5 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν σταματήσεις να τρως ψωμί

5-πράγματα-που-θα-συμβούν-στο-σώμα-σου-α

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι έχουν σταματήσει να τρώνε ψωμί και προσπαθούν να ακολουθήσουν δίαιτες που δεν περιέχουν υδατάνθρακες. Χιλιάδες bloggers μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με το πώς άλλαξε η ζωή τους, όταν σταμάτησαν να τρώνε προϊόντα με βάση το αλεύρι. Τα αποτελέσματα είναι πραγματικά εντυπωσιακά: το δέρμα τους έγινε πιο λαμπερό και έχασαν βάρος. Αλλά όλες αυτές οι συμβουλές λειτουργούν πραγματικά;

Θα θέλαμε να μάθουμε αν όλοι οι τύποι ψωμιού είναι επιβλαβείς ή απλώς μερικοί από αυτούς. Παρακάτω μοιραζόμαστε μαζί σας ορισμένες πληροφορίες που έχουμε συλλέξει και είστε ελεύθερες να βγάλετε τα δικά σας συμπεράσματα.

Λευκό VS Μαύρο Ψωμί

Το ψωμί σιταριού και το ψωμί που αποτελείται από σίκαλη ή αλεύρι ολικής άλεσης είναι υγιεινά, αλλά το λευκό ψωμί δεν είναι καλό για εσάς. Τον 20ο αιώνα, το αλεύρι και η ζύμη άλλαξαν και ένας συνδυασμός έντονης ενέργειας και πρόσθετων μετατόπισε πλήρως τον χρόνο ωρίμανσης της ζύμης. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος για να σταματήσετε να τρώτε λευκό ψωμί. Ας εξηγήσουμε αυτό το γεγονός παρακάτω.

#5 Έλλειψη γεύσης

Όλοι αναγνωρίζουμε ότι το λευκό ψωμί δεν έχει γεύση. Αλλά αυτός είναι ο λόγος που πολλοί άνθρωποι το αγαπούν. Δεν σας εμποδίζει να απολαύσετε τη γεύση του κρέατος, της σούπας ή του τυριού που τρώτε. Όμως, σε σύγκριση με τα προϊόντα ολικής άλεσης δεν βελτιώνει τη γεύση.

#4 Τοξικότητα

Ο σύγχρονος κόσμος απαιτεί όσο το δυνατόν περισσότερο σιτάρι. Προκειμένου να παραχθεί περισσότερο σιτάρι σε μικρότερες χρονικές περιόδους, οι αγρότες το ψεκάζουν με φυτοφάρμακα. Και για να το προστατεύσουν από τρωκτικά και μύκητες χρησιμοποιούν διάφορες χημικές ουσίες. Πριν αγοράσετε ψωμί, βεβαιωθείτε ότι είναι φτιαγμένο με βιολογικό αλεύρι.

#3 Δερματικά προβλήματα

Είμαστε ό,τι τρώμε. Αν ένα άτομο τρώει κυρίως προϊόντα από αλεύρι μπορεί να αντιμετωπίσει δερματικά προβλήματα. Η ακμή προκαλείται συνήθως από τη γλουτένη που περιέχεται στο ψωμί. Το σώμα δεν μπορεί να αποβάλει τη γλουτένη, έτσι προκαλούνται επίσης εντερικές βλάβες. Πριν πάτε σε έναν αισθητικό ή δερματολόγο, δοκιμάστε να αλλάξετε τη διατροφή σας.

#2 Προβλήματα πέψης

Η γλουτένη, όπως αναφέραμε παραπάνω, μπορεί να προκαλέσει διαφορετικά πεπτικά προβλήματα. Το ψωμί ολικής άλεσης περιέχει ένα σημαντικό στοιχείο (φυτικές ίνες) που δεν το έχουν τα προϊόντα από αλεύρι. Περίπου 5-6 φέτες ψωμιού ολικής άλεσης ανά ημέρα παρέχουν αρκετές ίνες για να τηρήσετε τον καθημερινό κανόνα. Εάν θέλετε να τηρήσετε αυτό το πρότυπο με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, θα πρέπει να φάτε 14 μήλα, 21 καρότα, 25 ντομάτες ή περίπου 5 κιλά αγγούρια!

#1 Πρόωρη γήρανση

Όπως ήδη γνωρίζετε, το λευκό ψωμί είναι ένα προϊόν που δεν περιέχει ευεργετικές ουσίες. Η κατανάλωση τροφίμων που δεν περιέχουν βιταμίνες δεν επιτρέπει στο σώμα μας να παραμείνει υγιές. Έτσι, εκείνοι που αγαπούν τα εξευγενισμένα προϊόντα αλευριού τείνουν να φαίνονται μεγαλύτεροι ηλικιακά από ό,τι στην πραγματικότητα.

Διαβάστε επίσης

Παγκόσμια Ημέρα Καφέ: Τρία φλιτζάνια την ημέρα μπορούν να οδηγήσουν σε απώλεια βάρους

Η Halle Berry μάς δείχνει τις 3 ασκήσεις για τέλεια γυμνασμένα χέρια

«Αισθάνθηκα την ταπείνωση σε όλο μου το σώμα» – Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι σοκάρει για τη σεξουαλική παρενόχληση από διάσημο τραγουδιστή

Σχετικά Άρθρα
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
5 διατροφικά tips που θα απογειώσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα!
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο - 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο – 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του