Η ισπανική εταιρεία ενδυμάτων αποκάλυψε πρόσφατα το νέο της λογότυπο στην ιστοσελίδα και στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ωστόσο, η αλλαγή αυτή δεν ενθουσίασε τους καταναλωτές, οι οποίοι έσπευσαν να σχολιάσουν αρνητικά στο διαδίκτυο.



Το νέο λογότυπο σχεδιάστηκε από την εταιρεία Baron & Baron και η ουσιαστική αλλαγή είναι ότι τα γράμματα είναι πιο πυκνά, ενώ έχει προστεθεί και μια καμπύλη στο κατώτατο σημείο του Z και του R καθιστώντας το λογότυπο πιο δυσανάγνωστο, όπως σημειώνουν πολλοί φανατικοί θαυμαστές του διάσημου brand.

Δείτε το νέο λογότυπο:

Οι χρήστες του Twitter χλεύασαν την τελευταία αλλαγή και αναρωτήθηκαν ποιος έδωσε την έγκριση για το σχέδιο αυτό.


«Όποιος είναι υπεύθυνος για το νέο λογότυπο του Zara, θέλω απλώς να του μιλήσω», έγραψε κάποιος κι ένας άλλος πρόσθεσε: «Αυτό το νέο λογότυπο του Zara είναι λάθος από τόσες απόψεις που είναι δύσκολο να τις καταγράψω σε ένα tweet. Παράλογη πύκνωση, έλλειψη μοναδικότητας».

από Μαρία Ιωαννάτου