Ο Σπύρος Παπαδόπουλος και η Δάφνη Λαμπρόγιαννη, ενώνονται με τα «δεσμά του γάμου» από 9 Δεκεμβρίου στο θέατρο ΚΑΠΠΑ. Οι δύο τους συναντιούνται πρώτη φορά επί σκηνής, με αφορμή την τρυφερή κωμωδία της Michele Riml, «Sexy Laundry», που παρουσιάζεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Το “Sexy Laundry” είναι μια ξεκαρδιστική, όσο και συγκινητική κωμωδία, που έχουν παρακολουθήσει ήδη εκατομμύρια θεατές σε πάνω από 20 χώρες ανά τον κόσμο, ενώ έχει αποσπάσει διθυραμβικά σχόλια από κοινό και κριτικούς.

Για το έργο

25 χρόνια γάμου, 3 παιδιά, λίγα παχάκια, ολίγη φαλακρίτσα, πολλή γκρίνια, πολλή ανασφάλεια, πολλή αγάπη και ολίγον sex!

Πού οδεύομεν;

Θ’ αφήσουμε τη συνήθεια να μας βγάλει στα βράχια, ή να πάρουν το τιμόνι τα αισθήματα;

Μήπως είναι πια αργά;

Ή μήπως να το ξαναπάρουμε απ’ την αρχή;

Καλά τα ερωτήματα, με τις απαντήσεις τι γινεται;

Ο Λάρυ και η Άλις σ’ ένα δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου, και με το εγχειρίδιο ΣΕΞ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ ανά χείρας, αμήχανοι, αξιοθρήνητοι και αξιολάτρευτοι, προσπαθούν να βρουν τις απαντήσεις… και το ερωτικό πάθος που έχει …ατονήσει με το πέρασμα του χρόνου.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ
ΣπΥρος ΠαπαδΟπουλος, ΔΑΦΝΗ ΛΑΜΠΡΟΓΙΑΝΝΗ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία: Σπύρος Παπαδόπουλος
Μετάφραση: Νικολέτα Κοτσαηλίδου
Σκηνικά – Κοστούμια: Ηλένια Δουλαδίρη
Φωτισμοί: Χρήστος Τζιόγκας
Μουσική επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Ημέρες και ώρες παραστάσεων
Τετάρτη 19:00 (λαϊκή απογευματινή)
Πέμπτη 21:00
Παρασκευή 21:00
Σάββατο 18:00 και 21:00
Κυριακή 20:00

Τιμές
Τετάρτη 15€
Πέμπτη 20€
Παρασκευή 20€
Σάββατο απόγευμα 20€
Σάββατο βράδυ 20€
Κυριακή 20€
Φοιτητικό 12€
ΑΜΕΑ – Ανεργίας – Παιδικό – Θέσεις Περιορισμένης Ορατότητας 10€

Διάρκεια παράστασης: 90 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)

Προπώληση στο ταμείο του θεάτρου και στο viva.gr

Θέατρο Κάππα
Κυψέλης 2, Κυψέλη
Τηλ. 2107707227, 2108827000
Το θέατρο Κάππα τηρεί όλα τα μέτρα προστασίας από τον COVID-19, για την ασφάλεια των εργαζομένων και του κοινού.

Διαβάστε επίσης

Ο Πάνος Βλάχος στο Infowoman: “Δεν είμαι αναρχικός – Πολλές φορές κρύβομαι κι εγώ μέσα στην ευκολία μου”

«Κομμώτριες / Μεταπολίτευση» του Μ. Μαρμαρινού: Ένα έργο για την επικαιρότητα του παρελθόντος

“Ρινόκερος”: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη – Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Η Έκθεση με θέμα Αθήνα 200 χρόνια 200 κτίρια πραγματοποιείται στον Πύργο Βιβλίων στο ισόγειο της Εθνικής Βιβλιοθήκης Ελλάδος στο ΚΠΊΣΝ από την Πέμπτη 9 έως την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2021.

Η έκθεση είναι βασισμένη στο βιβλίο-λεύκωμα Αθήνα 200 χρόνια 200 κτίρια το οποίο εκδόθηκε από το grad review σε επιμέλεια Μανώλη Αναστασάκη. Η έκθεση πραγματοποιείται από το Citylab σε συνδιοργάνωση με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και το περιοδικό grad review και με αποκλειστική χορηγία του Ομίλου AVAX. Περιλαμβάνει την παρουσίαση των 200 κτιρίων του λευκώματος, κτίρια τα οποία βρίσκονται στην Αθήνα και στην ευρύτερη περιοχή της. Πρόκειται για εμβληματικά κτίρια τα οποία συναντάμε στην καθημερινότητα μας μέσα στην πόλη και για πολλά από αυτά δεν γνωρίζουμε την ιστορία τους και την εξέλιξή τους μέσα στον χρόνο.

Η παρουσίαση των 200 κτιρίων έχει οργανωθεί σε πέντε χρονολογικές περιόδους βασιζόμενη στην ανάλογη χρονολόγηση της έκδοσης. Επιπλέον, έχει επισκοπηθεί λεπτομερέστερα η κάθε περίοδος παρουσιάζοντας σε 10 οθόνες την αρχιτεκτονική παραγωγή στην Αθήνα μέσα στο ιστορικό, κοινωνικό και πολιτισμικό πλαίσιό της. Το ηχητικό φόντο στο χώρο της έκθεσης διατρέχει την μουσική ιστορία της Αθήνας των τελευταίων 200 χρόνων.

Workshops / Ξεναγήσεις

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έχουν προγραμματιστεί εργαστήρια / workshops και παρουσιάσεις από έμπειρους εμψυχωτές για παιδιά 8-14 ετών. Τα ωριαία εργαστήρια για παιδιά «Τα 200 κτίρια με παιδική ματιά» είναι προγραμματισμένα για το Σάββατο 11/12/2021 στις 11:00 και στις 13:00. Απαιτείται η κράτηση θέσης στέλνοντας email στο gradreview@outlook.com όπου και σας κοινοποιείται ο αποκλειστικός κωδικός ελεύθερης εισόδου του παιδιού στο εργαστήριο.

