Αυτές είναι οι 5 χειρότερες τροφές για τον εγκέφαλο

αυτές-είναι-οι-5-χειρότερες-τροφές-για-τ

Πολύ συχνά ακούμε για τις τροφές που είναι ιδανικές για τη συνολική υγεία μας, όμως γνωρίζετε ποιες είναι εκείνες που θα μπορούσαν να βλάψουν σε μεγάλο βαθμό τον εγκέφαλό μας; Ενώ το αβοκάντο, τα μούρα και η μαύρη σοκολάτα έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον εγκέφαλο, τα παρακάτω τρόφιμα μπορεί να τον επηρεάσουν αρνητικά.

Τόνος

%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-5-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%82-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ad%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%840

Ενώ το σάντουιτς τόνου μία φορά στο τόσο δεν είναι μεγάλο πρόβλημα, ίσως θέλετε να το σκεφτείτε διπλά πριν εντάξετε τον τόνο στη διατροφή σας. Ο υδράργυρος που βρίσκεται σε ψάρια όπως ο τόνος, είναι τοξικός για τον άνθρωπο και μπορεί να συσσωρευτεί και να καταστρέψει τον εγκέφαλο όταν καταναλώνεται σε μεγάλες δόσεις. Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Φλόριντα ανακάλυψαν ότι άτομα με υψηλά επίπεδα υδραργύρου στο αίμα εμφάνισαν πτώση της γνωστικής λειτουργίας κατά 5%. Δεν χρειάζεται να απομακρύνετε τα θαλασσινά από το πιάτο σας για πάντα, απλά περιοριστείτε σε μία μερίδα τόνου την εβδομάδα. Ο σολομός, οι σαρδέλες και το σκουμπρί, από την άλλη πλευρά, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε υδράργυρο.

Πατάτες τηγανητές

Τα ντόνατς και οι τηγανητές πατάτες δεν είναι μόνο βλαβερά για τη σιλουέτα, αλλά μπορούν επίσης να προκαλέσουν προβλήματα στον εγκέφαλό σας. Στην πραγματικότητα, οι δύο παρενέργειες σχετίζονται. Η κατανάλωση τηγανισμένων τροφών συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους, η οποία μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την υγεία του εγκεφάλου σας. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutritional Science, αποκάλυψε ότι τα άτομα που ακολουθούσαν διατροφή πλούσια σε τηγανητά φαγητά είχαν χειρότερα αποτελέσματα σε τεστ που αξιολογούσαν τη μάθηση, τη μνήμη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Αναψυκτικά

%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%bf%ce%b9-5-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%cf%8c%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b5%cf%82-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ad%cf%82-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%842

Προσέξτε τα αναψυκτικά, τους χυμούς φρούτων, τα ενεργειακά ποτά και το γλυκό τσάι. Οι υψηλές ποσότητες σακχάρων στον εγκέφαλο οδηγούν σε νευρολογικές βλάβες επειδή προκαλούν φλεγμονή. Αυτά τα γλυκά αναψυκτικά περιέχουν επίσης φρουκτόζη, έναν τύπο ζάχαρης που μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο άνοιας. Καλύτερα να προτιμήσετε τη σόδα, εάν θέλετε οπωσδήποτε να πιείτε ένα δροσιστικό αναψυκτικό.

Αλκοόλ

Γνωρίζετε τη φράση που λέει «Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα;». Ενώ ένα ποτήρι κόκκινο κρασί μία φορά στο τόσο μπορεί πραγματικά να είναι υγιεινό, η κατανάλωση αλκοόλ είναι τοξική για τη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου ανεξάρτητα από την ηλικία μας. Για να προστατεύσετε τον εγκέφαλό σας, διατηρήστε ένα μέτρο στην ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνετε. Ένα ποτήρι κόκκινο κρασί την ημέρα για τις γυναίκες και δύο ποτήρια για τους άνδρες είναι η ιδανική ποσότητα που μπορείτε να καταναλώνετε.

Εξευγενισμένοι υδατάνθρακες

Το άσπρο ψωμί, τα ζυμαρικά, το ρύζι, τα δημητριακά και η ζάχαρη είναι μόνο μερικοί από τους υδατάνθρακες που πρέπει να αποφύγετε εάν θέλετε ο εγκέφαλός σας να αποδίδει στο 100%. Αυτά τα τρόφιμα απορροφώνται γρήγορα από το αίμα, αυξάνοντας τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης. Όσο υψηλότερο είναι το σάκχαρο στο αίμα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εμφάνισης διαβήτη, ο οποίος έχει συνδεθεί με τη νόσο του Αλτσχάιμερ. Αντίθετα, το ψωμί ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι και το κριθάρι περιέχουν διαιτητικές ίνες, οι οποίες καλλιεργούν τα βακτήρια του εντέρου και ρυθμίζουν τη φλεγμονή -όλα καλά για την υγεία του εγκεφάλου σας!

Σχετικά Άρθρα
%ce%b1%ce%bd-%ce%bd%ce%b9%cf%8e%ce%b8%ce%b5%cf%84%ce%b5-%cf%83%cf%85%cf%87%ce%bd%ce%ac-%ce%ba%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b1%cf%83%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%bf%ce%b90
Αν νιώθετε συχνά κουρασμένοι, αυτές οι τροφές θα σας δώσουν ποιοτική ενέργεια
%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%bf%cf%8d%ce%bd%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%b4%ce%b7%ce%bc%ce%bf%cf%86%ce%b9%ce%bb%ce%ae-%ce%b6%cf%85%ce%bc%ce%b1%cf%81%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%800
Ανακαλούνται δημοφιλή ζυμαρικά που πωλούνται και στην Ελλάδα – Τι εντοπίστηκε
%cf%84%ce%bf-%cf%86%cf%81%ce%bf%cf%8d%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%bf%cf%85-%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%ce%af-%ce%bd%ce%b1-%ce%b2%ce%bf%ce%b7%ce%b8%ce%ae%cf%83%ce%b5%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ad0
Το φρούτο που μπορεί να βοηθήσει στον έλεγχο του σακχάρου, σύμφωνα με νέα μελέτη
%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%81%cf%8d%ce%b6%ce%b9-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%89%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%bb0
Ανακαλείται ρύζι που πωλείται στην Ελλάδα – Σοβαρός κίνδυνος
%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%ba%ce%b1%ce%bb%ce%b5%ce%af%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bc%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%bf%ce%bd%ce%ad%ce%b6%ce%b1-%cf%84%ce%b9-%ce%b5%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b70
Ανακαλείται μαγιονέζα – Τι εντοπίστηκε
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%b7-%cf%84%cf%81%ce%bf%cf%86%ce%ae-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%bf0
Αυτή είναι η καλύτερη τροφή για δυνατούς μύες, υγεία και ευεξία σύμφωνα με τους ειδικούς

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του