Δεν αποτελεί μυστικό ότι όλο και λιγότερες γυναίκες αγοράζουν εσώρουχα από το διάσημο brand Victoria’s Secret. Οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν πέσει κατακόρυφα και οι οικονομικοί αναλυτές της Wall Street θεωρούν ότι ίσως είναι πολύ αργά για να σωθεί η κατάσταση.



Το χρονικό της «πτώσης»

Η εταιρεία προσπάθησε τα τελευταία χρόνια να προσαρμοστεί στις αλλαγές που έφερε το κίνημα #MeToo, καθώς οι καταναλωτές γύρισαν την πλάτη στις καμπάνιες που προωθούσαν συγκεκριμένους σωματότυπους. Επίσης, η εξάρτηση της εταιρείας από τα push-up σουτιέν έχει απομακρύνει τις φανατικές θαυμάστριες του οίκου, οι οποίες πλέον προτιμούν πιο εξατομικευμένα σχέδια αντίπαλων brands.

Μεγάλα fashion icons και influencers προτιμούν αντίπαλες μάρκες όπως η Thirdie, η Lively και η American Eagle Outfitters, οι οποίες βασίζονται περισσότερο στη σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη και την άνεση παρά στη σέξι εμφάνιση.

Τι μέλλει γενέσθαι

Οτιδήποτε κάνει πλέον η εταιρεία για να αλλάξει το κλίμα που επικρατεί, μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα. Θα μπορούσε ακόμα και να χαρακτηριστεί αναξιόπιστη, αν τελικά έκανε μια ουσιαστική αλλαγή στη στρατηγική μάρκετινγκ και τα προϊόντα της. Θα μπορούσε να προχωρήσει σε μια πράξη εξισορρόπησης για να προσελκύσει νέους πελάτες χωρίς να αποξενώσει την υπάρχουσα πελατειακή βάση της. Ενώ η αλλαγή προς την ενσωμάτωση μπορεί να είναι η σωστή επιλογή, μια κίνηση προς αυτή την κατεύθυνση ίσως τελικά φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.


από Μαρία Ιωαννάτου