10 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία!

10-συνδυασμοί-τροφών-που-κάνουν-καλό-στη

Όλα τα παρακάτω προϊόντα κάνουν από μόνα τους καλό στον οργανισμό μας, αλλά ο συνδυασμός τους με άλλες τροφές βοηθά στην πιο αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Έχοντας μελετήσει συμβουλές από κορυφαίους διατροφολόγους, παρακάτω μπορείτε να δείτε τη λίστα με τις τροφές που έχουν φτιαχτεί η μία για την άλλη!

Μήλα + μαύρη σοκολάτα

Αυτός ο συνδυασμός δεν μπορεί να θεωρηθεί παραδοσιακός, αλλά αξίζει να τον δοκιμάσετε! Το ένζυμο κατεχίνη, που περιέχεται στα μήλα, και η αντιοξειδωτική κερκετίνη μπορούν να κάνουν θαύματα μαζί, τονώνοντας την εγκεφαλική δραστηριότητα, βελτιώνοντας τη λειτουργία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων και μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Βρώμη + φρέσκος χυμός πορτοκάλι

Η βρώμη και ο φυσικός χυμός πορτοκαλιού είναι εξαιρετικές πηγές φαινολών. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνουν το πεπτικό σύστημα και βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα.

Χοιρινό κρέας + λαχανάκια Βρυξελλών

Το χοιρινό είναι πάρα πολύ λιπαρό για να το τρώμε σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, περιέχει σελήνιο, το οποίο αναστέλλει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων. Σερβίρετε το χοιρινό κρέας με λαχανάκια Βρυξελλών που περιέχουν την ουσία σουλφοραφάνη, η οποία αυξάνει 13 φορές την αποτελεσματικότητα του σεληνίου.

Ντομάτες + συκώτι

Η έλλειψη σιδήρου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια κόπωση, μειωμένο ρυθμό μεταβολισμού και προβλήματα με την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Ωστόσο, ο σίδηρος που περιέχεται στο συκώτι δεν μπορεί να απορροφηθεί καλά χωρίς τη βιταμίνη C. Γι’ αυτό συνδυάζεται υπέροχα με τις ντομάτες που περιέχουν ασκορβικό οξύ.

Μαϊντανός + λεμόνι

Ο μαϊντανός ταιριάζει υπέροχα με τα εσπεριδοειδή. Ο σίδηρος που περιέχεται στον μαϊντανό βελτιώνει την απορρόφηση της βιταμίνης C στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η σημαντική βιταμίνη είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Λαχανικά + γιαούρτι

Επιλέξτε γιαούρτια που δεν περιέχουν συντηρητικά ή ζάχαρη. Αυτά τα γιαούρτια είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο είναι γνωστό ότι βελτιώνει τις λειτουργίες του στομάχου και εξομαλύνει την εντερική μικροχλωρίδα. Σας συμβουλεύουμε να τα συνδυάσετε με λαχανικά -αυτό θα σας δώσει έναν πραγματικό θησαυρό βιταμινών. Η ίνα που περιέχεται στα λαχανικά βοηθά στη βελτίωση της απορρόφησης του ασβεστίου.

Αβοκάντο + σπανάκι

Αυτός ο συνδυασμός είναι ο αγαπημένος όλων των διαιτολόγων. Το σπανάκι περιέχει βιταμίνη Α και λουτεΐνη, αλλά αυτά τα συστατικά έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία μας όταν συνδυάζονται με τα χρήσιμα φυτικά λίπη που περιέχονται στο αβοκάντο. Θα παρατηρήσετε ότι το πεπτικό σας σύστημα θα βελτιωθεί δραματικά.

Πράσινο τσάι + λεμόνι

Το πράσινο τσάι με λεμόνι είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να ξεδιψάσετε και να αποκτήσετε ενέργεια. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, οι οποίες ευθύνονται για τη μακροζωία και για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Και αν προσθέσετε λεμόνι, η βιταμίνη C θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα του τσαγιού αρκετές φορές.

Ντομάτες + ελαιόλαδο

Το λυκοπένιο που περιέχεται στις ντομάτες βελτιώνει την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, αποτρέπει την αθηροσκλήρωση και το σχηματισμό όγκων. Όταν καταναλώνεται μαζί με λίπη, το λυκοπένιο έχει περισσότερες πιθανότητες να απορροφηθεί από το σώμα.

Κρέας + δεντρολίβανο

Το κρέας αποτελεί σημαντική πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι σημαντικό να προετοιμαστεί σωστά. Οι διατροφολόγοι είναι κατηγορηματικοί: πρέπει να επιμείνετε στο ψήσιμο. Το ψήσιμο ή το τηγάνισμα μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό καρκινογόνων ενώσεων. Ωστόσο, αυτή η ανεπιθύμητη ενέργεια μπορεί να αποφευχθεί εάν αλείψετε το κρέας με δεντρολίβανο πριν από το μαγείρεμα. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει αποτρέπουν το σχηματισμό βλαβερών ουσιών, ενώ το κρέας βρίσκεται μέσα στο φούρνο.

Διαβάστε επίσης

Αγελαδινό, κατσικίσιο, σόγιας, αμυγδάλου – Ποιο γάλα τελικά είναι κατάλληλο για εσένα;

Κάνε την άσκηση διασκέδαση, όπως η Ελένη Φουρέιρα!

Πανεύκολη και πεντανόστιμη χοιρινή τηγανιά με πράσο

Σχετικά Άρθρα
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
3 τροφές που πρέπει να κόψεις όταν έχεις περίοδο
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
7 φθινοπωρινά superfoods που βοηθούν στην απώλεια βάρους
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Αν θες να νικήσεις το λίπος στην κοιλιά, άρχισε να προσθέτεις αυτό το υλικό στην διατροφή σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο - 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
Γκρανόλα: Μάθε τα πάντα για αυτό το θρεπτικό τρόφιμο – 4 super ιδέες για το πρωινό σου!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη
ΑΠΟ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ: Παραδοσιακά τρόφιμα της Ελλάδας στο τραπέζι του Ευρωπαίου πολίτη
Κολοκύθα: Πώς να διαλέξεις την "καλή", πώς θα την καθαρίσεις και μια νόστιμη συνταγή
Κολοκύθα: Πώς να διαλέξεις την “καλή”, πώς θα την καθαρίσεις και μια νόστιμη συνταγή

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του