Σνακς που πάντα πρέπει να έχεις μαζί σου αν προσπαθείς να χάσεις βάρος!

σνακς-που-πάντα-πρέπει-να-έχεις-μαζί-σο

Προσπαθείτε να ξεφορτωθείτε ορισμένα κιλά, αλλά δεν μπορείτε να ξεκολλήσετε από το βαζάκι με τα μπισκότα; Τα “έξυπνα” σνακς θα σας βοηθήσουν.

Κι όταν λέμε τα “έξυπνα” σνακς δεν εννοούμε κάποιο φρούτο με υψηλό δείκτη IQ, αλλά τον έξυπνο τρόπο κατανάλωσης των παρακάτω σνακς.

Ποια είναι, λοιπόν, εκείνα τα σνακς τα οποία θα σας βοηθήσουν να πετύχετε το στόχο σας και θα σας κρατήσουν μακριά από τις “βουτιές” σε ακατάλληλες λιχουδιές;

Η Janis Jibrin, καθηγήτρια διατροφής στο Πανεπιστήμιο Αμερικής και συγγραφέας επιτυχημένων βιβλίων για τη διατροφή προτείνει:

“Αν ακολουθείτε πρόγραμμα διατροφής τριών γευμάτων, τότε καλό θα είναι να έχετε 2 σνακς των 150 – 200 θερμίδων – για να μην πεινάσετε πολύ ανάμεσα στα γεύματα. Φυσικά και αυτά τα σνακς θα πρέπει να ακολουθούν τη στρατηγική του φαγητού, να περιέχουν δηλαδή πρωτεΐνες, ίνες, λίπος και υδατάνθρακες για να χορτάσετε την πείνα σας, να έχετε ενέργεια και να μην πάρετε πολλές επιπλέον θερμίδες!”

Ας δούμε, λοιπόν, τι προτείνει να έχουμε πάντα εύκαιρο κοντά μας:

Καβουρδισμένα ρεβύθια: Σας ακούγεται παράξενο, αλλά είναι πολύ εύκολο να τα φτιάξετε και εκτός του ότι σας χορταίνουν είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία, που είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας!

Μπάρες πρωτεΐνης: Είναι ένα από τα πιο υγιεινά σνακ που που μπορείτε να έχετε στην τσάντα σας. Αλλά όταν διαλέγετε την μπάρα σας προσέξτε να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και να μην περιέχει περισσότερα από 8 γρ. ζάχαρης  και 5 γρ. λίπους. Επίσης, διαβάστε πάντα τη συσκευασία και δώστε προσοχή στις θερμίδες. Δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις 150 με 200.

%cf%83%ce%bd%ce%b1%ce%ba%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%af-%cf%83%ce%bf0

Μπανάνες:  Ξέρετε ότι είναι από τα πιο ωφέλιμα φρούτα. Βοηθά στις κράμπες και είναι πλούσια σε υδατάνθρακες, δίνοντας στον οργανισμό μας όση ενέργεια χρειάζεται.

Φυστικοβούτυρο: Πεντανόστιμο και πολύ θρεπτικό. Είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες και μας κάνει να αισθανόμαστε κορεσμό πολύ γρήγορα. Μπορείτε, μάλιστα, να συνδυάσετε την μπανάνα με το φυστικοβούτυρό σας για ένα ακόμα πιο δυναμωτικό σνακ!

%cf%83%ce%bd%ce%b1%ce%ba%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%ac%ce%bd%cf%84%ce%b1-%cf%80%cf%81%ce%ad%cf%80%ce%b5%ce%b9-%ce%bd%ce%b1-%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%82-%ce%bc%ce%b1%ce%b6%ce%af-%cf%83%ce%bf2

Γιαούρτι: Πλούσιο και κρεμώδες είναι το απόλυτο γαλακτοκομικό κέρασμα. Και από τη στιγμή που έχουμε καιρό σταματήσει την καθημερινή κατανάλωση γάλακτος το γιαούρτι μας δίνει την ποσότητα ασβεστίου που χρειαζόμαστε, χωρίς να μας φορτώνει θερμίδες. Καλό είναι να προτιμάτε εκείνα που έχουν λιγότερη ζάχαρη και όχι πολλές γλυκαντικές ουσίες. Αν χρειάζεστε οπωσδήποτε μια μικρή δόση γλυκάς προσθέστε λίγη κανέλλα ή τζίντζερ (θα καταφέρετε έτσι να ελέγξετε και την “ζωηρή” όρεξή σας).

Μήπως φταίει η ρουτίνα σου για τα πολλά snacks που τρως;

Έχεις πεσμένη διάθεση; Τότε μάλλον πρέπει να βγάλεις αυτές τις τροφές από το διατροφολόγιό σου!

Τα στάδια της προσπάθειας που κάθε γυναίκα περνάει όταν αποφασίζει να τρώει υγιεινα!

Σχετικά Άρθρα
Δείτε τι ρόλο παίζει η διατροφή στους ασθενείς με μελάνωμα
Δείτε τι ρόλο παίζει η διατροφή στους ασθενείς με μελάνωμα
Νιώθεις φούσκωμα στην κοιλιά; 10 λόγοι που ευθύνονται γι' αυτό
Νιώθεις φούσκωμα στην κοιλιά; 10 λόγοι που ευθύνονται γι’ αυτό
Υποφέρεις από δυσκοιλιότητα; Αυτές οι τροφές θα σε σώσουν!
Υποφέρεις από δυσκοιλιότητα; Αυτές οι τροφές θα σε σώσουν!
Πόσο κρασί είναι καλό να πίνεις μαζί με το φαγητό σου; Προσοχή μην ξεφύγεις
Πόσο κρασί είναι καλό να πίνεις μαζί με το φαγητό σου; Προσοχή μην ξεφύγεις
Βάζουμε στο μικροσκόπιο 5 διάσημες δίαιτες: Αυτά είναι όλα τα υπέρ και τα κατά τους
Βάζουμε στο μικροσκόπιο 5 διάσημες δίαιτες: Αυτά είναι όλα τα υπέρ και τα κατά τους
Τρία ή έξι γεύματα την ημέρα; Ιδού η απορία και η απάντηση από την ειδικό!
Τρία ή έξι γεύματα την ημέρα; Ιδού η απορία και η απάντηση από την ειδικό!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του