Τρεις τρόποι για αποτοξίνωση μετά το Πάσχα

Μετά από το μακρύ πενθήμερο του Πάσχα που δεν σταματήσαμε να τρώμε γλυκά, αλμυρά, κρέατα, και οτιδήποτε πιο ανθυγιεινό, μπορεί να αισθανόμαστε κάπως νωθροί. Οι συμβουλές διατροφής που θα διαβάσετε παρακάτω θα σας βοηθήσουν να ανακάμψετε και να αναζωογονήσετε ξανά το σώμα σας.

Αν νιώθετε επίσης ότι χρειάζεστε κάποιου είδους detox, αλλά χωρίς φασαρία, αυτές εδώ οι συμβουλές θα σας φανούν πραγματικά πολύ εύκολες.

Το detox δεν έχει να κάνει με τη στέρηση τροφής ή θρεπτικών συστατικών από το σώμα σας, αντίθετα μάλιστα, είναι μια ευκαιρία να προγραμματίσετε την όρεξή σας για να ανακτήσετε την επιθυμία σας για μη επεξεργασμένα τρόφιμα, εξηγεί η ειδική στο fitness Letshego Zulu. Η αποτοξίνωση επιπλέον, θα σας βοηθήσει να εισάγετε υγιεινά, βιολογικά και φρέσκα τρόφιμα στη διατροφή σας.

Το detox έχει να κάνει κυρίως με το να τρώτε φρέσκα τρόφιμα ως βάση όλων των γευμάτων σας και να πίνετε περισσότερα υγρά όπως smoothies και νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ακολουθούν τρεις τρόποι για αποτοξίνωση μετά από ένα μακρύ Σαββατοκύριακο:

Πίνετε υγρά

Καθόλου αλκοόλ! Η πρόσληψη νερού θα πρέπει να αυξηθεί για να διατηρήσετε ενυδατωμένο το σώμα σας ώστε να αποβάλλει φυσικά τις τοξίνες. Όσο περισσότερο νερό ή πράσινο τσάι πίνετε, τόσο περισσότερο θα βοηθήσετε το σώμα σας σε αυτή τη διαδικασία.

Οι πράσινοι χυμοί και τα smoothies είναι επίσης μια επιλογή. Η προσθήκη υγιεινών τροφών, φρέσκων φρούτων και πράσινων λαχανικών εξακολουθεί να είναι αποτελεσματική, όσο τα καταναλώνετε ολόκληρα.

Γίνετε δραστήριοι

Όταν το σώμα σας είναι θερμιδικά πλήρες, χρειάζεται να κινηθεί. Ένα έντονο περπάτημα για 30 λεπτά ή μια προπόνηση για τον ίδιο χρόνο ή περισσότερο, περίπου τρεις φορές την εβδομάδα είναι το ιδανικό. Ο ιδρώτας και η άσκηση θα σας βοηθήσουν να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες. Πάρτε τον σύντροφό σας ή έναν φίλο σας και πηγαίντε για τρέξιμο ή μάθημα Pilates για να κάνετε την εμπειρία πολύ πιο διασκεδαστική.

Ύπνος

Κοιμήσου αρκετά. Ο επαρκής ύπνος βοηθά στη διαδικασία καθαρισμού. Η Δρ Karine Scheuermaier του Πανεπιστημίου Witwatersrand πιστεύει ότι οι άνθρωποι πρέπει να κοιμούνται επτά ώρες την ημέρα. Ο ύπνος είναι εξίσου σημαντικός με ένα υγιεινό πρόγραμμα άσκησης ή με μια ισορροπημένη διατροφή και παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία του ατόμου.

Διαβάστε επίσης

ΙΑΣΩ: Σεμινάριο”Ian Donald 11th Advanced Course of Ultrasound in Obstetrics & Gynecology: Difficult Cases Best Solutions”

Αυτά είναι τα 10 πιο γκουρμέ… αεροδρόμια του κόσμου

Σχετικά Άρθρα
Διατροφικές επιλογές για να προστατευτούμε από τον ήλιο
Διατροφικές επιλογές για να προστατευτούμε από τον ήλιο
Διατροφογενετικό Τεστ DNA: Διατροφή βάσει γονιδίων
Διατροφογενετικό Τεστ DNA: Διατροφή βάσει γονιδίων
Φυτοφαγική Διατροφή: Το δωρεάν ebook για να την εφαρμώσετε σωστά
Φυτοφαγική Διατροφή: Το δωρεάν ebook για να την εφαρμώσετε σωστά
Οι διατροφικές παγίδες του καλοκαιριού!
Οι διατροφικές παγίδες του καλοκαιριού!
Αθλητική Διατροφή: H «χρυσή 11άδα» των σύγχρονων συστάσεων
Αθλητική Διατροφή: H «χρυσή 11άδα» των σύγχρονων συστάσεων
Υπερφαγία: Μάθε πως θα την σταματήσεις
Υπερφαγία: Μάθε πως θα την σταματήσεις

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του