Είναι ακόμα προγραμματισμένες ξεναγήσεις για ενήλικες. Το ωράριο των ξεναγήσεων για ενήλικες είναι αναρτημένο στο gradreview.gr.

Το βιβλίο-λεύκωμα αποτελεί και τον κατάλογο της έκθεσης. Εκτός από την παρουσίαση των επιλεγμένων κτιρίων, η έκδοση αυτή πλαισιώνεται από οκτώ κείμενα διακεκριμένων καθηγητών και ερευνητών.

Του Γιάννη Αίσωπου (Καθηγητή και Προέδρου στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Πανεπιστημίου Πατρών),
του Στέλιου Γιαμαρέλου (Λέκτορα Bartlett School of Architecture, Εκτελεστικού συντάκτη The Journal of Architecture), της Μαρίας Δανιήλ (Δρ Αρχιτέκτων ΕΜΠ), της Μαριλένας Κασιμάτη (Ιστορικού Τέχνης), του François Loyer (Ιστορικού Τέχνης και Αρχιτεκτονικής, Επίτιμου Διευθυντή Έρευνας CNRS), του Μάνου Μπίρη (Ομότιμου Καθηγητή της Αρχιτεκτονικής Σχολής του ΕΜΠ), του Κώστα Τσιαμπάου (Επίκουρου Καθηγητή, Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών ΕΜΠ) και της Ελένης Φεσσά-Εμμανουήλ (Ιστορικού Αρχιτεκτονικής και Ομότιμης Καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών).

INFO

Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Λ. Συγγρού 364, Καλλιθέα
Ώρες λειτουργίας Έκθεσης:
Πέμπτη 9/12: 12:00-17:00
Παρασκευή/Σάββατο/Κυριακή 10-12/12: 10:00 – 22:00

Το βιβλίο-λεύκωμα Αθήνα 200 χρόνια 200 κτίρια κυκλοφορεί στα ελληνικά και στα αγγλικά σε ξεχωριστές εκδόσεις σε επιμέλεια Μανώλη Αναστασάκη
Την έκθεση έχει επιμεληθεί ο Παναγιώτης Πάγκαλος
Φωτογραφίες του κύριου όγκου των κτιρίων: Βασίλης Μακρής
Οργάνωση Παραγωγής: Entertain.gr
Διεύθυνση Επικοινωνίας: Χρύσα Ματσαγκάνη
Αποκλειστικός χορηγός είναι ο Όμιλος AVAX.

Για την είσοδο στο χώρο θα ισχύουν τα μέτρα προφύλαξης για τον covid-19 εκείνης της περιόδου.

Διαβάστε επίσης

«Κομμώτριες / Μεταπολίτευση» του Μ. Μαρμαρινού: Ένα έργο για την επικαιρότητα του παρελθόντος

Η Ηλέκτρα Νικολούζου στο Infowoman: “Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός είναι το σπίτι μου!”

Suburbia edition museum: Ταξιδεύουμε στο παρελθόν, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον

Η Κρις Γκαλέρα πριν λίγο καιρό είχε στρέψει πάνω της όλα τα βλέμματα, καθώς ανακοίνωσε πως παντρεύτηκε τον… εαυτό της! Ω ναι. Μάλιστα, η εντυπωσιακή κοπέλα και ο “γάμος” της είχαν γίνει πρωτοσέλιδο, με την ίδια να δηλώνει τότε πως αποφάσισε να παντρευτεί τον εαυτό της, επειδή είχε βαρεθεί τους άντρες!

Κρις Γκαλέρα: Χωρίζει γιατί βρήκε άλλον

Τώρα, η νεαρή κοπέλα ανακοίνωσε πως παίρνει “διαζύγιο” από τον εαυτό της, καθώς γνώρισε κάποιον άλλο. Όχι εαυτό, άνδρα αυτή τη φορά και μάλιστα, όπως δηλώνει στην Daily Star, ο νέος αγαπημένος της είναι ¨ξεχωριστός”.

Το 33χρονο μοντέλο, λίγο καιρό μετά την απόφασή της να μείνει μόνη της, βρήκε τον έρωτα και την έκανε να αναθεωρήσει.

«Ήμουν χαρούμενη όσο κράτησε. Άρχισα να πιστεύω στην αγάπη τη στιγμή που γνώρισα κάποιον άλλο ξεχωριστό», ανέφερε η εντυπωσιακή Βραζιλιάνα.

“Πάντα φοβόμουν να μείνω μόνη”

Για τον τότε ιδιαίτερο γάμο της, η Κρις είχε δηλώσει: «Έφτασα σε ένα σημείο που ωρίμασα, συνειδητοποίησα ότι είμαι μια δυνατή και αποφασιστική γυναίκα. Πάντα φοβόμουν να μείνω μόνη, αλλά συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να μάθω να νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Όταν συνέβη αυτό, αποφάσισα να το γιορτάσω».

Και μπορεί τότε να είχε δεχθεί πολλά αρνητικά σχόλια, εκείνη δεν άφησε να την επηρεάσουν. «Αποφάσισα ότι δεν θα διαβάζω πλέον τα σχόλια μίσους. Η γνώμη του κόσμου δεν θα αλλάξει αυτό που σκέφτομαι ούτε θα προσθέσει τίποτα σε αυτό», είχε πει.

Διαβάστε επίσης

Η Δέσποινα Βανδή αφιερώνει στον Βασίλη Μπισμπίκη και αυτός… λιώνει – Το βίντεο του έρωτά τους!

