· Η Dexcom βοηθά τον κόσμο να δει τον
διαβήτη, #SeeDiabetes, με μια μοναδική συλλογή φωτογραφικών πορτρέτων που απεικονίζουν άτομα με διαβήτη από όλα τα κοινωνικά στρώματα και όλες τις γωνιές του κόσμου, μεταξύ των οποίων διασημότητες όπως οι Nick Jonas, Patti LaBelle και Jeremy Irvine.
· Η εκστρατεία ενημέρωσης #SeeDiabetes και η συλλογή φωτογραφικών πορτρέτων υποστηρίζουν τις συνεχείς προσπάθειες της Dexcom να ενημερώσει τον κόσμο για την ανάγκη διεύρυνσης της πρόσβασης σε σημαντικές για τη διαχείριση του διαβήτη τεχνολογικές λύσεις, όπως τα συστήματα CGM.
· Από τη διοργάνωση της εκστρατείας της Dexcom #SeeDiabetes για την ενημέρωση και την ενίσχυση της πρόσβασης τον περσινό Νοέμβριο, μέχρι σήμερα, οι ασθενείς με διαβήτη που λαμβάνουν ασφαλιστική κάλυψη για τα συστήματα CGM έχουν αυξηθεί κατά 6 εκατομμύρια παγκοσμίως, φτάνοντας τα 14 εκατομμύρια. 1
· Επισκεφθείτε τη διεύθυνση SeeDiabetes.com για να δείτε την ψηφιακή συλλογή των φωτογραφιών
Dexcom Warriors ανά τον κόσμο
Η DexCom, Inc. (NASDAQ: DXCM), παγκόσμιος ηγέτης στα συστήματα συνεχούς παρακολούθησης γλυκόζης σε πραγματικό χρόνο για άτομα με διαβήτη, ενώνει τις δυνάμεις της με τους
Dexcom Warriors ανά τον κόσμο, στη φετινή Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη (14 Νοεμβρίου), με σκοπό να ευαισθητοποιήσει το κοινό για την ανάγκη βελτίωσης της πρόσβασης σε τεχνολογικές λύσεις για τον διαβήτη που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή των ασθενών.
Με στόχο να αναδείξει την καθημερινή μάχη των ατόμων που ζουν με τον διαβήτη, η Dexcom παρουσίασε μια μοναδική συλλογή φωτογραφικών πορτρέτων ατόμων που πάσχουν από διαβήτη, από όλον τον κόσμο και από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Μέσα από τα πορτρέτα απεικονίζονται, με ειλικρινή τρόπο, τα συναισθηματικά σκαμπανεβάσματα των ατόμων που πάσχουν από την αόρατη ασθένεια, στέλνοντας παράλληλα ένα ελπιδοφόρο μήνυμα.
Οι φωτογραφίες της συλλογής #SeeDiabetes: The Faces of Diabetes Warriors (#SeeDiabetes: Τα πρόσωπα των Warriors του διαβήτη), «τραβηγμένες» από τον φημισμένο φωτογράφο πορτρέτων Fernando Sippel και υπό την καλλιτεχνική κατεύθυνση της Dexcom Warrior και μοντέλου με καταγωγή από την Αυστραλία Bambi Northwood-Blyth, παρουσιάζουν τους Dexcom Warriors ανά τον κόσμο, άτομα που ζουν με διαβήτη Τύπου 1 και Τύπου 2. Μεταξύ των χρηστών του συστήματος CGM της Dexcom των οποίων τα πορτρέτα περιλαμβάνονται στη συλλογή αυτή είναι και οι:
• Jeremy Irvine, Άγγλος ηθοποιός · Nick Jonas, Αμερικανός τραγουδιστής με πολλές πλατινένιες επιτυχίες, στιχουργός, ηθοποιός με φιλανθρωπική δράση
· Patti LaBelle, θρυλική Αμερικανίδα καλλιτέχνιδα βραβευμένη με GRAMMY, ηθοποιός, συγγραφέας και επιχειρηματίας
«Ως Dexcom Warrior που ζω με τον διαβήτη, με τιμά που προσκλήθηκα να δώσω ζωή σε αυτή την ακατέργαστη και αυθεντική αναπαράσταση του πώς είναι να ζεις με τον διαβήτη, μια πραγματικότητα που αφορά εκατομμύρια ανθρώπους στον κόσμο», δήλωσε η Northwood-Blyth. «Πέραν αυτών των φωτογραφιών που δημιουργούν τόσο ισχυρό αντίκτυπο, κάθε φωτογραφικό πορτρέτο συνοδεύεται από μια βαθιά προσωπική αφήγηση που τονίζει πραγματικές πτυχές της ζωής με τον διαβήτη και δείχνει πώς η πρόσβαση σε λύσεις τεχνολογίας όπως το σύστημα CGM της Dexcom μπορεί να αμβλύνει το βάρος της νόσου και να βελτιώσει θεαματικά την ποιότητα ζωής.»
