Η Εβελίνα Παπούλια κατέθεσε τη Δευτέρα (5/12) στη δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο και η περιγραφή της για το πώς την παρενόχλησε σεξουαλικά ο κατηγορούμενος ηθοποιός προκάλεσε σοκ.

Η γνωστή ηθοποιός κατέθεσε: “Παίζω επί σκηνής και ξαφνικά είναι ο Πέτρος Φιλιππίδης πίσω από τις κουίντες. Έχει κρυφτεί κι έχει κατεβάσει το παντελόνι του και μου επιδεικνύει τα γεννητικά του όργανα. Σοκάρομαι. Προσπαθώ να συνεχίσω να παίζω. Δεν αντέδρασα, δεν είπα τίποτα. Έχει συμβεί άλλη μια φορά με τον ίδιο τρόπο. Ίσως είχε συμβεί και τρίτη”.

Και συνέχισε: “Το άλλο γεγονός ήταν ότι με φωνάζει στο καμαρίνι και πάω. Μου λέει κάτι περί ανέμων και υδάτων και ξαφνικά με αρπάζει από τη μέση, πάει να μου βάλει χέρι. Τον σπρώχνω, τύπου όμως χαχαχα. Κατάλαβε ότι δε μπορεί να συνεχίσει. Την επόμενη μέρα μπήκε στο καμαρίνι μου, του είπα να βγει για να ετοιμαστώ. Μετά ολοκληρώθηκε η συνεργασία. Τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν έκανε κάτι παραπάνω, επειδή ήταν γνωστό ότι είμαι αντιδραστική και δεν τον έπαιρνε για άλλη αντικατάσταση”.

Τι θέλετε να σας πω; Για την ανατομία των γεννητικών οργάνων του κ. Φιλιππίδη προκειμένου να δείτε αν λέω αλήθεια ή όχι;

Το πρωί της Τρίτης, στο Πρωινό μας, ο Άγγελος Βουράκης ανέφερε πως η Εβελίνα Παπούλια ξεκίνησε την κατάθεσή της χαρακτηρίζοντας τον Πέτρο Φιλιππίδη «ταλαντούχο, χυδαίο και εξουσιομανή». Ο δημοσιογράφος σημείωσε πως οι δικηγόροι του Πέτρου Φιλιππίδη προσπάθησαν να αποδομήσουν τον λόγο της ηθοποιού, καθώς ο πελάτης τους ισχυρίζεται ότι δεν έγινε ποτέ κάτι τέτοιο.

Ο κ. Δημητρακόπουλος, μάλιστα, ζήτησε από τον φροντιστή του θεάτρου να πει τη δική του εκδοχή κι εκείνος υποστήριξε πως δεν είδε να συμβαίνουν όλα όσα κατέθεσε η Εβελίνα Παπούλια. Τότε, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου, η ηθοποιός ξέσπασε και είχε μία αποστροφή του λόγου, αναφέροντας: «Τι θέλετε να σας πω; Για την ανατομία των γεννητικών οργάνων του κ. Φιλιππίδη προκειμένου να δείτε αν λέω αλήθεια ή όχι;».

Δείτε το ρεπορτάζ της εκπομπής

Διαβάστε επίσης

Ιδιοκτήτρια κέντρου αισθητικής στη Θεσσαλονίκη κατέγραφε γυμνές τις ανυποψίαστες πελάτισσές της!

Ρένα Κουμιώτη: Στο γηροκομείο δίπλα στη Μαίρη Λίντα – Δεν γνωρίζει ότι έχει πεθάνει ο γιος της

Το αριστούργημα του Αυγούστου Στρίντμπεργκ «Δεσποινίς Τζούλια» ανεβαίνει για λίγες παραστάσεις στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Αίθουσα Σύλλογος Φίλων Μουσικής, σε σκηνοθεσία Ιάκωβου Μυλωνά με τους Αγγελική Λάμπρη, Ιάκωβο Μυλωνά και Αμαλία Κλημοπούλου.

Λαγνεία, εξουσία, πάθος, προδοσία. Η κόρη του κόμη. Ο υπηρέτης του πατέρα της. Ένα επικίνδυνο παιχνίδι. Κάποιος θα πληγωθεί ανεπανόρθωτα. Η πάλη των τάξεων και των φύλων σ’ ένα υπέροχο έργο.
Μια παράσταση που βουτάει στα άδυτα της ανθρώπινης ψυχής και ξεσκεπάζει κάθε αδυναμία. Ο έρωτας δεν υπάρχει σα συναίσθημα αλλά μόνο σαν πράξη. Τα συναισθήματα οδηγούν στην ήττα, οδηγούν στησυντριβή. Ποιος θα νικήσει; Ποιος θα καταστραφεί;

Μια αληθινή ιστορία! Ένα έργο απαγορευμένο στην Αγγλία για πενήντα χρόνια!
Ένας καθρέφτης που θα σπάσει, μόλις ζητήσεις κάτι διαφορετικό απ’ αυτό που είσαι και σου επιτρέπουν!

Πληροφορίες

Παίζουν: Αγγελική Λάμπρη, Ιάκωβος Μυλωνάς, Αμαλία Κλημοπούλου

Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
Αίθουσα Σύλλογος Φίλων Μουσικής

Ημέρες παραστάσεων:
Σάββατο 5/11, 12/11, 19/11, 26/11
Παρασκευή 2/12, 9/12, 16/12, 23/12, 30/12
Ώρα έναρξης 21.00
Πληροφορίες: τηλ 6946046566
Διάρκεια παράστασης: 80’ χωρίς διάλειμμα.

Tο δώρο του διαγωνισμού

Πάρτε μέρος στον διαγωνισμό μας και κερδίστε 4 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση, «Δεσποινίς Τζούλια» Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Για την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου

Όροι και Προϋποθέσεις Διαγωνισμού

Δηλώστε συμμετοχή στον διαγωνισμό για να κερδίσετε 4 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση, «Δεσποινίς Τζούλια» Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – Για την Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου

Ο Διαγωνισμός αναδεικνύει νικητές μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2022 στις 16.00 μμ. θα διεξαχθεί από τo InfoWoman.gr ηλεκτρονική κλήρωση μεταξύ των συμμετοχών της περιόδου του διαγωνισμού μέσω της ειδικής εφαρμογής Random Number Generator (www.random.org), η οποία εξασφαλίζει το τυχαίο της επιλογής και την αδυναμία παρέμβασης του ανθρώπινου παράγοντα.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχει οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο, άνω των 18 ετών, πλην των ιδιοκτητών και των εργαζομένων στο InfoWoman.gr καθώς και οι σύζυγοι και συγγενείς τους Α’ βαθμού, αποστέλλοντας τη συμμετοχή του μέσω της αντίστοιχης φόρμας συμμετοχής.

Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να στείλουν τα πλήρη και ακριβή τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο).

