Αρχική > Συνταγές > Συκώτι κοτόπουλου με αβγά. Plus: Τι μας προσφέρει το συκώτι;

Συκώτι κοτόπουλου με αβγά. Plus: Τι μας προσφέρει το συκώτι;

chicken liver

Εύκολη και γρήγορη η σημερινή συνταγή. Ξεχωριστή, νόστιμη με πολλές θρεπτικές ουσίες! Ας δούμε τι μπορεί να μας προσφέρει το συκώτι, πέρα από την ιδιαίτερη του γεύση!

Το συκώτι είναι ένα σημαντικό μέρος κάποιων παραδοσιακών συνταγών, όπως το haggis της Σκωτίας και το τηγανιτό αρνίσιο συκώτι της Ινδίας. Μερικά αλείμματα, όπως το πατέ συκωτιού μπορούν επίσης να προσθέσουν το συκώτι στην καθημερινή σας διατροφή. Το συκώτι είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης, η οποία είναι ένα σημαντικό θρεπτικό συστατικό για τη διατήρηση και την οικοδόμηση των ιστών του σώματος, συμπεριλαμβανομένων των μυών, των μαλλιών και των νυχιών. Επιπλέον, το συκώτι είναι μια πολύ συμπυκνωμένη πηγή βιταμινών. Το συκώτι κοτόπουλου, μάλιστα, περιέχει λιγότερες θερμίδες και λίπος από ότι το βοδινό και μοσχαρίσιο συκώτι. Ενώ, όμως, η μέτρια κατανάλωση συκωτιού μπορεί να είναι ευεργετική λόγω των θρεπτικών ουσιών, η υπερβολική κατανάλωση του μπορεί να είναι επιβλαβής λόγω της περιεκτικότητας του σε χοληστερόλη.

Υλικά: 

1 συσκευασία συκωτάκια κοτόπουλου

4-5 αυγά

ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση: Ρίχνω λάδι σε αντικολλητικό τηγάνι, τόσο όσο να καλυφθεί σχεδόν ο πάτος. Ροδίζω τα συκωτάκια ανακατεύοντας και χαμηλώνω, στη συνέχεια, τη φωτιά να σιγοψήνονται. Χτυπάω καλά τα αυγά και ρίχνω αλατοπίπερο.Τα γυρίζω λίγο ακόμη από κάθε πλευρά, ελέγχω αν ψήθηκαν και τα περιχύνω με τα χτυπημένα αυγά. Συνεχίζω ανακατεύοντας μέχρι να ψηθούν και τα αυγά και τα σερβίρω με δροσερό κρασί ή παγωμένη μπίρα και πράσινη σαλάτα..