Ο τέλειος βραδινός ύπνος είναι μια δύσκολη συζήτηση για πολλούς, με εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να στρέφονται σε όλες τις δοκιμασμένες μεθόδους προκειμένου να έχουν τουλάχιστον 7 ώρες συνεχόμενου ύπνου. Αν θέλετε να τα καταφέρετε, μπορείτε απλά να ακολουθήσετε τους έξι κανόνες παρακάτω.

Η Ελ Μακφέρσον μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά για έναν τέλειο ύπνο και αποκαλύπτει ότι ο Φεβρουάριος είναι η κατάλληλη στιγμή γα να ξεκινήσουμε. Το σούπερ μόντελ δήλωσε ότι «έχει μάθει να κοιμάται καλύτερα τα τελευταία χρόνια».

«Έμαθα από τον διατροφολόγο μου Dr Simone Laubscher PhD, ότι το εξωτερικό ή το ανώτερο στρώμα του δέρματος περιλαμβάνει νεκρά κύτταρα τα οποία διαρρέουν συνεχώς καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Κατά τον βαθύ ύπνο, ο ρυθμός μεταβολισμού του δέρματος επιταχύνεται, πράγμα που βοηθά στην ανάπλαση του δέρματος. Είτε πρόκειται για βλάβες από παράγοντες όπως η υπεριώδης ακτινοβολία είτε για την υπερένταση από τα πολλά ξενύχτια, πραγματικά χρειαζόμαστε τον ύπνο ομορφιάς μας».


Για να εξασφαλίσει ότι θα έχει τον απαιτούμενο «ύπνο ομορφιάς», η Ελ Μακφέρσον φροντίζει να παίρνει καθαρό αέρα κάθε μέρα. Χρησιμοποιεί επίσης ατμούς για μεγαλύτερη ευκαμψία, λιγότερο πόνο και άγχος και βελτιωμένη κυκλοφορία. Τρώει το τελευταίο γεύμα μέχρι τις 6 το απόγευμα, επιτρέποντας στο σώμα της να χωνέψει σωστά. «Για έναν ποιοτικό ύπνο ετοιμάζω επίσης μια κανάτα χαλαρωτικό τσάι και ψεκάζω τα μαξιλάρια μου με άρωμα λεβάντας που πραγματικά με ηρεμεί πριν πάω για ύπνο».

Τέλος, αν πραγματικά δυσκολεύεται να κοιμηθεί, ξαπλώνει με την πλάτη στο πάτωμα, βάζει τα πόδια της πάνω στον τοίχο και τεντώνει τα χέρια της. Πέντε λεπτά αργότερα, η Ελ αναφέρει ότι είναι ήρεμη και έτοιμη για ύπνο.

Τα 6 βήματα για έναν τέλειο ύπνο

1. Πάρε καθαρό αέρα καθημερινά
2. Στάσου πάνω από μια κατσαρόλα με ατμούς
3. Φάε το τελευταίο γεύμα στις 6 το απόγευμα
4. Πιες ένα χαλαρωτικό τσάι
5. Ψέκασε τα μαξιλάρια με λεβάντα
6. Ξάπλωσε στο πάτωμα με τα πόδια στον τοίχο για 5 λεπτά

από Μαρία Ιωαννάτου