Δημήτρης Λιγνάδης: Πέθανε η μητέρα του

“Ήμουν κάμποσες μέρες κλινικά νεκρή στην εντατική” – Συγκινεί η Μαίρη Χρονοπούλου με την εξομολόγησή της

Η Δέσποινα Βανδή και ο Βασίλης Μπισμπίκης ζουν τον έρωτά τους και δεν έχουν κανένα λόγο να τον κρύψουν. Το βράδυ του Σαββάτου, το ζευγάρι μετά το τέλος του J2US διασκέδασαν στο κέντρο όπου εμφανίζεται ο Γιώργος Τσαλίκης και ο Μανώλης Κονταρός. Μάλιστα, κάποια στιγμή η τραγουδίστρια ανέβηκε στη σκηνή και τραγούδησε με τους δύο συναδέλφους της.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lido Stage (@lido_stage)

Δέσποινα Βανδή: Η αφιέρωση στον Βασίλη Μπισμπίκη

Εκεί, όμως, που έγινε… χαμός ήταν τη στιγμή που η Βανδή τραγούδησε “Στην αυλή του Παραδείσου” και το αφιέρωσε στον αγαπημένο της. Ο Γιώργος Τσαλίκης, αλλά και ο Μανώλης Κονταρός φώναξαν το όνομά του, η Δέσποινα Βανδή τον έδειξε με το χέρι της κι εκείνος… έλιωσε με την αφιέρωση.

Δείτε το βίντεο που δημοσίευσε ο Γιώργος Τσαλίκης στο Instagram

Διαβάστε επίσης

Πέθανε η Χριστιάνα, η τραγουδίστρια που ύμνησε τον έρωτα κι άφησε το στίγμα της στο ελληνικό τραγούδι

“Ρινόκερος”: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη – Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Φαίη Σκορδά – Παύλος Χαϊκάλης: Άγριος καβγάς για το “άνδρας παλαιάς κοπής”

Η Χριστιάνα, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 68 ετών, μετά από σκληρή πολυετή μάχη με το Αλτσχάιμερ και τον καρκίνο, το απόγευμα της Κυριακής, αφήνοντας φτωχότερο το ελληνικό τραγούδι. Η τραγουδίστρια με την υπέροχη και ζεστή φωνή άφησε το δικό της στίγμα στην ελληνική μουσική.

Άλλωστε, η ίδια προερχόταν από μια μουσική οικογένεια, καθώς αδελφή της είναι η ερμηνεύτρια και σύζυγος του Γιάννη Μαρκόπουλου Βασιλική Λαβίνα και ξαδέλφη της η Ελένη Βιτάλη. Το πραγματικό της όνομα ήταν Χριστιάνα Λαβίδα και στην καριέρα της είχε συνεργασίες με σημαντικούς συνθέτες όπως ο Απόστολος Καλδάρας, ο Γιώργος Κατσαρός, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο Σταμάτης Κραουνάκης κ.α.

Χριστιάνα: Η τραγουδίστρια που ύμνησε τον έρωτα

Η Χριστιάνα διέθετε μια υπέροχη, ζεστή φωνή, που συνδυάστηκε με διαχρονικά τραγούδια, όπως: «Τελειώσαμε λοιπόν», «Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε», «Τι να μας κάνει η νύχτα», «Σαριμπιντάμ», «Η νύχτα θέλει», αλλά κυρίως, το ερωτικό ντουέτο με τον Δάκη «Μίλα μου».

Ήταν, επίσης, από τις πρώτες γυναίκες τραγουδίστριες που συνδύασε την ερμηνεία με την χορογραφημένη κίνηση, θέτοντας τις βάσεις για την γέννηση των λαμπερών σόου στα νυχτερινά κέντρα. Και δε δίστασε να εγκαταλείψει τις πίστες και να στραφεί προς ένα νέο είδος ψυχαγωγίας που έχει στοιχεία γαλλικού καμπαρέ και επιθεώρησης.

Χορτασμένη από επιτυχίες, η Χριστιάνα επιλέγει να αποσυρθεί και να αφοσιωθεί στο μεγάλωμα των δύο παιδιών της, κάνοντας, κατά διαστήματα κάποιες έκτακτες εμφανίσεις, κυρίως δισκογραφικά.

Διαβάστε επίσης

“Ρινόκερος”: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη – Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Όλα όσα θέλουμε να γνωρίζουμε για το νέο στέλεχος Όμικρον

Νίκος Φώσκολος: Ο μεγάλος μας «παραμυθάς» που έχτιζε κόσμους με τις ιστορίες του

Η πολύ πρόσφατη ταυτοποίηση ενός νέου στελέχους του SARS-CoV-2 που οδηγεί σε νόσο COVID-19 έχει προκαλέσει παγκόσμια ανησυχία με ιδιαίτερα σημαντικές υγειονομικές αλλά και κοινωνικο-οικονομικές επιπτώσεις.

Οι Ιατροί της Θεραπευτικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Θεοδώρα Ψαλτοπούλου, Γιάννης Ντάνασης, Πάνος Μαλανδράκης και Θάνος Δημόπουλος (Πρύτανης ΕΚΠΑ) συνοψίζουν τα νεότερα δεδομένα.

Το νέο στέλεχος ταυτοποιήθηκε για πρώτη φορά σε δείγματα ασθενών με COVID-19 που συλλέχθηκαν στις 11 Νοεμβρίου 2021 στη Μποτσουάνα, ενώ πολύ σύντομα ταυτοποιήθηκε και στη Νότια Αφρική καθώς και σε έναν εμβολιασμένο ταξιδιώτη που είχε επιστρέψει στο Χονγκ Κονγκ μετά από ταξίδι στη Νότια Αφρική κατά τα χρονικό διάστημα 22 Οκτωβρίου με 11 Νοεμβρίου 2021.

