Κορονοϊός: 2.098 τα νέα κρούσματα, 365 οι διασωληνωμένοι, 30 θάνατοι

Από τους ασθενείς που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι οι είναι ανεμβολίαστοι
Στα 2.098 ανέρχονται τα κρούσματα κορωνοϊού το τελευταίο 24ωρο, εκ των οποίων 10 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 716.358 (ημερήσια μεταβολή +0.3%), εκ των οποίων 50.8% άνδρες.

Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 145 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.164 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

Διαβάστε επίσης

Κερδίστε διπλές προσκλήσεις για την παράσταση “Tape” στο Γυάλινο UpStage – Για τις 31/10

Μπεκατώρου για Πετρούνια: “Αφού ανασκεύασε τη δήλωσή του ο Λευτέρης, θεωρώ ότι έχει κατανοήσει το λάθος”

“Βόμβα”: Φίλος του πιλότου μίλησε στη Νικολούλη για παράλληλη σχέση του Μπάμπη

«Αν κάτσει να σκεφτεί ότι θα μπορούσε κάλλιστα να συμβεί κάτι στο δικό του παιδί, και μόνο αυτό θα είναι ικανό για να κατανοήσει το πόσο άσχημα έχουν ζήσει αυτά τα θύματα, τα οποία έχουν κακοποιηθεί», ανέφερε μεταξύ άλλων η Ολυμπιονίκης για τη δήλωση που έκανε ο Πετρούνιας για το #metoo.

Η Σοφία Μπεκατώρου τοποθετήθηκε στις δηλώσεις που έκανε προ ημερών ο Λευτέρης Πετρούνιας για το κίνημα #metoo, αλλά και στην προσπάθεια που έκανε αργότερα να ανασκευάσει, έπειτα από τον σάλο που προκλήθηκε.

Έχει κατανοήσει ο Λευτέρης

«Από τη στιγμή που ανασκεύασε τη δήλωσή του ο Λευτέρης, θεωρώ ότι έχει κατανοήσει το λάθος που έγινε στις πρώτες του δηλώσεις. Για μένα είναι πολύ ξεκάθαρα ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν έχουν να κάνουν ούτε με το φύλο, ούτε με την καταγωγή, ούτε με την προέλευση κάποιου ανθρώπου, ούτε από την οικονομική του κατάσταση.

Μιλάμε για τα ανθρώπινα δικαιώματα και η κακοποίηση είναι ένα κακούργημα. Από εκεί και πέρα, χωρίς να εστιάσω στον Λευτέρη συγκεκριμένα, τα λόγια αυτά θεωρώ ότι κάλλιστα μπορούν να εκπροσωπούν κάποιο μερίδιο ανθρώπων μέσα στην κοινωνία μας και γι’ αυτό το λόγο πρέπει να εστιάσουμε στην Παιδεία, έτσι ώστε να φροντίσουμε οι άνθρωποι να γνωρίζουν τι σημαίνει κακοποίηση, τι σημαίνει να σεβόμαστε τον συνάνθρωπό μας και πώς πρέπει να λειτουργούμε», είπε η Σοφία Μπεκατώρου.

«Να μη λειτουργούμε με βάση τα στερεότυπα μίας πατριαρχικής κοινωνίας, για να μπορέσουμε να βελτιώσουμε τον τρόπο που ζούμε ως κοινωνικό σύνολο και να είμαστε αντίθετοι στην έμφυλη βία. Δεν μπορώ να ξέρω την πρόθεση του Λευτέρη. Το μόνο που ξέρω είναι ότι εγώ προσωπικά στηρίζω όλα τα θύματα κακοποίησης, ανεξαρτήτως προελεύσεως. Ξέρω πολύ καλά ότι κάποιος ή κάποια, για να βγουν να μιλήσουν δημόσια, έχουν περάσει από ένα κυκεώνα και καταβάλλουν μία τεράστια προσπάθεια. Και μόνο αυτό είναι αξιέπαινο για τα θύματα».

Ο Λευτέρης δεν τα έχει βρει όλα έτοιμα

Η Σοφία Μπεκατώρου υπογράμμισε πως δεν έχει επικοινωνήσει με τον Λευτέρη Πετρούνια και πιστεύει πως οι δηλώσεις του ήταν κακώς κείμενο. «Δεν έχουμε μιλήσει, αλλά θα το κάνουμε. Ο Λευτέρης είναι ένα παιδί που έχει μεγάλη πορεία και δεν τα έχει βρει όλα έτοιμα, έχει προσπαθήσει πάρα πολύ. Με τη Βασιλική έχουν δυο παιδιά. Νομίζω πως αν κάτσει να σκεφτεί ότι θα μπορούσε κάλλιστα να συμβεί κάτι στο δικό τους παιδί, και μόνο αυτό θα είναι ικανό για να κατανοήσει το πόσο άσχημα έχουν ζήσει αυτά τα θύματα, τα οποία έχουν κακοποιηθεί».

Διαβάστε επίσης

Το AVENUE σε προτρέπει: “Μη σταυρώνεις τα χέρια μπροστά στον Καρκίνο του Μαστού”

“Βόμβα”: Φίλος του πιλότου μίλησε στη Νικολούλη για παράλληλη σχέση του Μπάμπη

Κορονοϊός: 3.199 νέα κρούσματα, 353 διασωληνωμένοι, 43 θάνατοι

Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε ότι τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα κορωνοϊού που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 3.199 , εκ των οποίων 13 είναι εισαγώμενα, ενώ τα 7 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας. Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 714.283 . (ημερήσια μεταβολή +0.4%), εκ των οποίων 50.8% άνδρες.

Θάνατοι

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 43, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 15.598 θάνατοι. Το 95.3% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Διασωληνώσεις

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 353 (61.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 έτη. To 81.6% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 310 (87.82%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 43 (12.18%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.282 ασθενείς.

Οι εισαγωγές των νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 239 (ημερήσια μεταβολή -4.4%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 217 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 39 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

Διαβάστε επίσης

Πόσα κρούσματα, θανάτους και διασωληνώσεις ανακοίνωσε σήμερα ο ΕΟΔΥ;

96 χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Η άγνωστη ιστορία με το Όσκαρ για «Τα παιδιά του Πειραιά»

Τον τελευταίο ενάμιση περίπου χρόνο όλα τα συστήματα υγείας παγκοσμίως έδωσαν προτεραιότητα στην αντιμετώπιση της πανδημίας, κατανέμοντας ένα μεγάλο μέρος των πόρων τους προς αυτή την κατεύθυνση. Στόχος, βέβαια, ήταν η προστασία της δημόσιας υγείας παρ’ όλα αυτά, η επιβάρυνση των συστημάτων υγείας και η αδυναμία πρόσβασης των πολιτών σε δομές υγείας, επέφερε σε παγκόσμιο επίπεδο μείωση των προληπτικών ελέγχων για τον καρκίνο έως και 50%.

Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα άλλων χωρών σχετικά με την επιβάρυνση των ασθενών με καρκίνο λόγω της COVID-19, o Πανελλήνιος Σύλλογος Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» διεξήγαγε μια διαδικτυακή έρευνα σε 483 ασθενείς με καρκίνο του μαστού  στη χώρα μας, με στόχο να εντοπιστεί κατά πόσο οι ίδιες βίωσαν επιπτώσεις λόγω της πανδημίας.

Βασική η ενημέρωση

Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι ασθενείς με καρκίνο του μαστού αναζητούσαν πληροφορίες για το αν ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες, για τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό και για το τι χρειάζεται να προσέξουν κατά τον εμβολιασμό.

Με βάση τα αποτελέσματα, σχεδόν 9 στις 10 ερωτώμενες αναζήτησαν ενημέρωση  για τον SARS – Cov-2 από τον γιατρό τους, ενώ η αμέσως επόμενη πηγή πληροφόρησης που επέλεξαν 4 στις 10 ερωτώμενες ήταν οι σύλλογοι ασθενών με καρκίνο του μαστού. Το γεγονός αυτό είναι ενθαρρυντικό, αν κρίνουμε από τη διασπορά fake news σχετικά με την πανδημία και την ανάγκη για κατεύθυνση του κοινού σε αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης.

“Μη σταυρώνεις τα χέρια…”

Φέτος τον Οκτώβρη, αξίζει να επαναλάβουμε, αλλά και να υπενθυμίσουμε η μία στην άλλη, την αξία του ετήσιου ελέγχου ως το πιο σημαντικό μέτρο πρόληψης ενάντια στον καρκίνο του μαστού, τη συχνότερη μορφή καρκίνου και δεύτερη αιτία θανάτου των γυναικών από καρκίνο.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, περισσότερες από 1.600.000 γυναίκες το χρόνο διαγιγνώσκονται με καρκίνο του μαστού. Στην Ελλάδα αναφέρονται 6.000 περίπου νέες περιπτώσεις ετησίως, ενώ υπολογίζεται ότι 1 στις 8 γυναίκες παγκοσμίως θα παρουσιάσει καρκίνο του μαστού σε κάποια φάση της ζωής της. Επομένως, η ανάγκη ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία της εν λόγω νόσου είναι επιτακτική.

 

Μήνας ενημέρωσης και πρόληψης στο AVENUE

Το AVENUE με μότο του το “Μη σταυρώνεις τα χέρια μπροστά στον Καρκίνο του Μαστού” και με ανεπτυγμένο το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης και ευαισθητοποίησης, στηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» και το έργο που προσφέρει στις γυναίκες με Καρκίνο του Μαστού.

Σε αυτό το πλαίσιο ενθαρρύνει την ευαισθητοποίηση, την προφύλαξη και την ενημέρωση και από τις 19 έως τις 29 Οκτωβρίου σας καλεί στο ισόγειο του AVENUE να γράψετε τη δική σας ευχή για τον Καρκίνο του Μαστού.

Διαγωνισμός

Παράλληλα δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις γυναίκες να κερδίσουν 1 από τις 30 μαστογραφίες, ευγενική προσφορά του Ιατρικού Διαγνωστικού Κέντρου «Πράξις Υγείας» ή δώρα από τα καταστήματα του AVENUE που στηρίζουν κι εκείνα με τη σειρά τους τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής» (Τα καταστήματα που συμμετέχουν με δώρα είναι: ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, MOVE, Prenatal, SEPHORA, DUST+CREAM, Undercolors of Benetton, Νak light, Κομμωτήρια ΜΑΙΚ- ARTISTIC TEAM, MARK AaLEN Opticians)

Εμπορικό Κέντρο AVENUE. Λ. Κηφισίας 41-47 Μαρούσι 15123. Τ.2106100901
www.avenuemall.gr
Facebook
Instagram
Twitter

Διαβάστε επίσης

“Βόμβα”: Φίλος του πιλότου μίλησε στη Νικολούλη για παράλληλη σχέση του Μπάμπη

96 χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Η άγνωστη ιστορία με το Όσκαρ για «Τα παιδιά του Πειραιά»

Το «Φως στο Τούνελ» έκανε πρεμιέρα χτες βράδυ και η Αγγελική Νικολούλη από το MEGA, μας καλωσόρισε με άγνωστα μέχρι στιγμής στοιχεία για την πολύκροτη υπόθεση των Γλυκών Νερών.

«Με την Καρολάιν έγιναν όλα ξαφνικά, σαν να βιαζόταν, σαν να μην ήθελε να δώσει μεγάλη έκταση λόγω της άλλης γυναίκας και τα έκανε όλα κρυφά, για να μην την προκαλέσει» ανέφερε φίλος του πιλότου
που έσπασε τη σιωπή του.

«Ξέρουμε ότι είχε μια σχέση με άλλη γυναίκα. Εγώ είχα δει κάποια πράγματα που δεν μου άρεσαν στον Μπάμπη, όπως αυτό με τη φίλη του. Δηλαδή έβγαινε τώρα ένας άνθρωπος 30 χρονών να διαφημίσει ότι ‘κοιτάξτε πηγαίνω με αυτή που είναι παντρεμένη και είμαι ερωτευμένος’. Πρέπει να είχε παράλληλη σχέση με την Καρολάιν και με την άλλη πριν το γάμο» ανέφερε χαρακτηριστικά ο μάρτυρας.

Όλα έγιναν ξαφνικά με την Καρολάιν

Στη συνέχεια μίλησε για το γάμο του φίλου του με την Καρολάιν, αλλά και στην τραγική κατάληξή της.

«Με την Καρολάιν έγιναν όλα ξαφνικά, σαν να βιαζόταν. Μας έπιασε όλους εξαπίνης. Την παντρεύτηκε στην Πορτογαλία. Δεν ήξερε κανένας τίποτα. Σκέφτομαι μήπως δεν ήθελε να δώσει μεγάλη έκταση λόγω της άλλης γυναίκας και τα έκανε όλα κρυφά, για να μην την προκαλέσει. Η άλλη ξαφνιάστηκε γιατί το έμαθε από τα social media» πρόσθεσε.

«Ο Μπάμπης είναι ένα ανώριμο, επιπόλαιο παιδί, αυτό είναι. Έχει τα ψυχολογικά του, αλλά… οκ, να φτάσει σε τέτοιο έγκλημα και να τα σκηνοθετήσει όλα με αυτό τον τρόπο; Να χρησιμοποιήσει το ίδιο του το παιδί, να σκοτώσει τον σκύλο, να τον κρεμάσει και να κοροϊδεύει τη μητέρα της;» είπε.

Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου για το εάν ο Μπάμπης είχε περάσει από ψυχομετρικά τεστ, ο φίλος του πιλότου απάντησε: «Κάνουν ένα τεστ με τον ψυχίατρο του Γ.Ν.Α. στο Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής. Αυτό δε λέει όμως τίποτα. Μετά από πέντε χρόνια, μπορεί να τρελάθηκε αυτός» κατέληξε.

Διαβάστε επίσης

96 χρόνια Μάνος Χατζιδάκις: Η άγνωστη ιστορία με το Όσκαρ για «Τα παιδιά του Πειραιά»

Αυτό είναι το καλύτερο χρώμα για κάθε δωμάτιο του σπιτιού σύμφωνα με τους ειδικούς

Μαρία Κορινθίου: Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, είχα αλλάξει τρομερά

Σαν σήμερα, στις 23 Οκτωβρίου 1925, γεννιέται στην Ξάνθη ο κορυφαίος Έλληνας συνθέτης και ποιητής Μάνος Χατζιδάκις. Η πρώτη του εμφάνιση ως συνθέτης πραγματοποιείται το 1944, σε ηλικία 19 ετών, με τη συμμετοχή του στο έργο «Τελευταίος Ασπροκόρακας» στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν.

Το 1943 γνωρίζεται με τον Νίκο Γκάτσο που θα παραμείνει μέχρι το τέλος της ζωής του, ο μεγάλος δάσκαλος και ο ακριβός του φίλος. Από το 1957 ξεκινά μία περίοδος έντονης δημιουργικής δράσης, όπου συνθέτει ασταμάτητα για το θέατρο και τον κινηματογράφο, ενώ παράλληλα γράφει πολλά σημαντικά μουσικά έργα.

Το 1961 κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για «Τα παιδιά του Πειραιά», το οποίο συμπεριλήφθηκε στα δέκα πιο εμπορικά τραγούδια του 20ου αιώνα. Η βράβευση αυτή του έδωσε παγκόσμια δημοσιότητα, την οποία προσπάθησε να αποφύγει με κάθε τρόπο. Ήταν μια διάκριση την οποία δεν αντιμετώπισε ποτέ ως ξεχωριστή στιγμή στην καριέρα του: «Μπορεί ένα απλό τραγούδι να μου έφερε το Όσκαρ. Οι φιλοδοξίες μου όμως και οι υποχρεώσεις μου δεν σταματούν σε αυτό», είχε δηλώσει ο συνθέτης.

Ο Μάνος Χατζιδάκις δεν είχε ταξιδέψει στην Αμερική για να παραλάβει το χρυσό αγαλματίδιο, εκφράζοντας την αντίθεσή του στον θεσμό. Η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου του έστειλε ταχυδρομικώς το Όσκαρ, όμως χάθηκε καθ’ οδόν προς την Ελλάδα. Έτσι, η Ακαδημία έφτιαξε ένα αντίγραφο με χαραγμένο το όνομα του συνθέτη και το έστειλε ξανά. Το δεύτερο χρυσό αγαλματίδιο βρέθηκε από την οικιακή του βοηθό στον κάδο των αχρήστων, όπου το είχε πετάξει ο ίδιος μια μέρα που είχε νεύρα. Σήμερα βρίσκεται τοποθετημένο σε προθήκη στο σπίτι του γιου του, Γιώργου Χατζιδάκι.

Η Μελίνα Μερκούρη συνήθιζε να λέει ότι «αυτό το τραγούδι είναι ορφανό από μπαμπά, αλλά έχει μάνα». Μάλιστα, κάποια στιγμή ο Μάνος Χατζιδάκις της είχε απαντήσει με χιούμορ: «Χαίρομαι. Και σε συγχαίρω για την υιοθεσία!».

Οι Παίχτες” του Ν.Β. Γκογκόλ σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή έρχονται στο Θέατρο Κιβωτός τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου.

Ουτεσίτελνι «…και στο παιχνίδι δε χωράνε συναισθηματισμοί. Το παιχνίδι δεν το ενδιαφέρει τίποτα. Φέρε τον πατέρα μου να παίξει χαρτιά μαζί μου και θα σου τον γδύσω. Αν δεν μπορείς, μην παίζεις! Εδώ είναι όλοι ίσοι.»

Η αδρεναλίνη της κομπίνας, η μαεστρία και η αρρώστια του τζόγου, η κάψα να εξαπατήσεις τους πάντες, αλλά να μην εξαπατηθείς εσύ ο ίδιος και η εμμονή του ανθρώπου για την επικράτηση απέναντι στον οποιονδήποτε «δίπλα», κυριεύουν την πένα του Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ κάπου στο 1836, για να γράψει μια δαιμονισμένη μυστήρια κωμωδία, που ακούει στο όνομα «Οι παίχτες».

Σ’ ένα απομακρυσμένο πανδοχείο της Ρωσίας, καταφτάνει ένας δεινός χαρτοπαίχτης, απατεώνας, και πλαστογράφος. Στόχος του, να βρει τα επόμενα θύματά του, και να τα «γδάρει». Αλλά δε θα είναι τόσο απλή υπόθεση. Στο ίδιο πανδοχείο διαμένουν δύο εξίσου δεινοί κομπιναδόροι, που γυρεύουν το ίδιο ακριβώς πράγμα με τον πρώτο: ένα λαχταριστό, αθώο και, φυσικά, κεφαλαιούχο θύμα.

Οι δύο συναντούν τον ένα και σύντομα ενώνουν τις δυνάμεις τους, οδηγώντας την παράσταση σε ένα πανδαιμόνιο γεμάτο μπλόφες, ρίσκο, ανταγωνισμούς, συμμαχίες, εκπλήξεις κι ανατροπές, καθώς στο παιχνίδι μπαίνουν σιγά-σιγά όλοι οι παράξενοι ένοικοι που τριγυρνούν σ’ αυτό το μικρό και ήσυχο πανδοχείο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Σκηνοθεσία – μετάφραση – διασκευή: Γιώργος Κουτλής

Δραματουργική επεξεργασία: Βασίλης Μαγουλιώτης

Σκηνικά: Άρτεμις Φλέσσα

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Μουσική: Αλέξανδρος Δράκος Κτιστάκης

Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Χορογραφία: Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Ιάκωβος Μηνδρινός

Φωτογραφίες: Χρήστος Συμεωνίδης

Παίζουν: Γιάννης Νιάρρος, Βασίλης Μαγουλιώτης, Ηλίας Μουλάς, Αλέξανδρος Χρυσανθόπουλος, Γιώργος Τζαβάρας και Γιώργος Μπουκαούρης

guest star ο Χρήστος Στέργιογλου

Επικοινωνία:

