είναι γνωστό ότι οδηγεί στην καύση 136 θερμίδων ανά ώρα.

4. Ανεβάστε το φαγητό στο Instagram

Απλά χρησιμοποιώντας την εφαρμογή δεν θα κάψετε θερμίδες (πολύ θα το θέλαμε!), αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι οι φωτογραφίες των γευμάτων σας μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της πρόσληψης συνολικά. Αυτός είναι ένας τρόπος για να είστε προσεκτικοί σχετικά με το τι τρώτε, μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες να ξεχαστείτε.

5. Δείτε μια ταινία τρόμου

Δεν αστειευόμαστε! Η παρακολούθηση μίας τρομακτικής ταινίας οδηγεί στην καύση 113 θερμίδων, καθώς διεγείρει την απελευθέρωση της αδρεναλίνης που παράγεται κατά τη διάρκεια σύντομων εκρήξεων έντονου στρες ή τρόμου, που είναι γνωστό ότι μειώνει την όρεξη, αυξάνει τον βασικό μεταβολικό ρυθμό ή την ενέργεια που καταναλώνουμε ενώ ξεκουραζόμαστε, και βοηθά στην καύση περισσότερων θερμίδων.

Διαβάστε επίσης

Βαριέσαι το τρέξιμο; Δες 8 αερόβιες ασκήσεις για την περίπτωσή σου!

Έτσι, θα χάσεις το λίπος στην κοιλιά χωρίς γυμναστήριο – Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν

4 οφέλη της γυμναστικής με σχοινάκι – εκτός από την απώλεια θερμίδων

Σχετικά Άρθρα
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις τρέξιμο; Ιδού τα 4 βασικά tips για να το κάνεις σωστά
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της - Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Η Τζένιφερ Λόπεζ μάς δείχνει το πρόγραμμα γυμναστικής της – Θα το ακολουθήσουμε για τα θαυμαστά αποτελέσματά του!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με... το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
Το σαββατοκύριακο 29 και 30 Ιανουαρίου έχουμε ραντεβού με… το σώμα μας και τη Νίκη Πετρουλάκη!
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
5 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να κάψεις θερμίδες ακόμα και βλέποντας τηλεόραση
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
3 αερόβιες ασκήσεις που καίνε περισσότερες θερμίδες από το τρέξιμο
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups
Αυτό το έξυπνο κόλπο θα σας βοηθήσει να κάνετε σώστα τα push-ups

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του