Καταγραφές κρουσμάτων

Το στέλεχος Β.1.1.529 ανιχνεύτηκε και σε άλλο ένα άτομο στο ξενοδοχείο όπου διέμενε σε καραντίνα ο ταξιδιώτης με τον οποίο ήρθε σε επαφή. Ακολούθως, νέες περιπτώσεις COVID-19 που οφείλονται στο νέο στέλεχος καταγράφηκαν στο Ισραήλ και στο Βέλγιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το κρούσμα που εντοπίστηκε στο Βέλγιο δεν είχε εμβολιαστεί ούτε είχε προηγουμένως νοσήσει από COVID-19 και είχε ταξιδέψει μόνο στην Αίγυπτο και στην Τουρκία, ενώ εμφάνισε συμπτώματα 11 ημέρες μετά το ταξίδι στην Αίγυπτο μέσω Τουρκίας στις αρχές του Νοεμβρίου 2021.

Το γεγονός εγείρει ανησυχίες σχετικά με την εξάπλωση του νέου στελέχους σε περισσότερες χώρες όχι μόνο της Αφρικής αλλά και άλλων ηπείρων. Κρούσματα COVID-19 που οφείλονται στο νέο στέλεχος έχουν επίσης καταγραφεί σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία και Ιταλία. Μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν δεδομένα που να υποδηλώνουν ότι η λοίμωξη με το νέο στέλεχος οδηγεί σε πιο σοβαρή συμπτωματολογία.

Το “ανησυχητικό” προφίλ του Όμικρον

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας ονόμασε το νέο στέλεχος Β.1.1.529 «Όμικρον» και το χαρακτήρισε «στέλεχος ανησυχίας». Το νέο στέλεχος Β.1.1.529 εμφανίζει ένα ιδιαίτερα ανησυχητικό προφίλ 32 μεταλλάξεων στα γονίδια της πρωτεΐνης – ακίδας S που χρησιμοποιεί ο ιός προκειμένου να εισβάλλει στα ανθρώπινα κύτταρα.

Ο αριθμός και το είδος των μεταλλαγών προκαλούν προβληματισμό στη διεθνή επιστημονική κοινότητα. Ο ιολόγος Tom Peacock από το Imperial College London σημειώνει ότι είναι το πρώτο στέλεχος του SARS-CoV-2 με δύο μεταλλαγές που κωδικοποιούν για τη θέση διάσπασης της φουρίνης στην πρωτεΐνη S, τις P681H και N679K.

Αυτές οι μεταλλαγές, μαζί με τη H655Υ, σχετίζονται με βελτιωμένη ικανότητα του ιού να εισέρχεται στα ανθρώπινα κύτταρα και αυξημένο δυναμικό μετάδοσης, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η μετάλλαξη P681H ανιχνεύεται και στο στέλεχος Δέλτα.

Επιπλέον, η διαγραφή nsp6 (Δ105-107) μπορεί να σχετίζεται με διαφυγή της φυσικής ανοσίας του ανθρώπου, καθώς οδηγεί σε ανταγωνισμό της δράσης των ιντερφερονών που έχουν αντι-ιική δράση, και επιπλέον μπορεί να σχετίζεται και με αυξημένη μεταδοτικότητα.

Η συγκεκριμένη μετάλλαξη έχει ανιχνευτεί επίσης και στα στελέχη Άλφα, Βήτα, Γάμμα και Λάμδα. Πέρα από τις μεταλλαγές που αφορούν την πρωτεΐνη S, υπάρχουν και άλλες ανησυχητικές μεταλλαγές στο στέλεχος Όμικρον όπως οι R203K και G204R που αφορούν το νουκλεοκαψίδιο, που σχετίζονται με αυξημένη λοιμογονικότητα και έχουν επίσης ανιχνευτεί στα στελέχη Άλφα, Γάμμα και Λάμδα.

Οι κίνδυνοι που διαφαίνονται

Οι μεταλλάξεις που ανιχνεύτηκαν στο νέο στέλεχος Όμικρον μπορεί επίσης να αυξάνουν τον κίνδυνο επαναλοίμωξης, διαφυγής της προστασίας που προσφέρει ο εμβολιασμός καθώς και μειωμένης αποτελεσματικότητας των θεραπειών με μονοκλωνικά αντισώματα έναντι του SARS-CoV-2. Ωστόσο, περαιτέρω έρευνα είναι αναγκαία για να καθοριστεί το ακριβές επίπεδο κινδύνου.

Επικράτηση επί του Δέλτα

Ιδιαίτερα ανησυχητικά είναι τα επιδημιολογικά στοιχεία από τα δεδομένα αλληλούχισης του γονιδιώματος του SARS-CoV-2 στα κρούσματα της Νότιας Αφρικής, όπου φαίνεται ότι το νέο στέλεχος Β.1.1.529 επικρατεί του στελέχους Δέλτα. Πρόσφατες συρροές κρουσμάτων COVID-19 σε περιοχές της Νότιας Αφρικής αποδίδονται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου στο νέο στέλεχος Όμικρον. Λαμβάνοντας όλα τα ανωτέρω υπόψη, επιδημιολογικά μοντέλα εκτίμησης κινδύνου προβλέπουν ότι το στέλεχος Όμικρον έχει σαφές πλεονέκτημα ταχείας επικράτησης έναντι του στελέχους Δέλτα.

Όσον αφορά στη διάγνωση του νέου στελέχους Όμικρον, είναι δυνατή η ταχεία ανίχνευση με την υπάρχουσα τεχνολογία αλυσιδωτής αντίδρασης πολυμεράσης (PCR) και το S-gene dropout test πριν ακολουθήσει η επιβεβαίωση με την αλληλούχιση του γονιδιώματος του ιού που απαιτεί περισσότερο χρόνο. Πρώιμα δεδομένα με βάση τις δοκιμασίες PCR S-gene dropout σε δείγματα από νέα κρούσματα COVID-19 σε διαφορετικές επαρχίες της Νότιας Αφρικής υποδηλώνουν ότι το νέο στέλεχος Όμικρον πιθανότατα έχει ήδη διασπαρεί σε ολόκληρη τη χώρα.

