Πώς Γεωργακόπουλος και Πανταζάρας ανέδειξαν τη σημαντική σχέση πατέρα και γιου μέσα από τον Σασμό – Μίλησαν στις καρδιές του κοινού

Τρία επεισόδια, λίγες αλλά αληθινές και βαθιά ανθρώπινες σκηνές και το ανυπέρβλητο ταλέντο των Λάζαρου Γεωργακόπουλου και Αργύρη Πανταζάρα ήταν αρκετά για να αναδείξουν μέσα από τον Σασμό τη σημαντική σχέση πατέρα και γιου σε όλη τη διάστασή της. Μία σχέση που από πολλούς έχει χαρακτηριστεί…. παράδεισος και κόλαση μαζί!

Μα θα πεις, γίνεται μέσα από μία τηλεοπτική σειρά να θίγονται και να βγαίνουν συμπεράσματα για τις ανθρώπινες σχέσεις και μάλιστα τις οικογενειακές, όπως είναι η σχέση αυτή του πατέρα με τον γιο; Γίνεται. Όταν η σειρά σέβεται τις ανθρώπινες σχέσεις και επενδύει σε αυτές. Το είδαμε άλλωστε και στον θάνατο του Πετρή, όταν ο θρήνος της Μαρίνας ανέδειξε τη σχέση μάνας και παιδιού, και όπως αυτή πρέπει να είναι… να θρηνεί η μάνα όταν χάνει το παιδί της.

Πώς ο Σασμός ανέδειξε τη σημαντική σχέση πατέρα και γιου

Στην περίπτωση του Καραπάνου με τον Γεράσιμο, η σειρά έθιξε τη σχέση του πατέρα με τον γιο του. Μια σχέση που δεν είναι πάντα εύκολη. Μια σχέση ουσιαστική μέσα από την οποία διαμορφώνεται ο γιος, πλάθεται, δημιουργείται το μοντέλο εκείνο που θα καθορίσει, σε μεγάλο βαθμό, τη μετέπειτα συμπεριφορά του ως ενήλικας.

Στην περίπτωση των δύο χαρακτήρων του Σασμού, η σχέση τους ήταν ανύπαρκτη. Ο Γεράσιμος μεγάλωσε χωρίς την πατρική φιγούρα, χωρίς την αγάπη του, την καθοδήγησή του. Αντίθετα, μεγάλωσε καθοδηγούμενος από το μίσος του για τον πατέρα που τους εγκατέλειψε, για τον κοινό εγκληματία. Μπορεί και να μοιάζει ακραίο, αλλά πιστέψτε μας, εκεί έξω υπάρχουν πολλές τέτοιες δύσκολες περιπτώσεις. Όμως, το μίσος δεν οδηγεί πουθενά. Ειδικά, όταν είναι για τον γονιό.

Στην τηλεοπτική ιστορία του Καραπάνου με τον Γεράσιμο η σχέση πατέρα – γιου ξεδιπλώθηκε μαεστρικά. Η εγκατάλειψη, ο θυμός του παιδιού που έγινε μίσος, ο πατέρας που τον έψαχνε και μαζί αναζητούσε και μια δεύτερη ευκαιρία, η σύγκρουση, η αυτοθυσία του πατέρα, η συγχώρεση του γιου, η λύτρωση και των δύο – από το μίσος για τον γιο και από τις ερινύες για τον πατέρα – το νεκροφίλημα, η κάθαρση.

Γεωργακόπουλος και Πανταζάρς μίλησαν στις καρδιές του κοινού

Αλήθεια, είναι από τις λίγες φορές που σε τηλεοπτική σειρά, παρακολουθούμε στοιχεία τραγωδίας. Και ένα πολύ μεγάλο μέρος της επιτυχίας που σήμερα όλοι συζητάμε για τον Σασμό και τις σκηνές αυτές, οφείλεται στον Λάζαρο Γεωργακόπουλο και τον Αργύρη Πανταζάρα.

Οι δυο ηθοποιοί ξεδίπλωσαν το ταλέντο τους, τόσο φυσικά και τόσο αβίαστα. Μας πήραν από το χέρι και ο καθένας ξεχωριστά, αλλά και μαζί, μας ταξίδεψαν στον ψυχικό κόσμο των δύο ηρώων τους. Γιατί μπορεί ο Καραπάνος και ο Γεράσιμος να μην ήταν οι βασικοί πρωταγωνιστές του Σασμού, όμως, χάρη στο απίστευτο ταλέντο του Λάζαρου Γεωργακόπουλου και του Αργύρη Πανταζάρα, το τηλεοπτικό κοινό ένιωσε δικούς του αυτούς τους δύο χαρακτήρες. Τους αγάπησε κι έκλαψε μαζί τους.