Μαρία Τσολάκη

Ευαγγελία Σκρομπόλα

Διαφήμιση – Social Media: Renegade Media / Βασίλης Ζαρκαδούλας

Παραγωγή: ΤΕΧΝΗΧΩΡΟΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Πρεμιέρα: Δευτέρα 25 Οκτωβρίου στις 21:00

Ωρες παραστάσεων: Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 21:00

Εισιτήρια:17€ κανονικό,

15€ φοιτητικό, ΑΜΕΑ, ανέργων, άνω 65 ετών

Προπώληση στη viva.gr

Διεύθυνση: Θέατρο Κιβωτός, Πειραιώς 115, Αθήνα 118 54

Τηλέφωνο κρατήσεων: 210 34 27 426

Διαβάστε επίσης

Μαρία Κορινθίου: Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, είχα αλλάξει τρομερά

Φάνια Νταλιάνη: “Είναι πραγματικά πολύ απλό να καταλάβεις αν θέλει ο άλλος ή όχι. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες”

Ο διεθνούς φήμης αρχιτέκτονας Mario Botta στην Αθήνα – Στην έκθεση SYMBOLS & Iconic Ruins

Η επιλογή των τέλειων χρωμάτων για το σπίτι μπορεί να μοιάζει λίγο με την κλήρωση του Tζόκερ. Δηλαδή, ανάμεσα στα trends του Pinterest και τις βεντάλιες χρωμάτων στα χρωματοπωλεία, είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να διαλέξετε. Αν θέλετε να περιορίσετε τις επιλογές, υπάρχει ένας άλλος παράγοντας που ίσως θέλετε να λάβετε υπόψη: η επιστήμη!

Σήμερα αποφασίσαμε να διαλευκάνουμε με ποιον τρόπο τα διαφορετικά χρώματα επηρεάζουν τη διάθεσή μας και πώς αυτό μεταφράζεται στη διαμονή μας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις αποχρώσεις που έχουν θετική επίδραση στην ψυχολογία μας σύμφωνα με τους ειδικούς και που ίσως θέλετε να βάψετε τους τοίχους σας – και μερικές για να αποφύγετε.

Υπνοδωμάτιο

Dusty Blue (σκονισμένο μπλε)
Το μπλε είναι ένα χρώμα που συνδυάζουμε με ηρεμία και ξεκούραση, ίσως λόγω της σχέσης του με τον καθαρό ουρανό και τις πηγές νερού. Μελέτες στην πραγματικότητα δείχνουν ότι οι άνθρωποι κοιμούνται περισσότερες ώρες σε μπλε υπνοδωμάτια. Διατηρήστε την απόχρωση χαμηλή σε κορεσμό και υψηλή σε φωτεινότητα για μέγιστο όφελος.

Αποφύγετε: Μωβ
Μπορεί να είναι δίπλα στο μπλε στη χρωματική παλέτα, αλλά μπορεί στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε χειρότερη ποιότητα ύπνου.

Γραφείο

Sage Green (πράσινο του φασκόμηλου)
Το πράσινο σχετίζεται με τη δημιουργική σκέψη και προκαλεί πνευματική διέγερση στην εργασία. Αυτό μπορεί να έχει σχέση με το γεγονός ότι σας θυμίζει τη φύση, η οποία μπορεί να σας βοηθά να καθαρίσετε το μυαλό σας. Και πάλι, μια λιγότερο κορεσμένη απόχρωση όπως το πράσινο του φασκόμηλου είναι ιδανική, επειδή δεν θέλετε να προκαλέσετε υπερδιέγερση.

Αποφύγετε: Κόκκινο
Θυμάστε αυτές τις κόκκινες σημειώσεις που έκαναν οι καθηγητές στις εργασίες του σχολείου; Είτε το πιστεύετε είτε όχι, μεταφέρουμε αυτή την ανάμνηση στην ενηλικίωση. Η έκθεση στο κόκκινο, ακόμη και για μικρό χρονικό διάστημα, μπορεί να υποβαθμίσει την απόδοση σας.

Κουζίνα

Poppy (κόκκινο της παπαρούνας)
Αυτό είναι δύσκολο γιατί εξαρτάται από το αποτέλεσμα που θέλετε. Οι ζεστοί, πιο κορεσμένοι τόνοι, όπως το κόκκινο και το πορτοκαλί, διεγείρουν την όρεξη αλλά αν προσπαθείτε να περιορίσετε την επιθυμία σας να επιτεθείτε στο ψυγείο, το μπλε έχει το αντίθετο αποτέλεσμα. Είτε έτσι είτε αλλιώς, η κουζίνα είναι ένα δωμάτιο όπου οι πιο κορεσμένες, ζωντανές αποχρώσεις είναι ιδανικές.

Αποφύγετε: Κιτρινο-πράσινο
Είναι ενδιαφέρον ότι το κίτρινο είναι το λιγότερο αγαπημένο χρώμα παγκοσμίως, αλλά συχνά προτιμάται για τις κουζίνες. Μόλις προσθέσετε μια πινελιά πράσινου χρώματος, το αποτέλεσμα θα είναι τόσο άσχημο που δε θα σας κάνει όρεξη να φάτε!

Μπάνιο

Blush Pink (ροζ της πούδρας)
Ενώ το λευκό σχετίζεται με την καθαριότητα, μπορεί επίσης να κάνει ένα δωμάτιο να μοιάζει έντονο. Το ροζ από την άλλη πλευρά, δημιουργεί πιο κολακευτικό περιβάλλον για όλους τους τόνους του δέρματος και μπορεί ακόμη και να σας κάνει να νιώσετε ελαφρώς πιο ζεστοί όταν βγαίνετε από το ντους. Αλλά δεν χρειάζεται να κάνετε το μπάνιο σας να μοιάζει με αυτό της Barbie. Μια πινελιά σε ροζ της πούδρας αρκεί για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Αποφύγετε: Neon χρώματα
Τα μπάνια τείνουν να είναι μικρά και κανείς δεν θέλει να παγιδευτεί σε έναν κλειστό χώρο που του επιτίθεται οπτικά.

Καθιστικό

Warm Sand (το χρώμα της ζεστής άμμου)
Δεδομένου ότι αυτός είναι ένας χώρος πολλαπλών χρήσεων – είναι εξίσου πιθανό να αφιερώσετε χρόνο εκεί για να διαβάσετε ή να συζητήσετε με φίλους – θα μπορούσατε να επιλέξτε πιο έντονα αλλά και πιο ήσυχα χρώματα. Καλό είναι να καταλήξετε σε πιο χαλαρωτικούς τόνους, επειδή οι κοινωνικές συγκεντρώσεις παράγουν αρκετή ενέργεια και ένα ζωντανό δωμάτιο μπορεί να γίνει υπερβολικό.