Περιορισμοί

Τόσο η Ευρώπη όσο και το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ έχουν ήδη επιβάλλει ταξιδιωτικούς περιορισμούς σε χώρες της Αφρικής όπου έχει καταγραφεί συρροή κρουσμάτων με το νέο στέλεχος Όμικρον. 600 ταξιδιώτες που επέστρεψαν στην Ολλανδία από τη Νότια Αφρική βρίσκονται σε καραντίνα και εξετάζονται για πιθανή ανίχνευση του νέου στελέχους καθώς τουλάχιστον 61 από αυτούς έχουν επιβεβαιωμένη λοίμωξη COVID-19.

Οι εταιρείες Pfizer, Moderna και Novavax έχουν ήδη ανακοινώσει ότι εργάζονται ταχύτατα ώστε να εξακριβώσουν αφενός την αποτελεσματικότητα των εμβολίων τους έναντι στο νέο στέλεχος Όμικρον και αφετέρου να τα προσαρμόσουν κατάλληλα ώστε να προσφέρουν ισχυρή προστασία έναντι του νέου στελέχους.

Συμπέρασμα

Συμπερασματικά, το νέο στέλεχος Όμικρον του SARS-CoV-2 εγείρει σοβαρές ανησυχίες ως προς το δυναμικό μετάδοσης, επαναλοίμωξης καθώς και διαφυγής της προστασίας που προσφέρουν τα εμβόλια. Σαφή δεδομένα σε σχέση με τα ανωτέρω θα είναι διαθέσιμα εντός των επομένων τεσσάρων εβδομάδων.

Σε αυτό το πλαίσιο, κρίνεται ακόμα πιο αναγκαίος ο εμβολιασμός με την τρίτη αναμνηστική δόση για την επίτευξη της μέγιστης προστασίας από τη σοβαρή νόσο COVID-19, καθώς και η συνεχής επαγρύπνηση για τον έγκαιρο εντοπισμό και απομόνωση των κρουσμάτων προκειμένου να ανακοπεί η αλυσίδα μετάδοσης.

Επιπλέον, η αύξηση των εμβολιασμών στις αναπτυσσόμενες χώρες πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα των ανεπτυγμένων κρατών και των διεθνών οργανισμών. Η πλειοψηφία των Ειδικών σημειώνει ότι ακόμα και στην πιθανότητα επιβεβαίωσης των πλέον δυσμενών σεναρίων, δεν θα επιστρέψουμε στην αρχική κατάσταση της πανδημίας.

Διαβάστε επίσης

Σοκ: Ακόμα μία γυναικοκτονία διαπράχθηκε στη Θεσσαλονίκη

“Ρινόκερος”: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη – Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Κουίζ: Το πρώτο πράγμα που θα δεις σε αυτές τις εικόνες φανερώνει την ψυχολογία σου

Άλλη μια γυναικτοκτονία που διαπράχθηκε στη Θεσσαλονίκη, το βράδυ της Κυριακής έχει προκαλέσει σοκ στη χώρα μας.

Οπως έγινε γνωστό, 49χρονος με καταγωγή από την Αρμενία σκότωσε με αιχμηρό αντικείμενο την 48χρονο σύζυγό του.

Παραδόθηκε μόνος του

Στη συνέχεια, ο δράστης παραδόθηκε γύρω στις 21:30 στο Αστυνομικό Τμήμα Λευκού Πύργου, ομολογώντας στους αστυνομικούς το έγκλημα.

Στην οικεία που υπέδειξε ο δράστης ότι διαπράχθηκε το έγκλημα έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις, όπου βρήκαν το άψυχο σώμα της άτυχης γυναίκας.

Σύμφωνα με το voria.gr, το ζευγάρι έχει ένα γιο, περίπου 20 ετών, ο οποίος δεν ζούσε μαζί τους.

Ο 49χρονος κρατείται, ενώ την υπόθεση ανέλαβε το Τμήμα Εγκλημάτων Κατά Ζωής της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης.

Αυτή είναι η 14η γυναικοκτονία στην Ελλάδα μέσα στο 2021.

Διαβάστε επίσης

“Ρινόκερος”: Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη – Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Καπραβέλος: “Κλείσιμο των σχολείων, χρήση μάσκας παντού και lockdown για τους ανεμβολίαστους”

Νίκος Φώσκολος: Ο μεγάλος μας «παραμυθάς» που έχτιζε κόσμους με τις ιστορίες του

Μόλις ανακοινώθηκαν από τον ΕΟΔΥ τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες. Πρόκειται για 3.823 νέα κρούσματα, εκ των οποίων 10 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 924.506 (ημερήσια μεταβολή +0.4%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 115 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.490 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Θάνατοι και διασωληνώσεις

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 96, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 17.959 θάνατοι. Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 647 (59.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 80.7% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 522 (80.68%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 125 (19.32%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.499 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 502 (ημερήσια μεταβολή +11.31%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 462 ασθενείς. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Διαβάστε επίσης

Καπραβέλος: “Κλείσιμο των σχολείων, χρήση μάσκας παντού και lockdown για τους ανεμβολίαστους”

Κουίζ: Το πρώτο πράγμα που θα δεις σε αυτές τις εικόνες φανερώνει την ψυχολογία σου

Μετάλλαξη Μποτσουάνα: Αποφασίστηκαν αυστηρά μέτρα για ταξιδιώτες

Λίγες ημέρες μετά την αποχώρηση του Άρη Σερβετάλη από την παράσταση, “Ρινόκερος”, καθώς δεν επιθυμούσε να παίζει μόνο για εμβολιασμένους, η παράγωγή βρήκε ήδη τον αντικαταστάτη του ηθοποιού, τον Αιμιλιανό Σταματάκη και η παράσταση θα επιστρέψει και πάλι, στις 16 Δεκεμβρίου. Η ομάδα του «Ρινόκερου», λοιπόν και ο σκηνοθέτης Γιάννης Κακλέας με πίστη στη αξία της θεατρικής πράξης ανασυντάσσονται και – με την αγάπη του θεατρόφιλου κοινού- σε λίγες μέρες ο «Ρινόκερός» μας θα ανέβει και πάλι στη σκηνή με την σύμπραξη του ηθοποιού Αιμιλιανού Σταματάκη, που έχει την χαρά και την τόλμη να αναμετρηθεί με τον ρόλο του Μπερανζέ.

