Αρχική > Featured > Καθηγητής του Χάρβαρντ αποκαλύπτει το τέλειο πρωινό για καλή υγεία
καθηγητής-του-χάρβαρντ-αποκαλύπτει-τ

Καθηγητής του Χάρβαρντ αποκαλύπτει το τέλειο πρωινό για καλή υγεία

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας καθώς τροφοδοτεί τον οργανισμό με την ενέργεια που χρειάζεται για να ανταπεξέλθει στις καθημερινές υποχρεώσεις. Ποιο είναι όμως το ιδανικό πρωινό για καλή υγεία και ευεξία;

Πολλοί celebrities ξεκινούν τη μέρα τους με ένα smoothie, οι influencers επιλέγουν avocado toast, ενώ οι περισσότεροι από εμάς ένα απλό τοστάκι. Ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Σύμφωνα με τον Walter Willett, καθηγητή του Χάρβαρντ και πρώην επικεφαλής του τμήματος Διατροφολογίας, το ιδανικό πρωινό είναι το γιαούρτι με ξηρούς καρπούς.

%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%b7%ce%b3%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%87%ce%ac%cf%81%ce%b2%ce%b1%cf%81%ce%bd%cf%84-%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%80%cf%84%ce%b5%ce%b9-%cf%840

Όπως δήλωσε, δεν είναι λάτρης του χυμού πορτοκάλι, ούτε των τυποποιημένων δημητριακών, ενώ δεν τρώει ποτέ γλυκά σνακ, όπως κρουασάν και ντόνατς, καθώς η κατανάλωσή τους δεν ωφελεί σε τίποτα τον οργανισμό. Αντίθετα, το αγαπημένο του πρωινό γεμίζει τον οργανισμό με πλούσια θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Επιπρόσθετα, χάρη στα προβιοτικά που περιέχει το γιαούρτι ρυθμίζεται ο μεταβολισμός.

Διαβάστε επίσης: Κιμ Καρντάσιαν: Το συστατικό που δε λείπει από το πρωινό της – Βοηθά το πεπτικό σύστημα

Σύμφωνα με τον καθηγητή, αν θέλουμε να έχουμε καλύτερη υγεία, θα πρέπει να αυξήσουμε την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, ξηρών καρπών και οσπρίων και να μειώσουμε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και ζάχαρης.

Σημαντική θεωρεί επίσης την προσθήκη τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες, όπως η βρώμη, στη διατροφή μας, καθώς παρέχουν ενέργεια, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του ήπατος, διαβήτη τύπου 2 και παχυσαρκίας.

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%af%ce%b4%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%840
Ποια είναι η διατροφική «παγίδα» της Τσικνοπέμπτης και πώς να την αποφύγουμε;
%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b4%cf%81%ce%ac-%ce%b7-%cf%84%ce%b7%ce%bb%ce%b5%cf%81%ce%b3%ce%b1%cf%83%ce%af%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%810
Τελικά, επιδρά η τηλεργασία στις διατροφικές μας συνήθειες;
%ce%ba%ce%ac%ce%bd%ce%b5-%cf%84%ce%b1-%cf%81%ce%b5%ce%b2%ce%af%ce%b8%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7-%ce%b2%ce%ac%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%83%ce%bd%ce%b1%ce%ba-%cf%83%ce%bf%cf%850
Κάνε τα ρεβίθια τη βάση των σνακ σου!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του