Διώξε το άγχος από τη ζωή σου με αυτά τα 5 εύκολα tips

διώξε-το-άγχος-από-τη-ζωή-σου-με-αυτά-τα-5

Σίγουρα, η ατελείωτη λίστα με τις υποχρεώσεις και η έλλειψη ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι είμαστε συνεχώς αγχωμένοι, αλλά ο ένοχος αυτού του συναίσθηματος που όλοι έχουμε βιώσει, δεν είναι άλλος από μια ορμόνη που ονομάζεται κορτιζόλη. Είναι συνήθως γνωστή ως ορμόνη του στρες, παράγεται στο επινεφρίδιο του αδένα και στη συνέχεια απελευθερώνεται στην κυκλοφορία του αίματος όταν αισθανόμαστε αγχωμένοι.

Αν και σε φυσιολογικά επίπεδα η κορτιζόλη έχει θετικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό σύστημα και τον μεταβολισμό, τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης μπορεί να έχουν δυσμενείς διανοητικές και φυσικές παρενέργειες, όπως πονοκεφάλους, κόπωση και κατάθλιψη. Εάν τα συμπτώματα αυτά σας είναι γνωστά ή απλά θέλετε να μειώσετε την ψυχική και σωματική πίεση που νιώθετε, διαβάστε πέντε απλούς τρόπους για να μειώσετε τα επίπεδα της κορτιζόλης σας.

1. Ξεκινήστε διαλογισμό

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μπείτε σε μια διαλογιστική κατάσταση, οπότε βρείτε τον τύπο διαλογισμού που ταιριάζει στη ζωή σας και ξεκινήστε με αργά βήματα να τον συμπεριλάβετε στην καθημερινή ρουτίνα σας. Μπορεί να είναι δύσκολο να χαλαρώσετε όταν έχετε τόσα πολλά στο μυαλό σας, οπότε ξεκινήστε προσθέτοντας διαλογιστικές πρακτικές στην ημέρα σας, όπως yoga κατά του άγχους.

2. Προσθέστε έλαια στην καθημερινή ρουτίνα

Πολλά αιθέρια έλαια έχουν χαλαρωτικές ιδιότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τα υψηλά επίπεδα άγχους χωρίς να αφαιρέσετε πολύ χρόνο από την καθημερινή ρουτίνα σας. Απλά διαχέοντας έλαια στο χώρο το βράδυ, όπως λεβάντα ή ευκάλυπτο, ή προσθέτοντας μερικές σταγόνες στη μπανιέρα σας μπορείτε να δείτε μεγάλη διαφορά.

3. Ασκηθείτε

Η άσκηση απελευθερώνει ορμόνες στην κυκλοφορία του αίματος που έχουν όχι μόνο φυσικό όφελος, αλλά και νοητικό και συναισθηματικό. Μεταξύ αυτών είναι η ντοπαμίνη, η σεροτονίνη και οι ενδορφίνες, οι οποίες συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών συναισθημάτων, όπως η ευτυχία, η ευεξία και η παραγωγικότητα, τα οποία τείνουν να είναι ελλιπή όταν είμαστε αγχωμένοι.

4. Προσθέστε ανταπτογόνα στη διατροφή σας

Είναι φυσικά βότανα και συμπληρώματα που χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν στη θεραπεία διαφόρων συνθηκών, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και τις διαταραχές ύπνου. Ο εμπλουτισμός της διατροφής με ανταπτογόνα μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των ενεργειακών σας επιπέδων, ενώ απαλλάσσει το σώμα από τις φλεγμονώδεις τοξίνες.

5. Κοιμηθείτε αρκετά

Η μη επαρκής ποσότητα ύπνου μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του οργανισμού σας να ρυθμίζει τις ορμόνες του. Το να έχετε αρκετό ύπνο επιτρέπει επίσης στο σώμα σας να έχει τον απαραίτητο χρόνο για να επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα.

Σχετικά Άρθρα
%ce%b7-%ce%ad%ce%b3%ce%ba%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%ac%ce%b3%ce%bd%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%bf%cf%85-%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%85-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%ce%bd0
Η έγκαιρη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα είναι σήμερα εφικτή – Μην περιμένεις
%ce%ba%ce%b1%cf%81%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%bd%ce%b5%cf%86%cf%81%ce%bf%cf%8d-%ce%ad%ce%bd%ce%b1%cf%82-%cf%83%ce%b9%cf%89%cf%80%ce%b7%ce%bb%cf%8c%cf%82-%ce%b4%ce%bf%ce%bb%ce%bf%cf%86%cf%8c0
Καρκίνος νεφρού: Ένας σιωπηλός δολοφόνος – Σε ποιους εμφανίζεται πιο συχνά
%ce%b2%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%ac-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%b9%ce%ba%cf%8e%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b5%ce%bd%ce%b4%ce%bf%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%ce%b3%ce%b5%ce%bd0
Βία κατά των γυναικών και ενδοοικογενειακή βία: Ας μην μείνει αναξιοποίητο κανένα από τα μέτρα στήριξης της Πολιτείας
%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%bc%cf%8c%cf%84%ce%b7%cf%84%ce%b1%cf%82-%cf%80%cf%8c%cf%84%ce%b5-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b70
Διατήρηση γονιμότητας: Πότε είναι η “Η Σωστή Στιγμή!”;
%ce%b7%ce%bb%ce%b9%ce%ba%ce%b9%ce%b1%ce%ba%ce%ae-%ce%b5%ce%ba%cf%86%cf%8d%ce%bb%ce%b9%cf%83%ce%b7-%cf%89%cf%87%cf%81%ce%ac%cf%82-%ce%ba%ce%b7%ce%bb%ce%af%ce%b4%ce%b1%cf%82-%cf%84%ce%b1-%cf%83%cf%850
Ηλικιακή εκφύλιση ωχράς κηλίδας: Τα συμπτώματα, η διάγνωση και η πρόληψη της ασθένειας που απειλεί με τύφλωση
%cf%87%cf%89%cf%81%ce%af%cf%82-%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%cf%83%ce%ae%ce%bc%ce%b5%cf%81%ce%b1-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%85%cf%80-%cf%85%ce%b3%ce%b5%ce%af%ce%b10
Χωρίς ενημέρωση σήμερα από το υπ. Υγείας – Για ποιο λόγο

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του