Είναι αυτονόητο ότι οι περισσότερες από εμάς γυμνάζονται για να αποκτήσουν το σώμα των ονείρων τους, αλλά υπάρχει ένα πρόσθετο όφελος όταν επισκέπτεσαι το γυμναστήριο μερικές φορές την εβδομάδα: βελτιωμένη γνωστική απόδοση.

Αλλά πόση ακριβώς άσκηση χρειαζόμαστε για να καρπωθούμε τα οφέλη ενός πιο υγιούς εγκεφάλου; Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Neurology and Clinical Practice, στην πραγματικότητα, δεν χρειάζονται υπερβολές!

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η άσκηση χαμηλής έντασης για συνολικά 52 ώρες σε διάστημα έξι μηνών, δηλαδή περίπου δύο ώρες την εβδομάδα, αρκεί για να παρατηρήσουμε σημαντικά οφέλη, συμπεριλαμβανομένης της γνωστικής λειτουργίας, της ταχύτητας επεξεργασίας και της εκτελεστικής λειτουργίας του εγκεφάλου, ένας συνδυασμός νοητικών δεξιοτήτων που μας βοηθούν να φέρουμε εις πέρας κάθε αποστολή μας.

από Μαρία Ιωαννάτου