Οι πρόβες, μάλιστα, έχουν ήδη αρχίσει και οι παραστάσεις του «Ρινόκερου» θα επαναληφθούν από τις 16 Δεκεμβρίου στο Θέατρο Κιβωτός.

Ρινόκερος: Λίγα λόγια για το έργο

Από τα εμβληματικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, «Ο Ρινόκερος» αν και γραμμένος το 1959, παραμένει διαχρονικός και εξαιρετικά επίκαιρος στις μέρες μας.

Οι κάτοικοι μιας πόλης μεταμορφώνονται σε ρινόκερους. Τελικά, ο μόνος άνθρωπος που δεν υποκύπτει σε αυτή τη μαζική μεταμόρφωση είναι ο Μπερανζέ, μία πανανθρώπινη μορφή σε σύγχυση, που συνέχεια επικρίνεται ότι πίνει και αργεί.

Όπως σημειώνει ο ίδιος ο Ιονέσκο, o «Ρινόκερος» ένα έργο που αντιτίθεται σε κάθε μαζική υστερία, σε κάθε επιδημία που καλύπτεται κάτω από τον μανδύα της λογικής και των ιδεών. Είναι ένα έργο που αποκαλύπτει τις κοινωνικές αρρώστιες που με άλλοθι τις ιδεολογίες μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε επιθετικό ζώο.

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καμία κοινωνία δεν κατάφερε να διώξει την μελαγχολία μας. Κανένα πολιτικό σύστημα δεν μπορεί να μας απελευθερώσει από την οδύνη της ζωής, τον φόβο του θανάτου, την δίψα μας για τελειότητα, την απληστία μας για υλικά αγαθά και την ανάγκη να εκλογικεύουμε τα πάντα.

Πώς να αποδείξεις ένα νόημα εκεί που δεν βρίσκεις κανένα; Πώς να αποδεχτείς την «τάξη» όταν αυτή είναι συνώνυμη με την αγριάδα;

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

Στα έργα μου προσπάθησα να κάνω ορατά αυτά που κρυβόταν βαθιά μέσα μου: τον φόβο, την μετάνοια, τις τύψεις, την αποξένωση και την μοναξιά.

Να παίξω με τις λέξεις.

Να προεκτείνω την γλώσσα του θεάτρου.

ΤΟ ΓΕΛΙΟ

Μόνο το γέλιο δεν σέβεται κανένα ταμπού. Μόνο το γέλιο αναχαιτίζει την δημιουργία μιας κατάστασης ολοκληρωτισμού. Μόνο το κωμικό μπορεί να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε την τραγωδία της ύπαρξης.

Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ

Η αληθινή φύση των πραγμάτων, η αλήθεια, μόνο στην φαντασία μπορεί να μας αποκαλυφθεί.

Μια φαντασία που είναι πιο ρεαλιστική από τους ρεαλισμούς.

"Ρινόκερος": Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του Σερβετάλη - Η πρώτη φώτο από την πρόβα!

Ο ΡΙΝΟΚΕΡΟΣ

Ο «Ρινόκερος» είναι ένα έργο που αντιτίθεται σε κάθε μαζική υστερία, σε κάθε επιδημία που καλύπτεται κάτω από τον μανδύα της λογικής και των ιδεών.

Είναι ένα έργο που αποκαλύπτει τις κοινωνικές αρρώστιες που με άλλοθι τις ιδεολογίες μεταμορφώνουν τον άνθρωπο σε επιθετικό ζώο.

Που τον αποκτηνώνουν και ύστερα τον εγκαταλείπουν σκλάβο του συστήματος.

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Στην πορεία της ζωής μου πάντα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό που θα μπορούσε κανείς να ονομάσει «ρεύμα της κοινής γνώμης. Είχα μείνει κατάπληκτος με την αστραπιαία εξάπλωση του. Οι άνθρωποι αφήνουν ξαφνικά τον εαυτό τους να κατακτηθεί από ένα καινούργιο δόγμα, ένα κοινωνικό ρεύμα, μια μόδα, έναν φανατικό τρόπο σκέψης. Σε τέτοιες στιγμές γινόμαστε μάρτυρες μιας αληθινής πνευματικής μεταβολής.

Δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει, μα όταν οι άνθρωποι δεν συμφωνούν με την γνώμη σας, όταν δεν μπορείτε πια να γίνετε κατανοητός στους άλλους, έχετε την εντύπωση πως αντιμετωπίζετε τέρατα-ρινόκερους για παράδειγμα.

Διαθέτουν ένα μίγμα ειλικρίνειας και θηριωδίας που τους επιτρέπει να σας σκοτώσουν με ήσυχη τη συνείδηση. Κι η ιστορία μας έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια ότι οι άνθρωποι που μεταμορφώνονται έτσι, όχι μόνο μοιάζουν με ρινόκερους, αλλά πραγματικά γίνονται ρινόκεροι.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία/Απόδοση κειμένου: Γιάννης Κακλέας
Σκηνικά: Σάκης Μπιρμπίλης, Γιάννης Κακλέας
Κοστούμια: Μαρία Καραπούλιου
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
Κινησιολογία: Αγγελική Τρομπούκη
Σχεδιασμός βίντεο: Στάθης Αθανασίου
Βοηθός σκηνοθέτη: Άρης Κακλέας

Παίζουν: Αιμιλιανός Σταματάκης, Στέλιος Ιακωβίδης, Αναστασία Στυλιανίδη, Ροζαλία Κυρίου, Θάνος Μπίρκος, Γιώργος Νούσης, Αγγελική Τρομπούκη, Κωστής Μπούντας, Αναστασία Κελέση.