Κάθε διαγωνιζόμενος συμμετέχει μόνο μια φορά στο διαγωνισμό. Περισσότερες υποβολές συμμετοχής με το ίδιο όνομα ή/και το ίδιο e-mail δε θα ληφθούν υπόψη.

Για την παραλαβή των δώρων, οι νικητές θα ενημερωθούν από τη σελίδα του διαγωνισμού κατά τη λήξη και με αποστολή e-mail. Προϋπόθεση για την παραλαβή του δώρου είναι η ταυτοποίηση των στοιχείων του νικητή και η αναφορά του ότι έχει συμμετάσχει και κερδίσει στο διαγωνισμό του InfoWoman.gr.

Η παραλαβή του δώρου θα γίνεται με την προσκόμιση αστυνομικής ταυτότητας.

Ρητώς αναφέρεται ότι τα δώρα του διαγωνισμού δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή με άλλα αντικείμενα ίσης αξίας. Το InfoWoman.gr διατηρεί το δικαίωμα να διαφοροποιήσει τους όρους της παρούσας προκήρυξης, ενημερώνοντας εγκαίρως το κοινό.

Όσοι λαμβάνετε μέρος στον διαγωνισμό αυτόματα συμφωνείτε στην παραχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο) στην IOVEL ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr), σύμφωνα με τον κανονισμό της Ε.Ε. αριθμός 679/2016, με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει για μελλοντικές αποστολές newsletter για ενημέρωση (αρθογραφία) καθώς και διαγωνισμούς.

Η IOVELΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr) δεν θα δώσει ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους εντός και εκτός Ε.Ε. (ακόμα και πελάτες της), η χρήση τους θα γίνεται πάντα και μόνο με διαχειριστή το InfoWoman.gr.Σας δίνεται πάντα η δυνατότητα να διαγράψετε τα στοιχεία σας από τη λίστα συνδρομητών και να μην ενοχληθείτε ξανά.

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων σας. Εαν δεχθείτε, τα στοιχεία σας θα είναι προστατευμένα στην IOVEL ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr) για τα επόμενα 5 έτη εκτός και αν αποφασίσετε τη διαγραφή των στοιχείων σας.

Σε περίπτωση που είστε νικητής του διαγωνισμού συμφωνείτε να δοθούν τα προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο) στον εκάστοτε δωροθέτη, ώστε να γίνει η απαραίτητη επικοινωνία για την παραλαβή του δώρου.

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό

  • συμπληρώστε με μικρά γράμματα και τόνους

Μετά την συνεργασία τους στην τηλεοπτική σειρά «Τα καλύτερα μας χρόνια» η Ελπίδα και ο Γιάννης συναντιούνται ζωντανά στη σκηνή του θεάτρου Μπέλλος.

Στην μουσική παράσταση του Γιάννη Χριστοδουλόπουλου που θα παρουσιαστεί από την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου και κάθε Τετάρτη για λίγες μόνο παραστάσεις στο θέατρο Μπέλλος στην Πλάκα, θα ακούσουμε μερικά από τα πιο αγαπημένα τραγούδια που έχει συνθέσει μέχρι σήμερα ο δημιουργός με τον ίδιο να τα ερμηνεύει στο πιάνο του.

Η παρουσία της μοναδικής Ελπίδας θα μας συνεπάρει με την αναλλοίωτη φωνή της.

Όλες οι μεγάλες της επιτυχίες αλλά και απρόσμενες διασκευές από το κλασικό Ελληνικό ρεπερτόριο, θα είναι η αφορμή για να τραγουδήσουμε τα αγαπημένα μας τραγούδια, από το χθες μέχρι το σήμερα!

Το Infowoman.gr εξασφάλισε για εσάς 3 διπλές προσκλήσεις για την πρεμιέρα στις 14 Δεκεμβρίου.

Πληροφορίες

Συμμετέχει η Ματίνα Πάντζαλη και η Έφη Λεωνίδα
Σκηνοθεσία – Μουσικό σενάριο: Γιάννης Χριστοδουλόπουλος
Θέατρο Μπέλλος: Κέκροπος 1, Πλάκα – Ακρόπολη, τηλ: 6948230899
Πρεμιέρα: Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου
Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Κάθε Τετάρτη στις 21:00
Διάρκεια παράστασης: 130 λεπτά

Tο δώρο του διαγωνισμού

Πάρτε μέρος στον διαγωνισμό μας και κερδίστε 3 διπλές προσκλήσεις για τη μουσική παράσταση, «Τα καλύτερα μας χρόνια», με τους Ελπίδα και Γιάννη Χριστοδουλόπουλο στο Θέατρο Μπέλλος –  Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου

Όροι και Προϋποθέσεις Διαγωνισμού

Δηλώστε συμμετοχή στο διαγωνισμό για να κερδίσετε 3 διπλές προσκλήσεις για τη μουσική παράσταση, «Τα καλύτερα μας χρόνια», με τους Ελπίδα και Γιάννη Χριστοδουλόπουλο στο Θέατρο Μπέλλος –  Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου

Ο Διαγωνισμός αναδεικνύει νικητές μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Συγκεκριμένα, την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2022 στις 16.00 μμ. θα διεξαχθεί από τo InfoWoman.gr ηλεκτρονική κλήρωση μεταξύ των συμμετοχών της περιόδου του διαγωνισμού μέσω της ειδικής εφαρμογής Random Number Generator (www.random.org), η οποία εξασφαλίζει το τυχαίο της επιλογής και την αδυναμία παρέμβασης του ανθρώπινου παράγοντα.

Δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό έχει οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο, άνω των 18 ετών, πλην των ιδιοκτητών και των εργαζομένων στο InfoWoman.gr καθώς και οι σύζυγοι και συγγενείς τους Α’ βαθμού, αποστέλλοντας τη συμμετοχή του μέσω της αντίστοιχης φόρμας συμμετοχής.

Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να στείλουν τα πλήρη και ακριβή τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο).

Κάθε διαγωνιζόμενος συμμετέχει μόνο μια φορά στο διαγωνισμό. Περισσότερες υποβολές συμμετοχής με το ίδιο όνομα ή/και το ίδιο e-mail δε θα ληφθούν υπόψη.

Για την παραλαβή των δώρων, οι νικητές θα ενημερωθούν από τη σελίδα του διαγωνισμού κατά τη λήξη και με αποστολή e-mail. Προϋπόθεση για την παραλαβή του δώρου είναι η ταυτοποίηση των στοιχείων του νικητή και η αναφορά του ότι έχει συμμετάσχει και κερδίσει στο διαγωνισμό του InfoWoman.gr.

Η παραλαβή του δώρου θα γίνεται με την προσκόμιση αστυνομικής ταυτότητας.

Ρητώς αναφέρεται ότι τα δώρα του διαγωνισμού δεν ανταλλάσσονται με χρήματα ή με άλλα αντικείμενα ίσης αξίας. Το InfoWoman.gr διατηρεί το δικαίωμα να διαφοροποιήσει τους όρους της παρούσας προκήρυξης, ενημερώνοντας εγκαίρως το κοινό.

