H Wall Street Journal αναφέρθηκε πριν από λίγο καιρό με ένα εκτεταμένο άρθρο της στο trend που έχει κατακλύσει θάλασσες και πισίνες, προειδοποιώντας μας πως τα φλαμίνγκο θα είναι παντού αυτό τον Αύγουστο… στα social media, την ντουλάπα μας, την ταπετσαρία μας και κυρίως… σε θάλασσες και πισίνες.

Θα το έχετε παρατηρήσει και εσείς πως τα φλαμίνγκο έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους σε παραλίες, αλλά και chic πισίνες της επικράτειας. Μιλάμε βέβαια, για τα μεγάλα ροζ φουσκωτά φλαμίνγκο, που τείνουν να γίνουν το hot αξεσουάρ των νεαρών κοριτσιών σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Ηπροέλευση του trend δεν είναι ελληνική, έχει… καταγωγή αμερικανική και έχει εξελιχθεί σε κάτι σαν παγκόσμια φρενίτιδα.

Πώς όμως ξεκίνησε αυτή η mania;

Ολα οφείλονται σε μια εταιρεία με πισίνες και στους φουσκωτούς κύκνους που έκανε δώρο στους νέους ιδιοκτήτες. Συγκεκριμένα, το καλοκαίρι του 2015, η εν λόγω εταιρεία αποφάσισε να διακοσμεί κάθε μία πισίνα που παρέδιδε στους περήφανους ιδιοκτήτες με φουσκωτούς κύκνους. Ετσι, σιγά σιγά κάθε σπίτι στο Χάμπτον που είχε πισίνα είχε και έναν κύκνο. Φουσκωτό πάντα.

Η απογείωση όμως ήρθε όταν η Τέιλορ Σουίφτ πόσταρε μία φωτογραφία της πάνω σε έναν φουσκωτό κύκνο στο Instagram. Και αυτό ήταν, στη συνέχεια έγινε πανζουρλισμός. Από Αυστραλία, μέχρι Αμερική και Ευρώπη, δεκάδες εταιρίες έβγαλαν φουσκωτά σε πολλά σχέδια… πίτσα, ντόνατ, ανανάδες κλπ. Το σχέδιο όμως που επικράτησε ήταν αυτό του ροζ φλαμίνγκο, από την αυστραλιανή εταιρία «Sunnylife», το οποίο έγινε μόδα παντού. Στα ρούχα, αξεσουάρ, αξεσουάρ σπιτιού.

από Σοφία Κωστάρα