UX|CX Awards 2022: Silver βραβείο για την Chiesi Hellas για το Πρόγραμμα Interstellar!

uxcx-awards-2022-silver-βραβείο-για-την-chiesi-hellas-για-το-πρόγραμ

Η Chiesi Hellas βραβεύτηκε για την πελατοκεντρική της κουλτούρα στα UX | CX Awards 2022, κατακτώντας το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best in Health & Pharma». Τα βραβεία διοργανώθηκαν από την εταιρεία Boussias για πρώτη φορά, με στόχο να αναδειχτούν οι καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές, έργα και τεχνολογίες που δημιουργούν αξέχαστες ψηφιακές εμπειρίες προς τον πελάτη και τον βάζουν στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων της επιχείρησης ή του οργανισμού.

Η Chiesi Hellas διακρίθηκε για το παγκόσμιο Πρόγραμμα Interstellar του Ομίλου Chiesi «Για μια Παγκόσμια Εμπειρία Πελάτη», μία σημαντική εταιρική διάκριση δεδομένου του μεγάλου αριθμού συμμετοχών. Το πρόγραμμα αυτό είναι ένας «αστερισμός» από πρωτοβουλίες, για την καλύτερη κατανόηση και προσέγγιση των αναγκών των ασθενών και των επαγγελματιών υγείας.

Μέσω του Προγράμματος ο Όμιλος και οι θυγατρικές του έχουν την ευκαιρία να δημιουργούν και να διατηρούν δυνατές σχέσεις με τους επαγγελματίες υγείας διαχρονικά και να προβλέπουν τις ανεκπλήρωτες ανάγκες της αγοράς.

H Chiesi Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις πέρα από το φάρμακο

Το παγκόσμιο πρόγραμμα Ιnterstellar ξεκίνησε το 2021 και διαπνέει πλέον όλον τον όμιλο, τα τμήματα και τις θυγατρικές. Αναγνωρίζοντας ότι η Εμπειρία του Πελάτη (Customer eXperience – CX) αποτελεί οδηγό επιτυχίας σε έναν Οργανισμό, η Chiesi Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις πέρα από το φάρμακο.

Ο κ. Αριστείδης Τσίγκρας, Head of Business Excellence & Customer Experience της Chiesi Hellas, δήλωσε για τη βράβευση «Αισθανόμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτή τη βράβευση. Στην Chiesi Hellas είμαστε αφοσιωμένοι στον μετασχηματισμό προς μια πελατοκεντρική κουλτούρα και στη βελτίωση της εμπειρίας όλων των πελατών μας. Στο πλαίσιο αυτό, το 2022 υποστηρίξαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ενσυναίσθηση, Ενδυνάμωση, Επικοινωνία» της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας ιατρού – ασθενούς, καθώς και την πρωτοβουλία #ΖωήμεΧΑΠ της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας, με στόχο να προσφέρει στους ασθενείς με ΧΑΠ ένα ασκησιολόγιο για κατ’οίκον άσκηση ενθαρρύνοντάς τους να βάλουν τη φυσική δραστηριότητα στη ζωή τους. Πρόκειται για πρωτοβουλίες που συνάδουν απόλυτα με τις αξίες μας να θέτουμε στο επίκεντρο τον ασθενή και τον επαγγελματία υγείας».

Κεντρική φωτογραφία εμφανίζονται από αριστερά προς τα δεξιά:

Αριστείδης Τσίγκρας, Head of Business Excellence & Customer Experience, Chiesi Hellas

Ραλλού Περρωτή, CRM Specialist, Chiesi Hellas

Γιώτα Γιαννοπούλου, Customer Experience Manager, Chiesi Hellas

Γιώργος Αθανασόπουλος, Senior Customer Excellence & Business Insights Officer, Chiesi Hellas

Διαβάστε επίσης

H Chiesi Hellas πιστοποιήθηκε εκ νέου ως B Corp εταιρεία!

Σχετικά Άρθρα
Μπορεί το υαλουρονικό οξύ να προσφέρει ανακούφιση σε γυναίκες που πάσχουν από προβλήματα στην γεννητική περιοχή;
Μπορεί το υαλουρονικό οξύ να προσφέρει ανακούφιση σε γυναίκες που πάσχουν από προβλήματα στην γεννητική περιοχή;
Παγκόσμια διάσκεψη για την μικροβιακή αντοχή: Οι 3 στόχοι που θα φέρουν την αλλαγή
Παγκόσμια διάσκεψη για την μικροβιακή αντοχή: Οι 3 στόχοι που θα φέρουν την αλλαγή
Ο Θάνος Πλεύρης αποκάλυψε πότε επιστρέφουν στις θέσεις τους οι ανεμβολιαστοί υγειονομικοί
Ο Θάνος Πλεύρης αποκάλυψε πότε επιστρέφουν στις θέσεις τους οι ανεμβολιαστοί υγειονομικοί
Πλεύρης: Από τον Δεκέμβριο οι δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για καρκίνο τραχήλου της μήτρας και παχέος εντέρου
Πλεύρης: Από τον Δεκέμβριο οι δωρεάν προληπτικές εξετάσεις για καρκίνο τραχήλου της μήτρας και παχέος εντέρου
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία: Χρηματοδότηση που ανέρχεται στα 470 εκατομμύρια ευρώ
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Ψυχική Υγεία: Χρηματοδότηση που ανέρχεται στα 470 εκατομμύρια ευρώ
Να ανησυχήσω για τα πεσμένα μαλλιά στο μπάνιο μου;
Να ανησυχήσω για τα πεσμένα μαλλιά στο μπάνιο μου;

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του