Όσοι λαμβάνετε μέρος στον διαγωνισμό αυτόματα συμφωνείτε στην παραχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο) στην IOVEL ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr), σύμφωνα με τον κανονισμό της Ε.Ε. αριθμός 679/2016, με σκοπό να τα χρησιμοποιήσει για μελλοντικές αποστολές newsletter για ενημέρωση (αρθογραφία) καθώς και διαγωνισμούς.

Η IOVELΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr) δεν θα δώσει ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτους εντός και εκτός Ε.Ε. (ακόμα και πελάτες της), η χρήση τους θα γίνεται πάντα και μόνο με διαχειριστή το InfoWoman.gr.Σας δίνεται πάντα η δυνατότητα να διαγράψετε τα στοιχεία σας από τη λίστα συνδρομητών και να μην ενοχληθείτε ξανά.

Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να λάβετε αντίγραφο των δεδομένων σας. Εαν δεχθείτε, τα στοιχεία σας θα είναι προστατευμένα στην IOVEL ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. (InfoWoman.gr) για τα επόμενα 5 έτη εκτός και αν αποφασίσετε τη διαγραφή των στοιχείων σας.

Σε περίπτωση που είστε νικητής του διαγωνισμού συμφωνείτε να δοθούν τα προσωπικά σας δεδομένα (ονοματεπώνυμο, e-mail, τηλέφωνο) στον εκάστοτε δωροθέτη, ώστε να γίνει η απαραίτητη επικοινωνία για την παραλαβή του δώρου.

Συμμετοχή στον Διαγωνισμό

  • συμπληρώστε με μικρά γράμματα και τόνους

Ιδιοκτήτρια επιχείρησης παροχής υπηρεσιών αισθητικής στη Θεσσαλονίκη, συνελήφθη για παραβίαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων, ύστερα από καταγγελία πελάτισσας, και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία.

Είχε προηγηθεί καταγγελία σε βάρος της 46χρονης ιδιοκτήτριας από πελάτισσα, σύμφωνα με την οποία, σε χώρο εφαρμογής υπηρεσίας laser σε ευαίσθητες γυναικείες περιοχές κι ενώ οι γυναίκες βρίσκονταν καθ’ όλη τη διάρκεια χωρίς τον ρουχισμό τους, εντόπισε ύπαρξη κάμερας που ήταν τοποθετημένη ψηλά σε τοίχο.

Συνελήφθη η ιδιοκτήτρια

Αστυνομικοί μετέβησαν στο σημείο, όπου και διαπίστωσαν την ύπαρξη κάμερας στο συγκεκριμένο δωμάτιο – χώρο που συνδέεται με καταγραφικό και προχώρησαν στη σύλληψη της 46χρονης έπειτα από επικοινωνία με αρμόδιο Εισαγγελέα.

Η συλληφθείσα, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος της, θα οδηγηθεί στην αρμόδια δικαστική Αρχή.

Διαβάστε επίσης

Ρένα Κουμιώτη: Στο γηροκομείο δίπλα στη Μαίρη Λίντα – Δεν γνωρίζει ότι έχει πεθάνει ο γιος της

Θρήνος στο Χόλιγουντ: Πέθανε η αγαπημένη ηθοποιός, Κίρστι Άλεϊ

«Νιώθω ευγνωμοσύνη για κάθε καλό λόγο, αδέρφια»: Η πρώτη ανάρτηση της Νατάσσας Μποφίλιου μετά το Λονδίνο

Στο Γηροκομείο Αθηνών βρίσκεται εδώ και μερικές εβδομάδες, η Ρένα Κουμιώτη. Η σπουδαία τραγουδίστρια του «νέου κύματος», αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα υγείας και αποφάσισε να φιλοξενηθεί στον οίκο ευγηρίας.

Η Ρένα Κουμιώτη σύμφωνα με την εφημερίδα «Epsresso», μετά από απόφαση δικής της αλλά και των πολύ στενών της συγγενών, αποφάσισε να φιλοξενηθεί στο Γηροκομείο Αθηνών. Εκεί όπου φιλοξενείται τα τέσσερα τελευταία χρόνια και η Μαίρη Λίντα. Μάλιστα, οι δύο κυρίες του ελληνικού τραγουδιού βρίσκονται σε διπλανά δωμάτια.

Δεν γνωρίζει για τον θάνατο του γιου της

Τον περασμένο Ιούλιο έφυγε από τη ζωή ο πρωτότοκος γιος της, Νίκος Σαββίδης, από ανακοπή καρδιάς. Η τραγουδίστρια δεν βρέθηκε στην κηδεία του, λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει και τα οποία δεν της επιτρέπουν συγκινήσεις.

Ο 61χρονος γιος της ήταν καρπός του έρωτά της με τον Σταύρο Σαββίδη. Μέχρι και σήμερα, η Ρένα Κουμιώτη δεν γνωρίζει ότι ο γιος της έχει φύγει από τη ζωή. Κανένας δικός της άνθρωπος δεν μπορεί να της πει για την τραγική είδηση του θανάτου του.

«Ο γάμος ήρθε πολύ νωρίς, το 1960, εννοείται, προτού μπλεχτώ με το τραγούδι. Με τον άντρα μου δουλεύαμε μαζί στον Παπαστράτο και το βράδυ πήγαινε νυχτερινό γυμνάσιο. Έμεινα έγκυος και παντρευτήκαμε. Γέννησα τον πρώτο μου γιο, που τον πρόλαβε η γιαγιά μου και μου τον μεγάλωσε. Ο γάμος αυτός κράτησε δύο χρόνια – να ξέρετε ότι εγώ πάνω στο “δύο” τις χάλαγα τις σχέσεις μου», είχε πει σε παλιότερη συνέντευξή της στη «Lifo» η Ρένα Κουμιώτη.

Διαβάστε επίσης

Θρήνος στο Χόλιγουντ: Πέθανε η αγαπημένη ηθοποιός, Κίρστι Άλεϊ

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου αποδεικνύει περίτρανα ότι η ομορφιά δεν έχει σχέση με την ηλικία

«Νιώθω ευγνωμοσύνη για κάθε καλό λόγο, αδέρφια»: Η πρώτη ανάρτηση της Νατάσσας Μποφίλιου μετά το Λονδίνο

Την πρώτη της ανάρτηση έκανε η Νατάσσα Μποφίλιου, μετά τον κακό χαμό που προκλήθηκε από τις φωτογραφίες που ανέβασε στο ταξίδι της στο Λονδίνο, διαφημίζοντας ρούχα γνωστού ελληνικού brand μόδας. Το απόγευμα της Δευτέρας (5/12) κι ενώ ο χαμός στο Twitter δε λέει να χαλαρώσει με τους χρήστες να έχουν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα, η γνωστή τραγουδίστρια έκανε την πρώτη της τοποθέτηση.