«Για μένα, η ζωή με τον διαβήτη είναι μια πρόκληση την οποία κερδίζω καθημερινά. Έχει γίνει σημαντική πρόοδος από την εποχή που είχα διαγνωστεί με διαβήτη, 30 χρόνια πριν. Τώρα, με το σύστημα CGM της Dexcom, μπορώ να πω με σιγουριά ότι νιώθω απολύτως ελεύθερη!», ανέφερε η Βασιλική Γούλα, ιδιωτική υπάλληλος, πρόεδρος του Συλλόγου Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη Πάτρας «ΖΩΗ ΓΛΥΚΙΑ» και Dexcom Warrior στην Ελλάδα, η οποία συμμετείχε στη #SeeDiabetes φωτογράφιση και ζει με διαβήτη από το 1993.
Η εκστρατεία ενημέρωσης και η συλλογή φωτογραφικών πορτρέτων #SeeDiabetes ενισχύει τη δέσμευση της Dexcom σε παγκόσμιο επίπεδο για τη διεύρυνση της πρόσβασης σε σημαντικές τεχνολογικές λύσεις για τον διαβήτη και ευθυγραμμίζεται με το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Διαβήτη 2021-2023 «Πρόσβαση στη φροντίδα για τον διαβήτη». Η διεύρυνση της ενημέρωσης για τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές λύσεις διαχείρισης του διαβήτη αποτελεί σημαντικό μέρος των συνεχιζόμενων προσπαθειών της Dexcom να αυξήσει την πρόσβαση και την αποζημίωση για τα συστήματα CGM σε παγκόσμιο επίπεδο.
Από τη διοργάνωση της εκστρατείας #SeeDiabetes της Dexcom για την ενημέρωση και την ενίσχυση της πρόσβασης, από τον περσινό Νοέμβριο μέχρι και σήμερα, οι ασθενείς με διαβήτη που καλύπτονται ασφαλιστικά για τα συστήματα CGM έχουν αυξηθεί κατά 6 εκατομμύρια παγκοσμίως, φτάνοντας τα 14 εκατομμύρια από 8 εκατ., με σημαντική αύξηση στις Ηνωμένες Πολιτείες, στον Καναδά, στη Γαλλία και την Ιαπωνία. Επιπλέον, η Dexcom έχει εισάγει τους τελευταίους 12 μήνες, συστήματα CGM μη διαθέσιμα μέχρι πρότινος, σε αγορές περίπου 20 χωρών ανά τον κόσμο.1
Παρά τη σημαντική αυτή πρόοδο, εκατομμύρια άτομα που πάσχουν από διαβήτη εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν προκλήσεις που αφορούν στην απόκτηση ασφαλιστικής κάλυψης για τα συστήματα CGM, τα οποία τούς είναι απαραίτητα για να διαχειρίζονται την πάθησή τους αποτελεσματικότερα. Η συλλογή #SeeDiabetes:Τα πρόσωπα των Warriors του διαβήτη, αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα για άτομα που πάσχουν από διαβήτη, η οποία τους παρέχει τη δυνατότητα να συνεχίσουν τον παγκόσμιο διάλογο για την ανάγκη βελτίωσης της πρόσβασης σε σημαντικές τεχνολογικές λύσεις και λύσεις φροντίδας για τον διαβήτη.
«Προσπάθειες ευαισθητοποίησης όπως η εκστρατεία #SeeDiabetes, σε συνδυασμό με κλινικά στοιχεία που καταδεικνύουν τα οφέλη των συστημάτων συνεχούς παρακολούθησης γλυκόζης (CGM) για τη ζωή των ασθενών, έχουν συμβάλλει στη διεύρυνση της πρόσβασης στα συστήματα CGM για εκατομμύρια ανθρώπους στο πέρασμα του χρόνου», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Dexcom Kevin Sayer. «Η Dexcom συνεργάζεται, με αφοσίωση, με παρόχους λύσεων υγειονομικής περίθαλψης, ασφαλιστικές εταιρείες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς σε όλον τον κόσμο με σκοπό τη σημαντική διεύρυνση της πρόσβασης σε συστήματα CGM για άτομα που ζουν με διαβήτη κάθε τύπου».
Προκειμένου να συμμετάσχουν στον διάλογο, η Dexcom ζητά από τους ανθρώπους να επισκεφθούν τη διεύθυνση SeeDiabetes.com και να κοινοποιήσουν τη δική τους φωτογραφία και την προσωπική τους ιστορία όσον αφορά το πώς έχει επηρεάσει ο διαβήτης τους ίδιους ή κάποιον που γνωρίζουν χρησιμοποιώντας το hashtag #SeeDiabetes.
Διαβάστε επίσης
Google News