Παραγωγή: ΤΕΧΝΗΧΩΡΟΣ

Ώρες παραστάσεων:

Πέμπτη, Παρασκευή: 21:00

Σάββατο: 18:00 και 21:00

Κυριακή: 20:00

Εισιτήρια: 12€ – 18€

Προπώληση στη viva.gr

Διεύθυνση: Θέατρο Κιβωτός, Πειραιώς 115, Αθήνα 118 54

Τηλέφωνο κρατήσεων: 210 34 27 426

Διαβάστε επίσης

Άρης Σερβετάλης: Οι ηθοποιοί του “Ρινόκερου” σπάνε τη σιωπή τους – “Ο καθένας μας κρίνεται από τις πράξεις του”

Ο Άρης Σερβετάλης απαντά: “ Ήταν ενήμεροι για τις απόψεις μου – Δεν μετέχω σε “πιστοποιημένο” ντάνιασμα ανθρώπων”

«Δεν θέλω να παίζω μόνο για εμβολιασμένους»: Ο Άρης Σερβετάλης αποχώρησε από την παράσταση «Ρινόκερος»

Νέα αύξηση των διασωληνωμένων ασθενών στους 641 ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ το τελευταίο 24ωρο. Εξ αυτών, οι 518 είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι. Επίσης, ανακοινώθηκαν 5.780 νέα κρούσματα, ενώ κατέληξαν 82 ασθενείς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΕΟΔΥ:

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 5.870 , εκ των οποίων 12 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 920.683 (ημερήσια μεταβολή +0.6%), εκ των οποίων 50.6% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 109 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.740 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Θάνατοι και διασωληνώσεις

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 82, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 17.861 θάνατοι. Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 641 (59.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 έτη. To 81.1% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 518 (80.81%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 123 (19.19%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.493 ασθενείς.

Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 451 (ημερήσια μεταβολή -6.63%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 446 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 38 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Διαβάστε επίσης

Καπραβέλος: “Κλείσιμο των σχολείων, χρήση μάσκας παντού και lockdown για τους ανεμβολίαστους”

Κουίζ: Το πρώτο πράγμα που θα δεις σε αυτές τις εικόνες φανερώνει την ψυχολογία σου

Φέτος κάνε την ανατροπή και στόλισε χριστουγεννιάτικο έλατο σε γλάστρα!

Στη σκληρή γραμμή για την αναχαίτιση της πανδημίας του κορωνοϊού επιμένει ο διευθυντής ΜΕΘ του νοσοκομείου “Παπανικολάου”, Νίκος Καπραβέλος, ο οποίος μιλώντας στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή “Καλημέρα” ζητά τη λήψη αυστηρότερων μέτρων, όπως κλείσιμο των σχολείων, χρήση μάσκας παντού και lockdown για τους ανεμβολίαστους.

Ο γιατρός κάνει λόγο για “εφημερίες πολέμου” με πάρα πολλές εισαγωγές και διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ. “Κάθε μέρα έχουμε σκηνές πολέμου στα νοσοκομεία στη Θεσσαλονίκη. Μας ξέφυγε πάλι η κατάσταση στην κοινότητα.

Όλα τα νοσοκομεία αυτή τη στιγμή προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους ασθενείς εκτός ΜΕΘ. Άνοιξε το “Γεννηματάς”, έδωσε κι άλλες κλίνες Εντατικής για να μπορέσουμε να απορροφήσουμε τους ασθενείς που είναι εκτός ΜΕΘ ώστε να προστατεύσουμε τη ζωή τους, ήρθαν γιατροί από τον ιδιωτικό τομέα και ενισχυθήκαμε κι αυτό ήταν κάτι που μας ανακούφισε. Οι εφημερίες είναι εφημερίες πολέμου, με πάρα πολλές εισαγωγές”, δηλώνει χαρακτηριστικά.

Διστακτικά τα μέτρα

Ο ίδιος προσθέτει ότι η πολιτεία έχασε το στοίχημα χαρακτηρίζοντας τα μέτρα που έχουν ληφθεί “διστακτικά” και τονίζοντας ότι χρειάζονται επειγόντως παρεμβάσεις για να μπορέσουμε να κάνουμε Χριστούγεννα.

“Η Θεσσαλονίκη θέλει άμεσα μέτρα. Η στρατηγική που επιλέχτηκε, επιβάλλει στην έξαρση της πανδημίας μέτρα, όπως κλείσιμο σχολείων για 10 μέρες, γήπεδα χωρίς θεατές, μάσκες παντού, lockdown παντού για τους ανεμβολίαστους.

Δε γίνεται να έρχονται 70 ασθενείς σε απελπιστική κατάσταση, εμείς να τρίβουμε τα χέρια μας και η πολιτεία να μετρά τις νεκροφόρες. Πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα και όλοι οι πολιτικοί αρχηγοί να αναλάβουν τις ευθύνες τους”, επισημαίνει.

Η Όμικρον αποτέλεσμα εγκληματικής αμέλειας

Σε ό,τι αφορά στη νέα μετάλλαξη Όμικρον, υπογραμμίζει ότι είναι αποτέλεσμα της εγκληματικής αμέλειας των πλούσιων χωρών απέναντι στις φτωχές αφήνοντάς τες χωρίς εμβόλια κι επισημαίνει ότι η Αφρική έχει ποσοστό εμβολιασμού 6%.