Με ένα στόρι στο προφίλ της στο Instagram, η Νατάσσα Μποφίλιου χωρίς πολλά, θέλησε να ευχαριστήσει όλους εκείνους που πήραν το μέρος της τις τελευταίες μέρες.

«Νιώθω ευγνωμοσύνη και τιμή για κάθε καλό λόγο, κάθε τοποθέτηση υποστήριξης που άκουσα και διάβασα αυτές τις μέρες. Ακόμα και αν το θέμα δεν είναι προσωπικό, ακόμα κι αν είναι τέτοια η αφορμή. Αδέρφια» έγραψε χαρακτηριστικά η τραγουδίστρια.

Διαβάστε επίσης

Νατάσσα Μποφίλιου: Η πρώτη αντίδρασή της μετά τον χαμό για τα ρούχα και το ταξίδι στο Λονδίνο

Η Ήρα Κατσούδα στο Infowoman.gr: “Όλα τα αστεία έχουν μια συγκεκριμένη θέση σε αυτή την ζωή!”

Θρήνος στο Χόλιγουντ: Πέθανε η αγαπημένη ηθοποιός, Κίρστι Άλεϊ

Η νέα τηλεοπτική εβδομάδα ξεκίνησε με το… δεξί για τον ΑΝΤ1 που ελέω Μουντιάλ τις τελευταίες ημέρες έχει πιάσε και πάλι κορυφή στην prime time ζώνη, θυμίζοντας τις παλιές καλές ημέρες των Άγριων Μελισσών. Αντίθετα, οι ελληνικές σειρές τα έχουν βρει σκούρα στη μάχη της τηλεθέασης και όσο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου θα βαδίζει προς τον μεγάλο τελικό, τόσο θα μειώνονται οι πιθανότητες νίκης σε αυτον τον αγώνα.

Αλλά Μουντιάλ είναι και θα πάει.. Μέχρι, τότε, όμως, η κουφή μοιάζει να του ανήκει. Έτσι, το βράδυ της Δευτέρας ο αγώνας της Βραζιλίας με τη Νότιο Κορέα, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού και ο ΑΝΤ1 βρέθηκε στην κορυφή σε όλα τα σύνολα

Στο δυναμικό κοινό, ο αγώνας σημείωσε 22,8% και ακολούθησε ο Σασμός με 20,8%. Το Μαύρο Ρόδο έκανε 17,2%, η Γη της Ελιάς 16,9%, η σειρά Αυτή η νύχτα μένει 11,4%, και το GNTM 10,6%,.

Στο γενικό σύνολο, πάλι, ο αγώνας τερμάτισε πρώτος επίσης με 22,8%, όμως, εδώ τη δεύτερη θέση οριακά κατέκτησε η Γη της Ελιάς 22,6%, περιορίζοντας τον Σασμό στην τρίτη θέση με 22,2%.

Αναλυτικά η τηλεθέαση

ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Βραζιλία – Ν. Κορέα – 22,8%
Σασμός – 20,8%
Μαύρο Ρόδο – 17,2%
Γη της Ελιάς – 16,9%
Παράδεισος των κυριών – 15%
Αυτή η νύχτα μένει – 11,4%
GNTM – 10,6%
Κάνε ότι κοιμάσαι – 5,2%
Η δική μας οικογένεια – 3,4%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 3,1%

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

Βραζιλία – Ν. Κορέα – 22,8%
Γη της Ελιάς – 22,6%
Μαύρο Ρόδο – 22,4%
Σασμός – 22,2%
Παράδεισος των κυριών – 17,6%
Αυτή η νύχτα μένει – 14,2%
GNTM – 8%
Κάνε ότι κοιμάσαι – 5,1%
Χαιρέτα μου τον πλάτανο – 4,2%
Η δική μας οικογένεια – 3,7%

Διαβάστε επίσης

Θρήνος στο Χόλιγουντ: Πέθανε η αγαπημένη ηθοποιός, Κίρστι Άλεϊ

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου αποδεικνύει περίτρανα ότι η ομορφιά δεν έχει σχέση με την ηλικία

Τεράστια θλίψη έχει προκαλέσει ο θάνατος της Κίρστι Άλεϊ. Η αγαπημένη ηθοποιός, η οποία τις δεκαετίες του ’80 και ’90 μεσουράνησε στο Χόλιγουντ, έφυγε από τη ζωή στα 71 της χρόνια, μετά από μια σύντομη μάχη με τον καρκίνο. Τον θάνατό της ανακοίνωσαν το βράδυ της Δευτέρας, τα παιδιά της, Τρου και Λίλι Πάρκερ με ανάρτηση  στα social media.

Η Κίρστι Άλεϊ ως Ρεμπέκα στην κωμική σειρά του NBC «Cheers», στην οποία πρωταγωνίστησε από το 1987 έως το 1993, κέρδισε το Βραβείο Έμμυ και Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ηθοποιού, το 1991. Πρωταγωνίστησε σε πολλές ταινίες, όμως, όλοι θα τη θυμόμαστε για την ταινία, “Κοίτα ποιος μιλάει” με τον Τζον Τραβόλτα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kirstie Alley (@kirstiealley)

Ποια ήταν η Κίρστι Άλεϊ

Γεννήθηκε το 1951 στο Κάνσας των ΗΠΑ. Το κινηματογραφικό της ντεμπούτο το πραγματοποίησε το 1982 με τη συμμετοχή της στην ταινία «Star Trek: Η Οργή του Καάν» και υποδυόταν τη Σάβικ, την αξιωματικό του αστροστόλου από τον πλανήτη Βούλκαν. Το 1985 ξεχώρισε με την ερμηνεία της στην τηλεοπτική σειρά του ABC «Βόρειοι και Νότιοι» μαζί με τον Πάτρικ Σουέιζι.

Ωστόσο η καριέρα της εκτοξεύθηκε από την ρομαντική κομεντί «Κοίτα ποιος μιλάει» με συμπρωταγωνιστή τον Τζον Τραβόλτα. Η ταινία… έσπασε τα ταμεία με κέρδη 295 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, με αποτέλεσμα να γυριστούν ακόμα δυο ταινίες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kirstie Alley (@kirstiealley)

Αποσύρθηκε από το σινεμά τη δεκαετία του 2000 και επέλεξε να κάνει περιορισμένες εμφανίσεις σε τηλεοπτικές σειρές. Το 2011 πήρε μέρος ως διαγωνιζόμενη στο τηλεοπτικό σόου Dancing With The Stars», όμως επικρίθηκε για το περιττό της βάρος. Είχε φτάσει να ζυγίσει 103 κιλά. Με την ολοκλήρωση του σόου είχε χάσει 45 κιλά.

Η Άλεϊ παντρεύτηκε δυο φορές. Την πρώτη το 1970 τον μακρινό της ξάδελφο Μπομπ Άλεϊ, με τον οποίο χώρισε το 1977 και στη συνέχεια παντρεύτηκε τον ηθοποιό Πάρκερ Στίβενσον. Υιοθέτησαν δυο παιδιά τον Γουίλιαμ και την Λίλι, πριν πάρουν διαζύγιο το 1997.

