10 συνδυασμοί τροφών που κάνουν καλό στην υγεία!

10-συνδυασμοί-τροφών-που-κάνουν-καλό-στη

Όλα τα παρακάτω προϊόντα κάνουν από μόνα τους καλό στον οργανισμό μας, αλλά ο συνδυασμός τους με άλλες τροφές βοηθά στην πιο αποτελεσματική απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν. Έχοντας μελετήσει συμβουλές από κορυφαίους διατροφολόγους, παρακάτω μπορείτε να δείτε τη λίστα με τις τροφές που έχουν φτιαχτεί η μία για την άλλη!

Μήλα + μαύρη σοκολάτα

Αυτός ο συνδυασμός δεν μπορεί να θεωρηθεί παραδοσιακός, αλλά αξίζει να τον δοκιμάσετε! Το ένζυμο κατεχίνη, που περιέχεται στα μήλα, και η αντιοξειδωτική κερκετίνη μπορούν να κάνουν θαύματα μαζί, τονώνοντας την εγκεφαλική δραστηριότητα, βελτιώνοντας τη λειτουργία της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων και μειώνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου.

Βρώμη + φρέσκος χυμός πορτοκάλι

Η βρώμη και ο φυσικός χυμός πορτοκαλιού είναι εξαιρετικές πηγές φαινολών. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνουν το πεπτικό σύστημα και βοηθούν στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα.

Χοιρινό κρέας + λαχανάκια Βρυξελλών

Το χοιρινό είναι πάρα πολύ λιπαρό για να το τρώμε σε καθημερινή βάση. Ωστόσο, περιέχει σελήνιο, το οποίο αναστέλλει την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων. Σερβίρετε το χοιρινό κρέας με λαχανάκια Βρυξελλών που περιέχουν την ουσία σουλφοραφάνη, η οποία αυξάνει 13 φορές την αποτελεσματικότητα του σεληνίου.

Ντομάτες + συκώτι

Η έλλειψη σιδήρου στο σώμα μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια κόπωση, μειωμένο ρυθμό μεταβολισμού και προβλήματα με την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Ωστόσο, ο σίδηρος που περιέχεται στο συκώτι δεν μπορεί να απορροφηθεί καλά χωρίς τη βιταμίνη C. Γι’ αυτό συνδυάζεται υπέροχα με τις ντομάτες που περιέχουν ασκορβικό οξύ.

Μαϊντανός + λεμόνι

Ο μαϊντανός ταιριάζει υπέροχα με τα εσπεριδοειδή. Ο σίδηρος που περιέχεται στον μαϊντανό βελτιώνει την απορρόφηση της βιταμίνης C στην κυκλοφορία του αίματος. Αυτή η σημαντική βιταμίνη είναι υπεύθυνη για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη βελτίωση του μεταβολισμού.

Λαχανικά + γιαούρτι

Επιλέξτε γιαούρτια που δεν περιέχουν συντηρητικά ή ζάχαρη. Αυτά τα γιαούρτια είναι πλούσια σε ασβέστιο, το οποίο είναι γνωστό ότι βελτιώνει τις λειτουργίες του στομάχου και εξομαλύνει την εντερική μικροχλωρίδα. Σας συμβουλεύουμε να τα συνδυάσετε με λαχανικά -αυτό θα σας δώσει έναν πραγματικό θησαυρό βιταμινών. Η ίνα που περιέχεται στα λαχανικά βοηθά στη βελτίωση της απορρόφησης του ασβεστίου.

Αβοκάντο + σπανάκι

Αυτός ο συνδυασμός είναι ο αγαπημένος όλων των διαιτολόγων. Το σπανάκι περιέχει βιταμίνη Α και λουτεΐνη, αλλά αυτά τα συστατικά έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην υγεία μας όταν συνδυάζονται με τα χρήσιμα φυτικά λίπη που περιέχονται στο αβοκάντο. Θα παρατηρήσετε ότι το πεπτικό σας σύστημα θα βελτιωθεί δραματικά.

Πράσινο τσάι + λεμόνι

Το πράσινο τσάι με λεμόνι είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να ξεδιψάσετε και να αποκτήσετε ενέργεια. Το πράσινο τσάι περιέχει κατεχίνες, οι οποίες ευθύνονται για τη μακροζωία και για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Και αν προσθέσετε λεμόνι, η βιταμίνη C θα αυξήσει την αποτελεσματικότητα του τσαγιού αρκετές φορές.

Ντομάτες + ελαιόλαδο

Το λυκοπένιο που περιέχεται στις ντομάτες βελτιώνει την καρδιά και τα αιμοφόρα αγγεία. Επιπλέον, αποτρέπει την αθηροσκλήρωση και το σχηματισμό όγκων. Όταν καταναλώνεται μαζί με λίπη, το λυκοπένιο έχει περισσότερες πιθανότητες να απορροφηθεί από το σώμα.

Κρέας + δεντρολίβανο

Το κρέας αποτελεί σημαντική πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι σημαντικό να προετοιμαστεί σωστά. Οι διατροφολόγοι είναι κατηγορηματικοί: πρέπει να επιμείνετε στο ψήσιμο. Το ψήσιμο ή το τηγάνισμα μπορεί να οδηγήσει στο σχηματισμό καρκινογόνων ενώσεων. Ωστόσο, αυτή η ανεπιθύμητη ενέργεια μπορεί να αποφευχθεί εάν αλείψετε το κρέας με δεντρολίβανο πριν από το μαγείρεμα. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει αποτρέπουν το σχηματισμό βλαβερών ουσιών, ενώ το κρέας βρίσκεται μέσα στο φούρνο.

Διαβάστε επίσης

5 πολύτιμες συμβουλές για να μειώσεις τη ζάχαρη στη διατροφή σου

Τρία ή έξι γεύματα την ημέρα; Ιδού η απορία και η απάντηση από την ειδικό!

8 τρόποι για να περιορίσουμε τη σπατάλη φαγητού!

Σχετικά Άρθρα
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Ποιες τροφές ενισχύουν την κυκλοφορία του αίματος
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Μεσογειακή διατροφή: Κατέκτησε την πρώτη θέση για έκτη συνεχόμενη χρονιά
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
Fitness coach αποκαλύπτει πώς άλλαξε το σώμα της, όταν αποφάσισε να αγαπήσει τον εαυτό της
3 λόγοι για να σταματήσεις να βλέπεις το ψωμί ως εχθρό σου!
3 λόγοι για να σταματήσεις να βλέπεις το ψωμί ως εχθρό σου!
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους
Σέλινο: Ένα λαχανικό με πολλά οφέλη στην υγεία, αλλά και κάποιους κινδύνους
Αυτό είναι το στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από την διατροφή σου αν θες να τρως "σωστά"
Αυτό είναι το στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από την διατροφή σου αν θες να τρως “σωστά”

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του