Αποφύγετε: Οτιδήποτε πολύ σκούρο
Ενώ ορισμένα έντονα χρώματα μπορούν να προσθέσουν ένταση σε ένα καθιστικό, οι πολύ σκούρες αποχρώσεις μπορούν να είναι καταπιεστικές. Ωστόσο, αν έχετε μια γωνιά ανάγνωσης, εκεί ένα σκούρο χρώμα ή το βαθύ γκρι μπορεί να είναι ακριβώς το επιθυμητό.

Διαβάστε επίσης

Αυτό είναι το αντικείμενο που πιάνετε κάθε μέρα και είναι πιο βρώμικο από τη λεκάνη της τουαλέτας!

Αυτή είναι η λύση για να φτιάξεις το μπάνιο του μέλλοντος στο σπίτι σου!

Αυτά τα 14 πράγματα πρέπει να τα καθαρίζεις τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα

Η Μαρία Κορινθίου επιστρέφει και φέτος με την παράσταση “Τζόρνταν”, σε σκηνοθεσία Γιάννη Αϊβάζη στο θέατρο ΑΛΑΜΠΡΑ (ALHAMBRA ART THEATRE) ως Σίρλεϋ Τζόουνς. Αυτή είναι η τρίτη χρονιά, και για να είμαστε ακριβείς, είναι η τρίτη χρονιά επιτυχίας, αφού η παράσταση τα δύο προηγούμενα χρόνια κατέκτησε το κοινό και τους κριτικούς.

Και αυτή είναι η καλύτερη ερμηνεία της Μαρίας Κορινθίου στη μέχρι τώρα θεατρική της πορεία. Σε ένα έργο δύσκολο, απαιτητικό υποκριτικά και συναισθηματικά – άλλωστε ο Τζόρνταν αποτελεί τον πιο δύσκολο γυναικείο μονόλογο στο παγκόσμιο θέατρο – η ηθοποιός επί τρία χρόνια δίνει στη σκηνή πρώτα την ψυχή της και μετά το υποκριτικό της ταλέντο.

Μας ακούγεται τόσο δύσκολο και ψυχοφθόρο…. Όμως, είναι;

Εμείς, λίγο πριν την πρεμιέρα της παράστασης την Κυριακή 31 Οκτωβρίου, μιλήσαμε μαζί της και μας έλυσε τις όποιες απορίες, ενώ προσωπικά με ταξίδεψε με τις απαντήσεις της στον ψυχικό κόσμο της Σίρλεϋ… Μαμά γαρ κι εγώ….

– Πόσο ψυχοφθόρο ή λυτρωτικό είναι επί τρία χρόνια να ανεβάζεις έναν τόσο σπαρακτικό μονόλογο με τόσο υψηλές υποκριτικές και συναισθηματικές απαιτήσεις;

Είναι πολύ ψυχοφθόρο. Είναι ένας ρόλος που πρέπει να μπεις μέσα σε αυτόν. Είναι η αληθινή ιστορία μίας γυναίκας που έχει περάσει πολλά. Όντως, ο τρόπος γραφής αυτού του μονολόγου είναι πολύ δύσκολος. Σαν αρχαία τραγωδία. Σε αυτό πρέπει να γίνεις η Σίρλεϋ. Δεν γίνεται να τον αγγίξεις επιφανειακά.

Όσο πιο πολύ σκάβεις γι’ αυτόν τον χαρακτήρα, ενώνεσαι, δένεσαι με αυτόν. Και τόσο πιο πολύ σε τρώει. Την πρώτη φορά, δυο μέρες πριν μπούμε στην καραντίνα, είχα αλλάξει τρομερά. Είχα γίνει σαν την Σίρλεϋ.

Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, τα μάτια μου ήταν θαμπά, ταλαιπωρημένα. Έβλεπες ένα κομμάτι μου ότι ήταν η Σίρλεϋ. Όποιος με ήξερε, έλεγε: Μαρία, είσαι καλά;

Δύο μέρες πριν μπούμε στην καραντίνα και τελειώσουμε με την παράσταση, ζαλιζόμουν, έτρεμα, κάνω μία με το χέρι μου στη μύτη και είδα ότι έτρεχε αίμα. Πήγα την επόμενη μέρα στον γιατρό – νόμιζα ότι ήταν εγκεφαλικό -και μου είπε ότι είναι υπερκόπωση. Μου λέει: πρέπει να ηρεμήσεις, έσκασαν κάποια αγγεία από την πίεση.

Μαρία Κορινθίου: Είχε σπάσει το πρόσωπό μου, ήμουν πρησμένη από το καθημερινό κλάμα, είχα αλλάξει τρομερά

– Όλο αυτό προκλήθηκε από το ψυχολογικό; Έπαιξε ρόλο ότι είσαι μητέρα; Η γυναίκα – ηθοποιός που είναι και μητέρα βιώνει διαφορετικά τον ρόλο της Σίρλεϋ;

Φυσικά. Η δύναμη μου αυτή είναι, ότι είμαι και μητέρα. Γιατί όλο το έργο είναι για τη μητρότητα και ο, τι έχει περάσει συναισθηματικά η Σίρλεϋ. Είναι και αυτό που με δένει μαζί της. Εκεί, που την καταλαβαίνω. Απλά, είναι πιο δύσκολο γιατί ενώνομαι υπερβολικά με την Σίρλεϋ. Πλέον, είναι κομμάτι μου, έχει μπει μέσα μου.

– Την έχεις μέσα σου συγχωρέσει για την αποτρόπαια πράξη της; Την έχεις καταλάβει γιατί έφτασε στο σημείο να σκοτώσει το ίδιο της το παιδί;

Δεν μπορείς να συγχωρήσεις μία τέτοια πράξη. Αλλά μπορείς να την κατανοήσεις. Με ποια έννοια: για ποιο λόγο οδηγήθηκε σε αυτή την πράξη. Για ποιο λόγο τρελάθηκε, γατί η Σίρλεϋ τρελάθηκε που θα της έπαιρναν το παιδί της. Σαν μητέρα την κατανοείς. Όλος ο συναισθηματισμός της είναι απόλυτα δικαιολογημένος, μέχρι το σημείο που θόλωσε και δεν ήξερε τι έκανε.

Μαρία Κορινθίου: Με τον Γιάννη ενωνόμαστε απόλυτα επαγγελματικά

– Σου έχει τύχει με ρόλο να τον μισείς και να προσπαθείς να βρεις κοινά στοιχεία για να τον αποδώσεις;

Ναι, αλλά αυτή είναι η δουλειά του ηθοποιού. Να παίρνει τον εκάστοτε χαρακτήρα και να τον μελετάει. Μπορεί ο χαρακτήρας να είναι ο χειρότερος των χειροτέρων, φυσικά και να μην τον συμπαθείς, όμως, ο ηθοποιός καλείται να τον ενσαρκώσει. Άρα πρέπει να σκάψει τον χαρακτήρα, να βρει κοινά σημεία και να τα ενώσει.