Διαβάστε επίσης

Η Ήρα Κατσούδα στο Infowoman.gr: “Όλα τα αστεία έχουν μια συγκεκριμένη θέση σε αυτή την ζωή!”

Ο πρίγκιπας Χάρι κατηγορεί τη βασιλική οικογένεια για “βρόμικο” παιχνίδι – “Σεισμός” από το δεύτερο τρέιλερ του ντοκιμαντέρ

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου αποδεικνύει περίτρανα ότι η ομορφιά δεν έχει σχέση με την ηλικία

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου είναι μια από τις σημαντικότερες ηθοποιούς του θεάτρου μας. Είναι όμως και μια όμορφη, ρομαντική και σικάτη γυναίκα, που φροντίζει τον εαυτό της. Χθες, δημοσίευσε δύο φωτογραφίες στις οποίες κάνει γυμναστική και οι θαυμαστές της ενθουσιάστηκαν.

Σε συνέντευξή της παλαιότερα η Πέγκυ Σταθακοπούλου μίλησε για το γεγονός ότι μεγαλώνοντας εκτίμησε την εμφάνισή της. «Νεότερη δεν νομίζω να χάρηκα το ότι ήμουν όμορφη, αν και το είχα συνειδητοποιήσει. Τώρα το χαίρομαι. Έχω μια θεωρία: Όσο μεγαλώνει μια γυναίκα μπορεί να ανακαλύπτει, αν θέλει, πόσο γυναίκα είναι. Όσο είναι κοριτσόπουλο, συχνά τα πράγματα γίνονται από μόνα τους. Όσο μεγαλώνεις ανακαλύπτεις τη γυναίκα μέσα σου και την προσωπικότητα που είσαι ή γίνεσαι. Κι αρχίζεις να την εκτιμάς, να την προσέχεις, να την περιφρουρείς» είπε, μεταξύ άλλων.

Η ηθοποιός σε συνέντευξή της στο infowoman.gr είχε δηλώσει “Αλήθεια είναι δύσκολο να δει κανείς καθαρά τι ακριβώς μας συμβαίνει. Τόσο σε μας τους καλλιτέχνες όσο και στο κοινό. Δεν ξέρουμε τι μας λείπει περισσότερο, δεν είμαστε σίγουροι αν θέλουμε να γελάσουμε ξεκαρδιστικά η να συγκινηθούμε ανεπανόρθωτα μήπως και διώξουμε τελικά το γκρίζο του πολέμου, της απαγόρευσης, του παραλογισμού και των ψεμάτων που μας έχουν κατακλείσει. Πρέπει να απελευθερωθούμε από την εικόνα μας και την αγωνία μας να ανταποκριθούμε στα καλέσματα των καιρών. Αυτό πιστεύω!”

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου κάνει pilates με στιλάτο αθλητικό look

H γνωστή ηθοποιός προσέχει τη διατροφή της και γυμνάζεται διατηρώντας μια καλή φυσική κατάσταση και ένα καλλίγραμμο σώμα.

Τώρα, στα 62 της, φόρεσε τα αθλητικά της και έκανε γυμναστική με τους διαδικτυακούς της φίλους να ενθουσιάζονται αλλά και να σχολιάζουν το πόσο γυμνασμένο σώμα έχει.

Τέλος, εκείνο που εντυπωσίασε ήταν το look. Επέλεξε ένα χρωματιστό κολάν, το οποίο είναι εξαιρετικό για άνεση και στιλ ενώ το αθλητικό t shirt της έδινε ευκολία κινήσεων που χρειαζόταν για τη γυμναστική.

Διαβάστε επίσης

Ο πρίγκιπας Χάρι κατηγορεί τη βασιλική οικογένεια για “βρόμικο” παιχνίδι – “Σεισμός” από το δεύτερο τρέιλερ του ντοκιμαντέρ

Η Ήρα Κατσούδα στο Infowoman.gr: “Όλα τα αστεία έχουν μια συγκεκριμένη θέση σε αυτή την ζωή!”

Άγιος Νικόλαος ο «Ορφανός»: Ποιο είναι το εκκλησάκι στη Θεσσαλονίκη με τις μοναδικές τοιχογραφίες

Μετά την επιτυχία της παράστασης «Για Γυναίκα καλή είναι» και μια συνεχόμενη sold out χρονιά, η Ήρα Κατσούδα επιστρέφει με την τρίτη solo παράσταση της, το “MINIMAL” στο θέατρο Αλκμήνη.

Σε αντίθεση με το σαλόνι στο πατρικό της, η Ήρα προσπαθεί να ξεφορτωθεί όλα τα περιττά από τη ζωή της και να την κρατήσει με τα απολύτως απαραίτητα, σε minimal επίπεδα. Όμως η διάσπαση προσοχής που έχει, μια ομηρία που λαμβάνει χώρα στον νιπτήρα της, τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται τα Ιερά Ζώα, οι τοξικές σχέσεις, οι θεωρίες συνομωσίας, ο Νομός Ηλείας και πολλά ακόμα, δεν την αφήνουν να τα καταφέρει.

Εμείς, με αφορμή την παράσταση, μιλήσαμε με την Ήρα Κατσούδα και πραγματικά το απολαύσαμε.

Φέτος, επιστρέφεις με την τρίτη solo παράσταση το Minimal. Υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που τον επέλεξες;

Το stand up σαν είδος είναι από μόνο του minimal. Χρειάζεται ένας άνθρωπος και ένα μικρόφωνο. Οπότε αν κυριολεκτήσουμε, είναι εξορισμού. Τώρα τα κείμενα δεν είναι και πολύ minimal και ίσα ίσα καλείσαι να δημιουργήσεις στο κοινό σε σύντομο χρονικό διάστημα το πλαίσιο που περιγράφεις, έναν κόσμο στον οποίο θα συμβεί και θα λειτουργήσει το αστείο. Και αυτό θα ήταν ψαρωτικό αν ήταν όντως η αφορμή που έδωσα αυτό τον τίτλο. Η αλήθεια είναι όμως πιο πεζή μιας και σκεφτόμουν ότι σε αντίθεση με τις προηγούμενες παραστάσεις που είχαν μεγάλους τίτλους σε λέξεις (Χωρίς Γλουτένη, Για γυναίκα καλή είναι, Φέραμε και Λάδι) ήθελα έναν πιο απλό, πιο λιτό, πιο «minimal». Ε, και το ΜΙΝΙΜΑΛ κάνει για έναν minimal τίτλο.

Τι θα δούμε στη νέα σου παράσταση;

Νέα κείμενα και σίγουρα πολύ διαφορετικές σκέψεις από τις προηγούμενες παραστάσεις. Η νέα παράσταση είναι πιο προσωπική, πιο «καμένη» θα έλεγα. Τι να πω τώρα; Ότι μου αρέσει πολύ και χαίρομαι που και στο κοινό αρέσει πιο πολύ από την προηγούμενη; Ορίστε μόλις το είπα.

