Ήξερες ότι το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος λειτουργεί σε 24ωρη βάση και ότι μέσα στο 2018 έλαβε πάνω από 380.000 κλήσεις από το επιβατικό κοινό; Θα μπορούσες ποτέ να φανταστείς ότι το πλήθος των e-mail που περιμένουν να απαντηθούν από την ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ μέσα σε ένα μόνο έτος ανέρχονται στα 5.500;

Πίσω από αυτές τις κοπιώδεις προσπάθειες βρίσκονται άνθρωποι που καθημερινά αγωνίζονται για να ικανοποιήσουν τα αιτήματα χιλιάδων επιβατών, ώστε κανείς να μη μείνει παραπονεμένος. Αναμφίβολα, τέτοια αφοσίωση και προθυμία αξίζει να αναγνωρίζεται!

Δικαίως, το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου της Αθήνας τιμήθηκε με το ασημένιο βραβείο κατά τον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018», χάρη στις εξαιρετικές υπηρεσίες της ομάδας, η οποία σπεύδει να εξυπηρετήσει τους επιβάτες με ταχύτητα και εγκυρότητα.

Η διάκριση από τη σκοπιά του Διευθυντή


Μιλώντας για τη νέα διάκριση του ΔΑΑ στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, ανέφερε σχετικά:

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το τηλεφωνικό κέντρο μας στον διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες, προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό».

Τα θερμά συγχαρητήρια μας σε όλη την ομάδα!

από Ευγενία Κολοβού