Όλοι έχουμε απ’ όλα. Κάτι θα σε ενώνει με τον άλλον χαρακτήρα. Οπότε, εκεί έρχεται ο ηθοποιός να σκαλίσει τον χαρακτήρα του και τον χαρακτήρα που θα υποδυθεί για να ενωθεί μαζί του. Αλλιώς, αυτό που θα δει ο θεατής δεν θα είναι κάτι αληθινό.

– Πώς είναι να σε σκηνοθετεί ο σύζυγός σου; Οι όποιες εντάσεις ή διαφορές της δουλειάς μπορεί να μεταφέρονται και στο σπίτι;

Με τον Γιάννη δουλεύουμε μαζί, έχουμε μία εταιρεία παραγωγής. Με τον Γιάννη ενωνόμαστε απόλυτα επαγγελματικά. Στο θέατρο ο Γιάννης είναι ο σκηνοθέτης μου, δεν είναι ο σύζυγός μου. Είμαι και μία ηθοποιός που αγαπάει τον σκηνοθέτη της. Κρατάμε πάντα τις ισορροπίες.

Στο Τζόρνταν δεν υπήρχε περίπτωση να μην ήταν ο Γιάννης, από την άποψη ότι μαζί πήραμε την απόφαση, μαζί είπαμε “πάμε να το κάνουμε”. Ο Γιάννης είχε ξαναπιάσει το έργο πριν από 7 χρόνια στο ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης και τότε εγώ γύρισα και του είπα: “Γιάννη, αυτό εμείς μια μέρα θα το κάνουμε μαζί”. Όλα αυτά τα χρόνια του έλεγα “Τζόρνταν, Τζόρνταν”.

– Ένας μονόλογος – και τόσο δύσκολος – για να πάει για τρίτη χρονιά, είναι μια μεγάλη επιτυχία από μόνη της. Σκεφτήκατε ότι μπορεί και να μην είχε αυτή την ανταπόκριση;

Είναι ένα τόσο σπουδαίο έργο και κείμενο. Όντως, είναι ο πιο δύσκολος μονόλογος που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Είναι 1,5 ώρα χωρίς διάλειμμα. Είναι ένας πολύ μεγάλος μονόλογος. Δεν θα μπορούσα να κάνω διάλειμμα, θα με έβγαζε έξω από τις συνθήκες.

Το ερώτημά μας στην αρχή ήταν ο κόσμος: θα κουραστεί τόση ώρα; Θα βαρεθεί; Κι, όμως, τελειώνει η παράσταση και ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πώς πέρασε η ώρα. Κι αυτό είναι ένα μεγάλο στοίχημα, να καθηλώνεις το κοινό. Να κάνεις τον κόσμο να μη θέλει να φύγει.

– Η επιλογή έχει να κάνει και με την ηλικία; Όσο μεγαλώνεις δηλαδή αισθάνεσαι και πιο ώριμη επαγγελματικά για να κάνεις ένα τέτοιο βήμα;

Φυσικά. Αν και τον Τζόρνταν τον είχα αποφασίσει 7 χρόνια πριν. Αυτό το έργο έχει να κάνει και με την τεχνική του ηθοποιού και την ωριμότητα.

Αλλά ταυτόχρονα, μην ξεχνάμε πως έχουμε να κάνουμε με γυναίκα 19 χρόνων, τόσο ήταν η Σίρλεϋ. Δεν θα μπορούσα να παίξω αυτό το έργο στα 60 και στα 70 μου. Ήταν μία μητέρα 19 χρόνων που μόλις είχε γεννήσει. Αλλά ο ηθοποιός είναι και η ωριμότητα και η τεχνική.

Αλλά όπως είπα, η δύναμή μου σε αυτό το έργο είναι η μητρότητα. Γιατί και σε αυτή την ηλικία που είμαι, αν δεν ήμουν μάνα, δεν θα είχε αποδοθεί το έργο.

Μαρία Κορινθίου: Όσο μεγαλώνεις, είσαι όλο και πιο σίγουρη

– Πώς αισθάνεσαι που ανοίγουν και πάλι τα θέατρα; Κάποιοι καλλιτέχνες αντιδρούν στα μέτρα με τον διαχωρισμό του κοινού σε εμβολιασμένους και μη. Η δική σου άποψη ποια είναι;

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να εμβολιαστούν. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν θέλουν να εμβολιαστούν, που φοβούνται. Κατανοώ όλους τους ανθρώπους. Δεν συμφωνώ με το “πλήρως εμβολιασμένοι”, παρόλο που είμαι εμβολιασμένη. Είναι δική μου επιλογή να εμβολιαστώ.
Με αυτόν τον τρόπο, νομίζω ότι αναγκάζουμαι κάποιους ανθρώπους να εμβολιαστούν παρά τη θέλησή τους. Νομίζω δεν είναι αυτός ο τρόπος για να πείσουμε τον κόσμο να εμβολιαστεί.

Υπήρχε κόσμος στη Θεσσαλονίκη που ερχόταν με rapid test στο ταμείο κι έφευγαν. Και μιλάμε για 30 με 40 εισιτήρια την ημέρα. Φυσικά και πρέπει να εμβολιαστούμε, αλλά ας κοιτάμε και την άλλη πλευρά. Υπάρχουν πράγματι άνθρωποι που δε μπορούν να εμβολιαστούν και θέλουν να πηγαίνουν στο θέατρο. Να βγουν έξω να φάνε. Γιατί να τους το στερήσουμε αυτό; Είναι λίγο στενάχωρο.

– Στην τηλεόραση έχουμε πολύ καιρό να σε δούμε. Είναι επιλογή σου;

Σε κάποια πράγματα είναι κι επιλογή μου. Έχω πει πολλά όχι. Όταν πρωτοήρθα Ελλάδα, έβγαλα έναν δίσκο με φίλους και τους είπα να το βγάλετε με ψευδώνυμο γιατί τώρα ξεκινάω και δεν θέλω να με μάθουν ως τραγουδίστρια (σ.σ Πρόκειται για το τραγούδι Ready for Love και το ψευδώνυμό της ήταν Este, πληροφορία που δεν τη γνώριζα, αλλά το βρήκα, το άκουσα κι εντυπωσιάστηκα με τη φωνή της). Δεν συνέχισα με το τραγούδι γιατί είμαι ηθοποιός… μία ηθοποιός που ξέρει να τραγουδά…

Μου έκαναν αξιόλογες προτάσεις στην τηλεόραση για παρουσίαση κι έλεγα “όχι” γιατί δεν είμαι παρουσιάστρια.