Είσαι και στην προσωπική σου ζωή minimal; Ποια περιττά έχεις καταφέρει να πετάξεις;

Είσαι καλά; Δεν έχω καταφέρει να πετάξω ούτε ρούχα που φορούσα στο λύκειο. Είμαι από αυτούς τους ανθρώπους που δεν πετάνε τίποτα γιατί «και αν το χρειαστώ κάποια στιγμή;» Και μαζεύω πράγματα και πράγματα και πράγματα μέχρι να προκύψει κάποια μετακόμιση ή κάποια φρίκη και τότε τα πετάω όλα! Τώρα είμαι σε μια κατάσταση που έγινε ήδη ένα γερό ντου απομάκρυνσης περιττών πριν περίπου 3 χρόνια πάνω σε μετακόμιση, και να σου πω είμαι αρκετά περήφανη γιατί πλέον βάζω φίλτρο και ότι είναι για πέταμα το πετάω. Αυτά όσον αφορά σε αντικείμενα. Σε περιττά ψυχολογικά από την άλλη, πάλι κάνω το ίδιο τώρα που το σκέφτομαι. Πάλι μαζεύω και μαζεύω μέχρι να σκάσει όλο αυτό να τα πετάξω όλα και να κάνω χώρο για καινούρια ψυχολογικά. Γιούπι!

Η επιτυχία της προηγούμενης παράστασης σού δημιούργησε άγχος για την επόμενη, αν θα πάει εξίσου καλά ή αποφεύγεις να κάνεις αυτές τις συγκρίσεις;

Δεν μπήκα καθόλου σε τέτοια σκέψη. Έγραφα τα κείμενα για το Μίνιμαλ ενώ έπαιζε ακόμα η προηγούμενη οπότε όχι μόνο δεν τιθόταν θέμα σύγκρισης, αλλά και επειδή κάποια στιγμή τα βαριέσαι τα παλιά σου κείμενα, ήμουν σε πολύ ωραία διαδικασία που ετοίμαζα καινούριο υλικό. Το άλλο είναι, ότι οι δύο αυτές παραστάσεις είναι πολύ διαφορετικές μεταξύ τους σε όλα τα επίπεδα. Αλλά όπως και να έχει όπως είπα και πριν, κουνάω την ουρά μου που αρέσει πολύ και μάλιστα περισσότερο και από την προηγούμενη.

Τα τελευταία χρόνια διανύουμε μια παρατεταμένη περίοδο με δυσκολίες, προβλήματα και έχουμε ανάγκη να γελάσουμε. Στο θέατρο δεν ανεβαίνουν πολλές κωμωδίες, και όσες υπάρχουν μαζί και οι Standup Comedy είναι μία διέξοδος από τα προβλήματα. Πώς νιώθεις γι’ αυτό; Έχεις σκεφτεί ότι επιτελείς ένα κοινωνικό έργο, κάνοντας τον κόσμο να γελά και να περνά καλά;

Κοινωνικό έργο θα επιτελούσα αν μπορούσα να κάνω τον κόσμο να έχει λιγότερα προβλήματα ή να του λύσω κάποια από αυτά που ήδη έχει. Η κωμωδία αυτό που κάνει είναι να σε κάνει να ξεχνιέσαι από αυτά έστω για μία ώρα. Οπότε περισσότερο μορφίνη το λες παρά κοινωνικό έργο. Αλλά και με αυτό είμαι εντάξει.

Εκτός σκηνής, όταν σε συναντάνε σου ζητάνε να τους πεις κάτι αστείο; Γιατί αρκετοί έχουν εσάς τους κωμικούς ηθοποιούς κάτι σαν “μηχανή” που… κόβει αστεία. Πώς αντιδράς όταν σου λένε “πες μας κάτι αστείο”.

Ζητάω και εγώ με την σειρά μου να μου δείξει πρώτα το εισιτήριο.

Εσένα τι είναι αυτό που θα σε κάνει να γελάσεις;

Είναι πολυπαραγοντικό. Έχει σημασία το context, το πότε, με ποιούς (δεν είναι όλες οι στιγμές ίδιες). Μπορώ να γελάσω με τα στουκαρίσματα που κάνει ο γάτος μου σε τοίχους μέχρι κάποιο inner αστείο, κάποιο ψαγμένο αστείο, καμένο κτλ. Το όλο σκηνικό που περιβάλλει το αστείο είναι αυτό που το διαμορφώνει σε αστείο και να μην είναι απλά 5 λέξεις σε σειρά. Θυμάσαι όταν ήμασταν στο σχολείο για παράδειγμα και δεν έκανε να γελάσουμε μέσα στην τάξη και εξαιτίας του απαγορευμένου μιας έπιανε νευρικό και μόνο που βλέπαμε στον διπλανό μας να κουνάει ελαφρά το χέρι του; Το κούνημα του χεριού δεν είναι αστείο σε κανένα άλλο σύμπαν παρά μόνο εκείνη την στιγμή, στην συγκεκριμένη θέση, στην συγκεκριμένη τάξη. Γιατί τι νόμιζες; Όλα τα αστεία έχουν μια συγκεκριμένη θέση σε αυτή την ζωή!

Στην καθημερινότητά σου γελάς ή κλαις πιο εύκολα;

Γελάω κυρίως όταν δεν πρέπει. Κλαίω ακριβώς με το ίδιο μοτίβο.

Τις δυσκολίες τις αντιμετωπίζεις με χιούμορ;

Γενικά στρουθοκαμηλίζω οπότε και αποφεύγω να τις αντιμετωπίζω. Το χιούμορ αφήνει μια καλή σκόνη πίσω μου μέχρι να εξαφανιστώ από την δυσκολία ή την δύσκολη θέση.

Από πού αντλείς έμπνευση για τα κείμενά σου; Μπορείς να μας περιγράψεις την “ιεροτελεστία” όταν γράφεις μία παράσταση;

Πολύ θα μου άρεσε να έχω μια ιεροτελεστία κινηματογραφική. Πώς πάνε οι συγγραφείς και απομονώνονται σε ένα σπίτι σε κάποια λίμνη (για κάποιο λόγο όλοι έχουν κάποιο σπίτι σε κάποια λίμνη) και λένε ήρθα εδώ να γράψω το βιβλίο μου; Ε, έτσι. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι σημειώνω αστεία παντού. Στο μετρό, στον δρόμο, σε δημόσια υπηρεσία, στο αμάξι και πηγαίνω μετά σπίτι και τα φτιάχνω. Στο σπίτι μου που ΔΕΝ είναι δίπλα σε λίμνη.