“Η πιο σωστή στρατηγική είναι ο καθολικός και υποχρεωτικός εμβολιασμός. Όταν το Ισραήλ ανακοίνωσε την αναγκαιότητα της τρίτης δόσης τον Ιούλιο, είχε 8.000 κρούσματα. Εφάρμοσε την τρίτη δόση και τώρα μετρά 400 κρούσματα ημερησίως. Εμείς αργήσαμε να βάλουμε την τρίτη δόση στη φαρέτρα μας. Κάναμε και ένα ακόμα λάθος. Θεοποιήσαμε τους εμβολιασμένους. Ένα 20% σε απλές κλίνες είναι εμβολιασμένοι. Και οι εμβολιασμένοι μολύνονται. Άρα, έπρεπε να επιταχυνθεί η τρίτη δόση. Στο νοσοκομείο μου από τις 70 εισαγωγές, οι 25 ήταν πλήρως εμβολιασμένοι”, καταλήγει.

Ο κόσμος έχει κουραστεί

Από την άλλη, η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών Αθήνας-Πειραιά, Ματίνα Παγώνη, εμφανίζεται πιο ήπια σημειώνοντας ότι ο κόσμος έχει κουραστεί από τα μέτρα και ο μόνος τρόπος για να προχωρήσουμε μπροστά είναι μόνο οι εμβολιασμοί.

Ωστόσο, τάσσεται υπέρ των rapid test για την είσοδο των ανεμβολίαστων στα σούπερ μάρκετ ώστε να ξέρουν ότι δεν είναι ασυμπτωματικοί και δε μεταδίδουν. Μάλιστα, τονίζει ότι ο ιός δεν αφορά μόνο τις μεγάλες ηλικίες, αλλά όλους.

Διαβάστε επίσης

Φέτος κάνε την ανατροπή και στόλισε χριστουγεννιάτικο έλατο σε γλάστρα!

Έκτακτο: Αναστολή ταξιδιών από Ν. Αφρική

Έρχονται περιορισμοί στα ταξίδια από και προς Αφρική σε Ελλάδα και Ευρώπη λόγω μετάλλαξης

Τα πράγματα που παρατηρούμε γύρω μας μπορεί να είναι αντανακλάσεις της εσωτερικής μας κατάστασης. Εικόνες που κρύβουν διπλό νόημα μπορούν να σας βοηθήσουν να καταλάβετε τον εαυτό και τη στάση σας απέναντι στη ζωή. Αυτό το τεστ θα σας βοηθήσει να αξιολογήσετε τα σήματα του υποσυνείδητού σας.

Δώστε προσοχή στα αντικείμενα που βλέπετε πρώτα στις παρακάτω εικόνες

Πρόσωπο: Είστε κοινωνικά προσανατολισμένοι και επικοινωνιακοί άνθρωποι, καθώς και περίεργοι για τη ζωή των άλλων. Επιπλέον, είναι στη φύση σας να χρησιμοποιείτε τις πνευματικές σας ικανότητες για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων.
Ψάρια: Είστε ευχαριστημένοι με τη ζωή σας και πιστεύετε στην τύχη για όλες τις μελλοντικές σας υποθέσεις. Ακόμα κι αν κάτι δεν συμβαίνει σύμφωνα με τα σχέδιά σας, είστε βέβαιοι ότι θα αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε κατάσταση.

Κλειδαρότρυπα: Είστε περίεργοι για τη ζωή γενικά. Ίσως έχετε την αίσθηση ότι σύντομα θα πρέπει να αντιμετωπίσετε το άγνωστο και σας αρέσει.
Φιγούρα που κλαίει: Δεν γνωρίζετε πλήρως την τρέχουσα συναισθηματική σας κατάσταση. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι θλίψη, απογοήτευση ή μοναξιά. Πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στα δικά σας συναισθήματα.

Ελαφρώς ανοιχτή πόρτα: Είστε έτοιμοι για αλλαγές και αισθάνεστε ότι κινείστε προς τη σωστή κατεύθυνση. Γνωρίζετε τι σας περιμένει στο μέλλον.
Μουσική νότα: Αυτή τη στιγμή είναι πολύ σημαντικό να εκφράσετε τη δημιουργικότητά σας. Έχετε κάτι που θέλετε να μοιραστείτε με τον κόσμο. Εάν εργάζεστε σκληρά, θα αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητές σας.

Κολώνες: Μερικές φορές είναι δύσκολο για εσάς να αφήσετε την άνεσή σας και να επιτύχετε αυτό που πραγματικά θέλετε. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να κοιτάξετε τον κόσμο από μια άλλη οπτική γωνία. Οι κολώνες μπορεί επίσης να σημαίνουν ότι είστε ρομαντικά άτομα.
Άνθρωποι: Δεν αναγνωρίζετε κανένα όριο στη ζωή. Μπορείτε να επιτύχετε πολλά πράγματα αρκετά εύκολα. Είστε ευαίσθητοι και ευγενικοί, πάντα έτοιμοι να βοηθήσετε τους άλλους.

Άνδρας: Αν είστε γυναίκα, μπορεί να σημαίνει ότι θέλετε να είστε σε μια ρομαντική σχέση ή αναζητάτε έναν σύντροφο. Εάν είστε δεσμευμένες, αισθάνεστε ένα ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο μαζί του. Εάν είστε άνδρας, πιθανότατα να ανησυχείτε για κάποιο πρόβλημα που αφορά έναν άλλο άνθρωπο.
Γυναίκα: Για τις γυναίκες, σημαίνει ότι έχετε μια πολύ θετική στάση απέναντι στη ζωή και ζείτε σε αρμονία με τον εαυτό σας. Για τους άνδρες, μπορεί να σημαίνει ότι εκτιμάτε πραγματικά τη γυναικεία ομορφιά. Πιθανώς να πορευθείτε με μια συγκεκριμένη γυναίκα, η οποία περιμένετε να νιώθει το ίδιο.