Τώρα, στην τηλεόραση μπορώ να κάνω πράγματα που με αντιπροσωπεύουν και με ευχαριστούν. Δεν θα κάνω μια παρουσίαση για να πω ότι είμαι στο γυαλί. Δεν με ενδιαφέρει, ποτέ δεν με ενδιέφερε όλο αυτό. Γι’ αυτό κι έχω πει τόσα “όχι”. Πάντα, με ενδιέφερε να κάνω συγκεκριμένα πράγματα πάνω στη δουλειά μου.

– Βλέπω μία γυναίκα συνειδητοποιημένη για τις απόψεις της και σε αυτά που λέει. Σε αυτό, πιστεύεις ότι έπαιξε ρόλο και ότι έγινες μαμά νέα; Η μητρότητα σε ωρίμασε πιο γρήγορα;

Άπαξ και γίνεις μητέρα, αλλάζεις αυτόματα. Αλλά αλλοίμονό μας αν ήμασταν οι ίδιοι στα 20 μας, στα 30 στα 40. Είναι, όμως και θέμα υπόβαθρου. Κοιτώντας πίσω τα ίδια έλεγα και πίστευα και στα 20 μου. Από μικρή ήμουν έτσι. Κι εγώ δεν το ήξερα. Το συνειδητοποίησα πρόσφατα, όταν είδα μία συνέντευξη μου όταν ήμουν 24 χρόνων. Απλά, όσο μεγαλώνεις, είσαι όλο και πιο σίγουρη.

Διαβάστε επίσης

Μαρία Κορινθίου: “Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω – Είμαι το… δημιούργημά τους”

Τζόρνταν: Ο σπαρακτικός μονόλογος με τη Μαρία Κορινθίου έρχεται για τρίτη χρονιά!

Φάνια Νταλιάνη: “Είναι πραγματικά πολύ απλό να καταλάβεις αν θέλει ο άλλος ή όχι. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες”

Ο παγκόσμιος εορτασμός του Οκτωβρίου γίνεται εφαλτήριο σκέψης και περίσκεψης, καθώς πλέον καμία δικαιολογία δεν υπάρχει για τις γυναίκες να αναβάλλουν τη μαστογραφία τους.

Ο Παγκόσμιος εορτασμός του Οκτωβρίου ως μήνα Ευαισθητοποίησης και Πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, επαναφέρει για μια ακόμη φορά στο προσκήνιο την ανάγκη για τη σημασία του ετήσιου προληπτικού μαστολογικού ελέγχου, τον οποίο καμία γυναίκα δεν πρέπει να αναβάλλει για οποιαδήποτε αιτία ή λόγο.

«Το μήνυμα του εορτασμού πρέπει να γίνει αφορμή για κάθε γυναίκα να προσέξει αποτελεσματικά την υγεία της, έχοντας ως δεδομένο ότι ο καρκίνος του μαστού είναι ο συχνότερος γυναικείος καρκίνος στην Ευρώπη με περίπου 1 στις 9 γυναίκες να είναι πιθανό να νοσήσει, με την κλινική πρακτική να λέει ότι δυστυχώς όλο και μικρότερης ηλικίας γυναίκες εμφανίζουν την νόσο», υπογραμμίζει ο Πέτρος Μαλακάσης, Ειδικός Ακτινοδιαγνώστης Μαστού, Διευθυντής του Απεικονιστικού τμήματος Μαστού και Οστεοπόρωσης στην Ευρωκλινική Αθηνών και Διευθυντής στην Ψηφιακή Τομοσύνθεση και Διάγνωση.

«Οι γυναίκες δεν πρέπει να αμελούν τις εξετάσεις τους από φόβο για το αποτέλεσμα», προσθέτει ο γιατρός, «γιατί ακόμα και αν παρατηρήσουν το οποιοδήποτε ογκίδιο στο στήθος και ο νους τους θα πάει στο…κακό, πρέπει να γνωρίζουν ότι κάθε τέτοιο ογκίδιο δεν είναι πάντα καρκίνος και αυτό αποδεικνύεται πολύ εύκολα με τον υπέρηχο με ελαστογραφία, που θα καταδείξει άμεσα αν αυτό το ογκίδιο είναι επικίνδυνο ή πρέπει απλά να τίθεται υπό παρακολούθηση».

Ο καρκίνος του μαστού δεν σέβεται τις ηλικίες

Ο καρκίνος του μαστού δεν σέβεται τις ηλικίες, γιατί η κλινική εμπειρία αποδεικνύει σύμφωνα με τον κ. Μαλακάση, πως «Από τα περιστατικά που προσέρχονται για απεικονιστικό έλεγχο και υπάρχει ήδη κάποιο ψηλαφητό εύρημα με τη διάγνωση να είναι επιβαρυντική για κακοήθεια, θα έλεγα πως το 35-40% αφορά πλέον γυναίκες μικρότερες των 45 ετών, γεγονός που δημιουργεί έντονο προβληματισμό για το πότε πρέπει να αρχίσει μια γυναίκα να ελέγχεται προληπτικά με μαστογραφία και όποια άλλη εξέταση χρειάζεται, προκειμένου να αντιμετωπίσει τον κίνδυνο του καρκίνου του μαστού».

Οι εξετάσεις

Η προληπτική μαστογραφική «διερεύνηση» σύμφωνα με τον γνωστό ως αλγόριθμο πρόληψης, περιλαμβάνει κλινική εξέταση, κατά προτίμηση ψηφιακή μαστογραφία με τομοσύνθεση και πιθανά υπέρηχο και μαγνητική μαστογραφία, εάν η γυναίκα διαθέτει πυκνούς μαστούς και επιβαρυμένη κληρονομικότητα ή έχει κάνει εξωσωματική.

Διαβάστε επίσης

Έτσι, θα βρείτε ξανά την ισορροπία σας και θα ελέγξετε το στρες – Η μέθοδος που μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει

Φάνια Νταλιάνη: “Είναι πραγματικά πολύ απλό να καταλάβεις αν θέλει ο άλλος ή όχι. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες”

Αν θέλετε να βρείτε ξανά την ισορροπία σας, να θωρακίσετε τη σωματική και ψυχική σας υγεία, να ελέγξετε την ένταση και το στρες, ν’ ανακτήσετε τις δυνάμεις και τη δημιουργικότητά σας, τότε το εντατικό σεμινάριο «Ο Καθρέφτης του Σώματος» μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει.

Αν είστε απόλυτα υγιείς-σωματικά και ψυχικά. Αν διαχειρίζεστε όσα σας φέρνει η ζωή, χωρίς να κάνετε βήματα πίσω ή να αισθάνεστε ένταση και στρες.

Τότε αυτό το σεμινάριο δεν είναι για εσάς.