Στην τηλεόραση θα σε δούμε κάποια στιγμή; Θα ήθελες να παρουσιάσεις ή να συμμετέχεις σε κάποια εκπομπή; Ή είναι κάτι μακριά από εσένα;

Πέρυσι παρουσίαζα με τον Σπύρο Μαργαρίτη την εκπομπή «το Δίκτυο» στην ΕΡΤ και ήταν μια πάρα πολύ καλή εμπειρία και συνεργασία και το πιο βασικό ήταν ένα ωραίο project που είμαι περήφανη που ήμουν μέρος του. Φυσικά και θα το έκανα πάλι. Τώρα κανονικά εκπομπές τύπου late night και talk shows είναι κάτι που στο εξωτερικό συνηθίζεται να τις παρουσιάζουν κωμικοί, στην Ελλάδα τώρα από ότι φαίνεται δεν είναι στις προτεραιότητες των καναλιών οπότε αφήνουν πολυκαιρισμένα άτομα να κάνουν ακριβώς το ίδιο που έκαναν πριν 20 χρόνια. Έλα μωρέ τι ξέρουν οι ξένοι από τηλεόραση;

Ποια είναι η Ήρα Κατσούδα

Η Ήρα Κατσούδα ασχολείται επαγγελματικά µε το stand up comedy, με συνεχείς παραστάσεις σε Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα.

Tο 2017 παρουσίασε την σόλο της stand up comedy παράσταση «Xωρίς Γλουτένη» και το 2019 την δεύτερη με τίτλο “Για γυναίκα, καλή είναι.”

Έχει παρουσιάσει διάφορες διοργανώσεις, μεταξύ των οποίων τελετές απονομής των βραβείων ΕΒΓΕ (2019, 2020), TEDx, καθώς και την τελετής έναρξης του 20ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (2018).

Συμπαρουσίασε με τον Σπύρο Μαργαρίτη την εκπομπή «Το Δίκτυο» στην ΕΡΤ2. Δημιουργός του Podcast “ΜΠΡΑΗΤ ΣΑΗΝΤ” που συμπαρουσιάζουν με την Δ. Νικητέα. Έχει γράψει το θεατρικό έργο «Ο Γάμος», ενώ έχει εργαστεί για χρόνια στον χώρο της διαφήμισης ως Copy Writer. Σπούδασε Οικονομικά (Α.Π.Θ.), κλασσική μουσική, χορό και υποκριτική.

Διαβάστε επίσης

Η Λίνα Πάτσιου στο Infowoman.gr: “Ο ρομαντισμός βάλλεται στις μέρες μας”

Η περφόρμερ Νικόλ Δημητρακοπούλου μιλά στο Infowoman.gr για την έμφυλη βία και στέλνει ένα δυνατό μήνυμα!

Ο Κώστας Γάκης στο Infowoman.gr: “Οι επίσημες βραβεύσεις στη ζωή μου ήρθαν σε σημεία κομβικά”

Τρεις μέρες απέμειναν για την κυκλοφορία της πολυαναμενόμενης σειράς ντοκιμαντέρ, Harry and Meghan στο Netflix, την Πέμπτη (8/12) και το απόγευμα της Δευτέρας κυκλοφόρησε το δεύτερο τρέιλερ. Και προκάλεσε… σεισμό στο Παλάτι, αφού αυτό που μάλλον φοβούνται, έρχεται να επιβεβαιωθεί: οι “αντάρτες” της βασιλικής οικογένειας δύσκολα θα κρατήσει τα προσχήματα.

Μάλιστα, στο τρέιλερ ο πρίγκιπας Χάρι κατηγορεί τα μέλη της βασιλικής οικογένειας ότι παίζουν «βρόμικο παιχνίδι» διαρρέοντας διάφορες ιστορίες ο ένας για τον άλλον.

Το ξέρουμε ότι υπάρχουν διαρροές, όμως φυτεύονται και ιστορίες. Είναι ένα βρόμικο παιχνίδι

Τα πρώτα τρία επεισόδια της σειράς θα είναι διαθέσιμα την Πέμπτη και ήδη διατυπώνονται διάφορες εικασίες για το τι θα πουν ο Δούκας και η Δούκισσα του Σάσεξ για τους βασιλικούς συγγενείς τους.
Αφότου αποχώρησαν από τα βασιλικά καθήκοντά τους πριν από δύο χρόνια και εγκαταστάθηκαν στην Καλιφόρνια, ο Χάρι και η Μέγκαν έχουν επικρίνει τη βρετανική μοναρχία και κατηγόρησαν τον βασιλικό οίκο για ρατσισμό. Ο πρίγκιπας άφησε να εννοηθεί ότι σχεδόν δεν μιλάει με την υπόλοιπη οικογένεια και ιδίως με τον πατέρα του, τον βασιλιά Κάρολο και τον μεγαλύτερο αδελφό του, τον διάδοχο του θρόνου πρίγκιπα Ουίλιαμ.

Στο τρέιλερ ο Χάρι αναφέρεται σε ανθρώπους που εργάζονται για τις βασιλικές κατοικίες και ενημερώνουν τους δημοσιογράφους, ένα θέμα για το οποίο έχει μιλήσει και στο παρελθόν. «Υπάρχει ιεραρχία στην οικογένεια. Το ξέρουμε ότι υπάρχουν διαρροές, όμως φυτεύονται και ιστορίες. Είναι ένα βρόμικο παιχνίδι», είπε.

Ενώ στο τρέιλερ εμφανίζονται φωτογραφίες της πριγκίπισσας Νταϊάνας και της Κέιτ, της συζύγου του Ουίλιαμ, μια φωνή, που μοιάζει με εκείνη του Χάρι, μιλάει επίσης για «την οδύνη των γυναικών που παντρεύονται» μέλη της βασιλικής οικογένειας.

Δείτε το τρέιλερ

Διαβάστε επίσης

Η Σίσσυ Χρηστίδου στόλισε το εντυπωσιακό σαλόνι της και το αποτέλεσμα μάς άφησε με το στόμα ανοιχτό!

Νατάσσα Μποφίλιου: Η πρώτη αντίδρασή της μετά τον χαμό για τα ρούχα και το ταξίδι στο Λονδίνο

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης στη φωταγώγηση του Χριστουγεννιάτικου δέντρου στον Πειραιά!

O Ύμνος εις την Ελευθερίαν του Διονυσίου Σολωμού μόνο τυχαίο γεγονός δεν υπήρξε στην αναγεννημένη ποίησή μας και στην Ιστορία της ελεύθερης νεοελληνικής ζωής. Γράφτηκε τις ώρες που εξελισσόταν η Επανάσταση του 1821, όταν οι καπνοί από τις μάχες είχαν σμίξει με τα πρώτα φανερώματα της νέας ποιητικής δημιουργίας, για ν’ αναστήσουν και πάλι ελεύθερη τη θεϊκιά κι όλη αίματα Πατρίδα.

