Εσύ δίνεις τη σημασία που πρέπει στο μαξιλάρι σου; Δες τι πρέπει να προσέξεις

εσύ-δίνεις-τη-σημασία-που-πρέπει-στο-μα

Πολλοί είναι αυτοί που δεν του δίνουν τη σημασία που του αξίζει και επιλέγουν το πρώτο που θα «πέσει» στο χέρι τους, χωρίς να γνωρίζουν πως έτσι διαπράττουν ένα πολύ μεγάλο λάθος και θέτουν την υγεία του σε κίνδυνο! Ο λόγος για τα μαξιλάρια, ένα απαραίτητο αξεσουάρ ύπνου, το οποίο ωστόσο είναι υπεύθυνο για πολλά από τα προβλήματα υγείας που παρουσιάζουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας. Δεν είναι λίγες οι φορές που ένα μαξιλάρι μπορεί να ευθύνεται για πονοκεφάλους, για το ροχαλητό, το συνάχι, τον πόνο στο σβέρκο, αλλά και το διαρκές αίσθημα κόπωσης.

Δυστυχώς δε δίνουμε τη δέουσα σημασία στην επιλογή του μαξιλαριού και αγνοούμε πως αυτό πρέπει να σχετίζεται με τη στάση ύπνου μας, καθώς πρέπει να βοηθάει στην ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης με τον αυχένα.

Διαβάστε επίσης: Κοιμάσαι στα ίδια μαξιλάρια για καιρό; Διάβασε τι μπορεί να πάθεις και άλλαξέ τα!

– Γιατί πρέπει να ξεκινήσετε να βάζετε μια σκελίδα σκόρδο κάτω από το μαξιλάρι σας κάθε βράδυ

Έτσι αν κοιμάστε:

Μπρούμυτα

Αν κοιμάστε μπρούμυτα, το ιδανικό μαξιλάρι είναι κάποιο μαλακό, ώστε να μπορεί να «βουλιάξει» αρκετά το κεφάλι και να είναι σε ευθεία γραμμή με τον αυχένα. Εξαιρετικά μαλακά μαξιλάρια είναι τα πουπουλένια και ειδικά αυτά με τη μεγαλύτερη αναλογία πούπουλου.

Ανάσκελα

Αν κοιμάστε ανάσκελα, μπορείτε να επιλέξετε μαλακό μαξιλάρι. Εξαιρετική επιλογή αποτελούν και τα μέτριας στήριξης memory foam μαξιλάρια. Το memory foam είναι ένα αφροελαστικό υλικό μαξιλαριών που βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος και στην μείωση των πόνων, οφειλόμενων στις ακατάλληλες θέσεις του σώματος και του αυχένα. Προσαρμόζεται απόλυτα στο σχήμα του λαιμού, διασφαλίζοντας την βέλτιστη κατανομή βάρους ανεξάρτητα από την θέση στην οποία κοιμόμαστε.

Στο πλάι

Αν κοιμάστε στο πλάι, θα πρέπει να βρείτε ένα σκληρό μαξιλάρι που θα αντισταθμίζει την παρεμβολή του ώμου και του επιπλέον ύψους που προσφέρει. Θα πρέπει δηλαδή να κρατάει το κεφάλι ψηλά για να μην καταπονείται ο αυχένας. Για παράδειγμα τα σκληρά μαξιλάρια με γέμιση βάτας ή με μπίλιες σιλικόνης είναι μια πολύ καλή επιλογή σε αυτή την κατηγορία.

Αν δεν κοιμάστε σε μια συγκεκριμένη στάση και αλλάζετε κατά τη διάρκεια του ύπνου σας, μπορείτε να επιλέξετε ένα μαξιλάρι latex ή memory foam τα οποία προσαρμόζονται ανάλογα με το πόσο βάρος θα εξασκήσετε πάνω τους κάθε φορά και επανέρχονται στο αρχικό τους σχήμα μόλις σηκωθείτε.

Σχετικά Άρθρα
Απίστευτo: Το γραφείο περιέχει 3 φορές περισσότερα μικρόβια από την τουαλέτα!
Απίστευτo: Το γραφείο περιέχει 3 φορές περισσότερα μικρόβια από την τουαλέτα!
Αυτά είναι τα σημεία της κουζίνας μας που συνήθως παραμελούμε να καθαρίσουμε
Αυτά είναι τα σημεία της κουζίνας μας που συνήθως παραμελούμε να καθαρίσουμε
Το πανεύκολο κόλπο για να κάνετε καινούρια τα συρτάρια του σπιτιού σας!
Το πανεύκολο κόλπο για να κάνετε καινούρια τα συρτάρια του σπιτιού σας!
Έτσι, θα φτιάξεις το πιο φθηνό και αποτελεσματικό σπρέι για το ξεσκόνισμα - Με υλικά από την κουζίνα σου
Έτσι, θα φτιάξεις το πιο φθηνό και αποτελεσματικό σπρέι για το ξεσκόνισμα – Με υλικά από την κουζίνα σου
Πριν φύγετε για διακοπές βάλτε ένα κέρμα στην κατάψυξη - Διαβάστε γιατί!
Πριν φύγετε για διακοπές βάλτε ένα κέρμα στην κατάψυξη – Διαβάστε γιατί!
Αυτός ο παραθαλάσσιος ουρανοξύστης θα είναι το ψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα
Αυτός ο παραθαλάσσιος ουρανοξύστης θα είναι το ψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του