«Δεν έχω πολλά, όλα να στα χαρίσω, δεν έχω πολλά να τα μοιραστώ…»: Ο στίχος και η μελωδία από το ομώνυμο τραγούδι που ερμηνεύει η Γλυκερία ακούγεται από το άλλο δωμάτιο, όπου είναι ανοιχτή η τηλεόραση. Μόνο που δεν τραγουδάει η αγαπημένη ερμηνεύτρια, αλλά μία πιο παιδική φωνή.
Ρίχνοντας μία ματιά στην οθόνη, το τραγούδι ακουγόταν από μία διαφήμιση. Ίσως, μία από τις ωραιότερες και πιο συγκινητικές διαφημίσεις που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό και αποδεικνύεται, ότι οι διαφημιστές έχουν και ευρηματικές ιδέες και ευαισθησίες.
Το νέο σποτ των μπισκότων «Βιολάντα» είναι γυρισμένο στη νοηματική γλώσσα για τους ανθρώπους με δυσκολίες στην ακοή και την ομιλία. Το σκηνικό διαδραματίζεται στην εξοχή. Ένα μικρό κοριτσάκι τρέχει στο ύπαιθρο και κατευθύνεται προς την μητέρα του. Εκείνη το χαζεύει να παίζει, να κάνει κούνια, να χαμογελά, να χαίρεται και μετά να απολαμβάνουν μαζί ένα μπισκότο.
Η παιδική φωνή τραγουδά και η μαμά μεταφράζει στη νοηματική τα λόγια του κομματιού. Μία ωδή στην αγνή, άδολη και αμφίδρομη αγάπη μητέρας και παιδιού, με άρωμα και γεύση από μπισκότο, που κάθε παιδί λατρεύει και κάθε μαμά θα προσφέρει στο παιδί της.
Αξίζει να τη δείτε
Διαβάστε επίσης:
“Πραγματικά Μαζί”: Η νέα, υπέροχη διαφήμιση της ΑΛΦΑ είναι η απάντηση στο τι χρειάζεται μια σχέση
Από πού θα προμηθευτείτε, αν νοσήσετε με COVID-19, τα αντιικά χάπια τις ημέρες των γιορτών
Κατερίνα Καραβάτου: Το μήνυμα στα social media για το πρώτο Πάσχα χωρίς τη μαμά της
Google News