Ειδικά, στην περίπτωση του Λάζαρου Γεωργακόπουλου τα λόγια περισσεύουν. Αυτός ο υπέροχος ηθοποιός κατάφερε να κάνει το τηλεοπτικό κοινό να αγαπήσει έναν σκοτεινό χαρακτήρα, έναν κοινό εγκληματία όπως ο Καραπάνος. Και όχι στην περίπτωση αυτή δεν είναι μόνο η γραφή. Είναι περισσότερο το πώς θα τον προσεγγίσει ο ηθοποιός. Και ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος από τα πρώτα επεισόδια μάς έκανε να αγαπήσουμε τον Καραπάνο του. Και να θέλουμε κι άλλα επεισόδια και να κλαίμε σήμερα με τον χαμό του.

Αλλά και ο Αργύρης Πανταζάρας στο ρόλο του γιου και ειδικά τη στιγμή που συγχωρεί τον πατέρα του και του λέει: “Σ’ αγαπώ μπαμπά”, μας τσάκισε. Αλήθεια. Όπως και η σκηνή της αγκαλιάς, η στιγμή που του κλείνει τα μάτια, και περισσότερο, όταν σκύβει και φιλά το χέρι του νεκρού πατέρα.

Όποιος εκεί έξω πατέρας ή γιος έχουν μια δύσκολη σχέση, ας δούνε αυτά τα τελευταία τρία επεισόδια του Σασμού. Αξίζει.

Έκλαψε το Twitter με τον θάνατο του Καραπάνου

Κι εννοείται πως στο Twitter είχαμε… θρήνο για τον θάνατο του Καραπάνου. Οι χρήστες έκλαψαν με τις συγκινητικές σκηνές, ενώ δεν παρέλειψαν να αποθεώσουν τους Λάζαρο Γεωργακόπουλο και Αργύρη Πανταζάρα.

Δείτε κάποια tweets

Διαβάστε επίσης

Δόξα στην Έλενα Παπαρίζου που έφυγε από τη ντροπιαστική τελετή των MadVMA – Η αντίδραση της Παλιοσπύρου

Ξύλο στα Mad Awards: Η τραυματισμένη Ρούλα, ο τρομοκρατημένος από το όπλο Ξιαρχό, ο έξαλλος Βουρλιώτης

“Μέχρι τα 18 μου έζησα βασανιστικά χρόνια με τη γιαγιά μου”: Η σπάνια εξομολόγηση του Γιώργου Κωνσταντίνου

Σχετικά Άρθρα
Δείτε πώς να ενεργοποιήσετε τη ντοπαμίνη σας, σύμφωνα με τους ειδικούς μακροζωίας
Δείτε πώς να ενεργοποιήσετε τη ντοπαμίνη σας, σύμφωνα με τους ειδικούς μακροζωίας
Γνωρίστε τις “trad wives”: Tις αντι-φεμινίστριες που ζητούν παραδοσιακές αξίες
Γνωρίστε τις “Trad Wives”: Tις αντι-φεμινίστριες που ζητούν παραδοσιακές αξίες
Στην Amazon θα βρείτε βιβλία γραμμένα μέσω AI - Το ερώτημα είναι μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να δημιουργήσει λογοτεχνία;
Στην Amazon θα βρείτε βιβλία γραμμένα μέσω AI – Το ερώτημα είναι μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να δημιουργήσει λογοτεχνία;
Θετική Φωνή: Ένα βίντεο για να μας θυμίσει ότι η εργασία στο σεξ είναι εργασία
Θετική Φωνή: Ένα βίντεο για να μας θυμίσει ότι η εργασία στο σεξ είναι εργασία
Όταν το Ψέμα συνάντησε την Αλήθεια - Ένας μύθος που μας οδηγεί στη Γυμνή Αλήθεια
Όταν το Ψέμα συνάντησε την Αλήθεια – Ένας μύθος που μας οδηγεί στη Γυμνή Αλήθεια
Αυτά είναι τα πιο "γκρινιάρικα" ζώδια
Αυτά είναι τα πιο “γκρινιάρικα” ζώδια

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του