Ο ποιητής είχε ήδη υψωθεί ολόθυμα στην έννοια και στη μορφή της Ελευθερίας και συνέθεσε τον Μάιο του 1823 το διαρκέστερο συνειδησια¬κό χρέος του ελληνικού λαού να ζήσει πλέον ελεύθερος. Από τότε ως τις μέρες μας, αυτό το άρρηκτο στον χρόνο έργο επικυρώνει διαρκώς ως νεότερο Δημόσιο Σήμα την ελεύθερη εθνική μας υπόσταση. Μέχρι το τέλος του 20ού αι., ο Ύμνος ήταν το πιο πολυμεταφρασμένο νεοελληνικό ποίημα.

Το άλλο μέρος που συναπαρτίζει αυτήν την έκδοση σ’ ένα ενιαίο οργανικό σύνολο είναι τα Προλεγόμενα του Ιάκωβου Πολυλά, του διανοητή και λογοτέχνη που «σαν μέλισσα τρύγησε την ποιητική ουσία του Σολωμού», σύμφωνα με τον Λορέντζο Μαβίλη. Αποτελεί την ουσιωδέστερη μελέτη και μαρτυρία από τον άνθρωπο που υπήρξε επιστήθιος φίλος του Σολωμού και αυτοπρόσωπος μάρτυρας της ζωής και του έργου του.

Η ζωή του

Ο Διονύσιος Σολωμός γεννήθηκε στη Ζάκυνθο στα 1798, πρωτότοκος γιος του πλούσιου κόμη Νικόλαου Σολωμού (η γενιά του οποίου ήρθε στη Ζάκυνθο από την Κρήτη) και της υπηρέτριάς του Αγγελικής Νίκλη. Από παιδί πήρε ιταλική μόρφωση, καταπώς συνήθιζαν τότε οι ευκατάστατοι Επτανήσιοι, και μόλις δεκαετής αναχώρησε για την Ιταλία, όπου μαθήτευσε και σπούδασε λατινική και ιταλική φιλολογία, καθώς και νομικά μετέπειτα. Φάνηκε όμως από πολύ νωρίς ότι η μοίρα του του είχε προσγράψει ότι μόνο ποιητής θα γινόταν.

Επιστρέφοντας στο νησί του στα 1818, συνέχισε να γράφει ποιήματα στα ιταλικά, ενώ ταυτόχρονα μελετώντας τη μητρική του γλώσσα άρχισε να γράφει και τα πρώιμα ελληνικά έργα του. Στα 1823 γνώρισε τον πολιτικό Σπυρίδωνα Τρικούπη, ο οποίος τον παρακίνησε αποτελεσματικά να στραφεί αποκλειστικά στην ελληνική τέχνη, λέγοντάς του ότι «… τώρα η αγωνιζόμενη Πατρίδα περιμένει τον δικό της Δάντη».

Το θαύμα, όπως όλα της επουράνιας τάξης, συντελέστηκε πολύ γρήγορα και ο νεαρός Σολωμός μέσα σ’ έναν μήνα (Μάιος 1823) έγραψε τον Ύμνον εις την Ελευθερίαν, πολύστιχο ποίημα υψηλής σύλληψης, με αρτιότητα στις ιδέες και στη σύνθεσή του, γραμμένο σε πολύχυμη δημοτική, την οποία ο δημιουργός της δεν είχε ποτέ διδαχτεί, ενώ οι λόγιοι της εποχής την περιφρονούσαν. Ευθύς μόλις διαβάστηκε το έργο, οι δυνατές συγκινήσεις υπερεκχείλισαν και στη μαχόμενη Ελλάδα και στη φιλελληνική Ευρώπη (μόνο στα 1825 μεταφράστηκε και κυκλοφόρησε στα γαλλικά, αγγλικά και ιταλικά) και ο νέος παράκλητος της Επανάστασης Σολωμός καθιερώθηκε μεμιάς ως η μεγαλόπνευστη λύρα του Αγώνα.

Στη γόνιμη δεκαετία 1823-1833, μην έχοντας τίποτε άλλο στον νου του πάρεξ ελευθερία και γλώσσα (το πιο αληθινό οικόσημο της τέχνης του Σολωμού), έγραψε τ’ αθάνατα πεζά Διάλογος, Η γυναίκα της Ζάκυθος και τα ποιήματα Εις Μάρκο Μπότσαρη, Η καταστροφή των Ψαρών, Η φαρμακωμένη, Νεκρική ωδή κ.ά. Την ίδια περίοδο συνέθεσε σε ατελή σχεδιάσματα τα εμβληματικά ποιητικά έργα του Ο Λάμπρος και Οι Ελεύθεροι Πολιορκημένοι (οι μέρες της δεύτερης πολιορκίας του Μεσολογγιού), το σπουδαιότερο δημιούργημά του, που αν και ανολοκλήρωτο αναδεικνύει και σήμερα το άφθαρτο ποιητικό μεγαλείο του.

Από το 1833 και ως τον θάνατό του, ο Σολωμός εγκαταστάθηκε στην Κέρκυρα, για να βρει τη δημιουργική γαλήνη του, μακριά από τις ενδοοικογε¬νειακές ρήξεις, όπου τον ενέπλεξαν άθελά του. Έγραψε εκεί τ’ αποσπάσματα από τα ποιήματα Ο Κρητικός (1833), Ο Πόρφυρας (1847-49), ενώ ακολούθησαν και άλλα έργα: σχεδιάσματα, επιγράμματα, σατιρικά ποιήματα, νέες συνθέσεις στα ιταλικά και οι μεταφράσεις του. Ο Ύμνος μελοποιήθηκε από τον Νικόλαο Μάντζαρο και το 1865 καθιερώθηκε ως ο ελληνικός εθνικός ύμνος.
Πέθανε στην Κέρκυρα το 1857, παραδομένος στην ασθένεια και στο αλκοόλ. Ο ιερομνήμονάς του Ιάκωβος Πολυλάς παρέδωσε στα ελληνικά γράμματα το 1859 για πρώτη φορά τακτοποιημένο και φροντισμένο με αγάπη το μεγαλύτερο σχεδόν μέρος από τη σολωμική δημιουργία.

Κώστας Σταμάτης

Περιλαμβάνονται τα Προλεγόμενα του Ιάκωβου Πολυλά στην έκδοση Διονυσίου Σολωμού Τα Ευρισκόμενα [1859]

Εκδόσεις: Πατάκη

ΣΕΙΡΑ: ΠΟΙΗΣΗ ISBN 978-960-16-9818-2 ΣΧΗΜΑ: 11Χ17 ΣΕΛΙΔΕΣ: 128 ΤΙΜΗ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 6,50€ ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022

Διαβάστε επίσης

Άγιος Νικόλαος ο «Ορφανός»: Ποιο είναι το εκκλησάκι στη Θεσσαλονίκη με τις μοναδικές τοιχογραφίες

To 8o Santa Run έφερε τα Χριστούγεννα στο Ο.Α.Κ.Α

Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση, Απίθανα Χριστούγεννα και δέκα κιλοβάτ Γαλλίας! – Για τις 8/12