Όλες έχουμε βρεθεί σε αυτό το σημείο. Η ώρα κοντεύει 10:30, η αγαπημένη σας ταινία φτάνει στο τέλος της και ξαφνικά νιώθετε πεινασμένη. Θέλετε απεγνωσμένα μπισκότα ή πατατάκια.



Πρέπει να ενδώσετε ή να πνίξετε το αίσθημα πείνας μέχρι το πρωί;


“Για τον ιδανικό ύπνο είναι καλύτερα να μην ξαπλώσετε με γεμάτο στομάχι”, λένε οι ειδικοί. Το να κοιμηθείτε και να σκέφτεστε το φαγητό και το γουργουρητό του στομαχιού σας είναι δύσκολο, αλλά το φαγητό αργά το βράδυ μπορεί να προκαλέσει χάος στον οργανισμό σας.

Το να τρώτε αργά το βράδυ μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην διαδικασία πέψης και ύπνου, φούσκωμα και φυσικά αύξηση βάρους.

Για να βρείτε τη σωστή ισορροπία τοποθετήστε την πείνα σας σε μια κλίμακα από το 1 ως το 10. Όπου 1 σημειώστε χορτάτη και 10 πεινασμένη.

Αν βρίσκεστε πάνω από το 6, τότε καλό είναι τσιμπήσετε κάτι. “Κάτι ελαφρύ, όμως, το οποίο δεν θα ξεπερνά τις 200 θερμίδες”, συμβουλεύουν διατροφολόγοι. Αν η πείνα σας τοποθετείτε κάτω από το 6 τότε πιείτε ένα ποτήρι νερό ή ένα ζεστό τσάι και καλή σας νύχτα.

Τις περισσότερες φορές η νυχτερινή πείνα προκαλείται από βαρεμάρα ή στρες, οπότε καλό είναι να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας και την βαθμολογία που θα δώσετε στην πείνα σας.

Αν πραγματικά πεινάτε τότε προτιμήστε ένα τοστ με ψωμί ολικής άλεσης ή δημητριακά, ακόμα και ποπ κορν (χωρίς βούτυρο και αλάτι). Ό,τι και αν προτιμήσετε αποφύγετε τις πολλές πρωτεΐνες και τα λιπαρά φαγητά.

Μήπως το παρακάνατε με τη δίαιτα; Σημάδια που δείχνουν ότι έχετε ξεπεράσει το όριο!

Υπάρχει ένας ακόμη τρόπος που το φαγητό μας παχαίνει και δεν έχει να κάνει με την κατανάλωσή του!

Μπορούμε: Μιλήσαμε με τη συνιδρύτρια της ΜΚΟ που μοιράζει φαγητό σε όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη…

από sstrempa