Διώξε το άγχος από τη ζωή σου με αυτά τα 5 εύκολα tips

διώξε-το-άγχος-από-τη-ζωή-σου-με-αυτά-τα-5

Σίγουρα, η ατελείωτη λίστα με τις υποχρεώσεις και η έλλειψη ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι είμαστε συνεχώς αγχωμένοι, αλλά ο ένοχος αυτού του συναίσθηματος που όλοι έχουμε βιώσει, δεν είναι άλλος από μια ορμόνη που ονομάζεται κορτιζόλη. Είναι συνήθως γνωστή ως ορμόνη του στρες, παράγεται στο επινεφρίδιο του αδένα και στη συνέχεια απελευθερώνεται στην κυκλοφορία του αίματος όταν αισθανόμαστε αγχωμένοι.

Αν και σε φυσιολογικά επίπεδα η κορτιζόλη έχει θετικό αντίκτυπο στο ανοσοποιητικό σύστημα και τον μεταβολισμό, τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης μπορεί να έχουν δυσμενείς διανοητικές και φυσικές παρενέργειες, όπως πονοκεφάλους, κόπωση και κατάθλιψη. Εάν τα συμπτώματα αυτά σας είναι γνωστά ή απλά θέλετε να μειώσετε την ψυχική και σωματική πίεση που νιώθετε, διαβάστε πέντε απλούς τρόπους για να μειώσετε τα επίπεδα της κορτιζόλης σας.

1. Ξεκινήστε διαλογισμό

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να μπείτε σε μια διαλογιστική κατάσταση, οπότε βρείτε τον τύπο διαλογισμού που ταιριάζει στη ζωή σας και ξεκινήστε με αργά βήματα να τον συμπεριλάβετε στην καθημερινή ρουτίνα σας. Μπορεί να είναι δύσκολο να χαλαρώσετε όταν έχετε τόσα πολλά στο μυαλό σας, οπότε ξεκινήστε προσθέτοντας διαλογιστικές πρακτικές στην ημέρα σας, όπως yoga κατά του άγχους.

2. Προσθέστε έλαια στην καθημερινή ρουτίνα

Πολλά αιθέρια έλαια έχουν χαλαρωτικές ιδιότητες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τα υψηλά επίπεδα άγχους χωρίς να αφαιρέσετε πολύ χρόνο από την καθημερινή ρουτίνα σας. Απλά διαχέοντας έλαια στο χώρο το βράδυ, όπως λεβάντα ή ευκάλυπτο, ή προσθέτοντας μερικές σταγόνες στη μπανιέρα σας μπορείτε να δείτε μεγάλη διαφορά.

3. Ασκηθείτε

Η άσκηση απελευθερώνει ορμόνες στην κυκλοφορία του αίματος που έχουν όχι μόνο φυσικό όφελος, αλλά και νοητικό και συναισθηματικό. Μεταξύ αυτών είναι η ντοπαμίνη, η σεροτονίνη και οι ενδορφίνες, οι οποίες συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών συναισθημάτων, όπως η ευτυχία, η ευεξία και η παραγωγικότητα, τα οποία τείνουν να είναι ελλιπή όταν είμαστε αγχωμένοι.

4. Προσθέστε ανταπτογόνα στη διατροφή σας

Είναι φυσικά βότανα και συμπληρώματα που χρησιμοποιούνται για να βοηθήσουν στη θεραπεία διαφόρων συνθηκών, συμπεριλαμβανομένου του άγχους και τις διαταραχές ύπνου. Ο εμπλουτισμός της διατροφής με ανταπτογόνα μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση των ενεργειακών σας επιπέδων, ενώ απαλλάσσει το σώμα από τις φλεγμονώδεις τοξίνες.

5. Κοιμηθείτε αρκετά

Η μη επαρκής ποσότητα ύπνου μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του οργανισμού σας να ρυθμίζει τις ορμόνες του. Το να έχετε αρκετό ύπνο επιτρέπει επίσης στο σώμα σας να έχει τον απαραίτητο χρόνο για να επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα.

Σχετικά Άρθρα
%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%ac-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%ce%bc%ce%b5%cf%83%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b7%ce%bc%ce%b9%ce%ba0
Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην ημικρανία και στον πονοκέφαλο; Δες εδώ όλες τις απαντήσεις
%cf%80%ce%b1%ce%b3%ce%ba%cf%8c%cf%83%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%ce%b1-%cf%85%ce%b3%ce%b9%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%ae%cf%82-%cf%87%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%8e%ce%bd-%cf%84%ce%bf-lifebuo0
Παγκόσμια Ημέρα Υγιεινής Χεριών – Το Lifebuoy προσέφερε 200.000 προϊόντα για τα χέρια που χρειάζονται τη στήριξή μας
%ce%bd%ce%ad%ce%bf-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%84%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b3%cf%85%ce%bd%ce%b1%ce%af%ce%ba%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%bd%ce%b1%ce%b4%ce%ac0
Νέο περιστατικό – Γυναίκα στον Καναδά πέθανε μετά τη λήψη εμβολίου AstraZeneca
%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%ce%b7-%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9%cf%81%ce%b5%ce%af%ce%b1-%ce%b5%ce%af%ce%bd%ce%b1%ce%b9-%ce%b1%ce%bd%ce%ac%ce%bc%ce%b5%cf%83%ce%b1-%cf%83%cf%84%ce%b9%cf%82-10-%ce%bc%ce%b50
Αυτή η εταιρεία είναι ανάμεσα στις 10 με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ελλάδα, για έβδομη συνεχή χρονιά
%cf%80%cf%8e%cf%82-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%af%ce%b6%ce%b5%cf%84%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%ce%ba%ce%bf%cf%81%cf%89%ce%bd%ce%bf%cf%8a%cf%8c%cf%82-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7-%cf%83%cf%84%cf%85%cf%84%ce%b90
Πώς σχετίζεται ο κορωνοϊός με τη στυτική δυσλειτουργία;
10-%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%ad%cf%82-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%bf-%ce%ba%ce%af%ce%bd%ce%b4%cf%85%ce%bd%ce%bf%cf%82-%ce%b8%cf%81%cf%8c%ce%bc%ce%b2%cf%89%cf%830
10 φορές μεγαλύτερος ο κίνδυνος θρόμβωσης από τα αντισυλληπτικά παρά από το εμβόλιο

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του