Αν, πάλι, θέλετε να μάθετε πώς οι πεποιθήσεις, οι σκέψεις και η στάση που έχετε απέναντι στη ζωή επηρεάζουν την συνολική υγεία, τη σχέση με τον εαυτό σας και τους γύρω σας, και να τα στρέψετε προς όφελός σας, τότε το σεμινάριο «Ο Καθρέφτης του Σώματος» μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει.

SAVE THE DATE: 17 έως και 21 Νοεμβρίου 2021 στο Negroponte Resort στην Ερέτρια.

Τι είναι η μέθοδος του Martin Brofman «Καθρέφτης του Σώματος»

Το σεμινάριο που πραγματοποιείται πλέον της μιας δεκαετίας σε ολόκληρο τον κόσμο, βασίζεται στη μέθοδο του Martin Brofman, η οποία συνδυάζει την δυτική ψυχολογία με την ανατολική-ινδουιστική-φιλοσοφία και τον διαλογισμό.

Στηρίζεται στην αρχή πως οι σκέψεις-συνειδητές και υποσυνείδητες επηρεάζουν το σώμα και την ψυχική μας διάθεση. Αν οι εντάσεις που μας προκαλεί η καθημερινότητα, τ’ απωθημένα και τα άλυτα ζητήματα δεν αντιμετωπιστούν εγκαίρως, τότε εμφανίζονται συμπτώματα, με τη μορφή ασθενειών σε σωματικό και ψυχικό επίπεδο.

Η συνείδησή μας- ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο και διαχειριζόμαστε τις καταστάσεις είναι ο «καθρέφτης του σώματος» και αντίστοιχα, το σώμα μας είναι ένας «καθρέφτης της συνείδησης». Αποκτώντας συνειδητότητα, μαθαίνοντας να διαβάζουμε τα σημάδια, μπορούμε ν’ αντιστρέψουμε τα πάντα και να αποκτήσουμε ισορροπία. Ακόμη και ο εγκέφαλός μας γίνεται αρωγός προς αυτή την κατεύθυνση.

Το συγκεκριμένο, όπως και κάθε σεμινάριο δεν είναι το μαγικό ραβδάκι, όμως παρέχει ένα κιτ εργαλείων και μιας τεχνικής που μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει για να γίνει θεραπευτής του εαυτού του αλλά και των γύρω του. Μπορεί να λειτουργήσει προληπτικά αλλά και να αντιστρέψει συμπτώματα σωματικά και ψυχικά, αλλάζοντας παράλληλα τον τρόπο που βλέπουμε και βιώνουμε τη ζωή.

Ταυτότητα σεμιναρίου

Σύστημα «Καθρέφτης του Σώματος»
Επίπεδο Ι Απευθύνεται σε αρχάριους
Επόμενη ημερομηνία: 17 έως και 21 Νοεμβρίου 2021
Τόπος διεξαγωγής: Negroponte Resort στην Ερέτρια
Εισηγητής: Philippe Hannetelle, μαθητής για 30 και πλέον χρόνια του Martin Brofman
Για πληροφορίες και κρατήσεις: Στείλτε mail στο vassosotiriou@wewill.gr ή τηλεφωνήστε στα 211 4005461, 693 6159835 (Βάσω Σωτηρίου)

Το βιβλίο της μεθόδου με τίτλο «Όλα Μπορούν Να Θεραπευτούν» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Διόπτρα.

Χρήσιμες διευκρινίσεις
– Οι συμμετέχοντες διαμένουν στο ξενοδοχείο της Ερέτριας, καθώς κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας της μεθόδου είναι απαραίτητο να μην υπάρχουν οι περισπασμοί και οι απαιτήσεις της καθημερινότητας.
– Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα αγγλικά, με ταυτόχρονη μετάφραση στα ελληνικά.

Το ξενοδοχείο έχει λάβει όλα τα μέτρα προστασίας, σύμφωνα με τα αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.

Λίγα λόγια για τον Martin Brofman

Υπήρχε ένας από τους πιο διάσημους θεραπευτές στον κόσμο. Όταν οι γιατροί διάγνωσαν πως έπασχε από καρκίνο, λέγοντάς του ότι του απομένουν μόλις λίγοι μήνες, εκείνος εφαρμόζοντας τη μέθοδό του, τους διέψευσε ζώντας 39 χρόνια. Ο ίδιος πίστευε ότι η ανθρώπινη δύναμη μπορεί να πετύχει τα πάντα.

Γι’ αυτό έπειτα από τη δική του περιπέτεια, αποφάσισε να μεταλαμπαδεύσει όλη την εμπειρία, την γνώση και την αγάπη του για τη ζωή σε όσο περισσότερο κόσμο μπορούσε. Μέσα από τα βιβλία και τα σεμινάριά του, ο Martin Brofman υποστήριξε σθεναρά πως αν το θελήσεις, με τα κατάλληλα εργαλεία, μπορείς ν’ αλλάξεις ζωή και να θεραπεύσεις τον εαυτό σου.

Πλέον, τα σεμινάρια «Καθρέφτης του Σώματος» πραγματοποιούνται από τον άξιο διάδοχό του, Philippe Hannetelle.

Συναίνεση: Η συγκατάθεση κάποιου σε κάτι, το να επιτρέπει να συμβεί κάτι.

Συνώνυμα: συγκατάνευση, αποδοχή.

Αντίθετα: άρνηση, απόρριψη.

Ποιος είναι ο δικός σας ορισμός για τη συναίνεση;

Το Θέατρο Μοντέρνοι Καιροί παρουσιάζει από την Παρασκευή 5 Νοεμβρίου και για 40 μόνο παραστάσεις το επίκαιρο όσο ποτέ έργο της Νίνα Ρέιν «Συναίνεση» σε σκηνοθεσία Φάνιας Νταλιάνη.

Με αφορμή την παράσταση μιλήσαμε με τη σκηνοθέτιδα Φάνια Νταλιάνη για τη συναίνεση, το κίνημα #MeToo στην Ελλάδα, τις καταγγελίες στον καλλιτεχνικό χώρο αλλά και γενικότερα πώς μπορεί ένα θύμα να βρει τη δικαίωση όταν ακόμα υπάρχουν φωνές που λένε… “τα ήθελε”!

1)  Το έργο αυτό είχατε επιλέξει να το ανεβάσετε πριν ξεκινήσει το κίνημα #MeToo στην Ελλάδα; Ή οι καταγγελίες στον χώρο του θεάτρου σας έκαναν να αποφασίσετε να ανεβάσετε τη συγκεκριμένη παράσταση;

Το έργο το πρωτοδιάβασα στα τέλη του 2019. Δηλαδή πριν ξεκινήσει το #metoo στην Ελλάδα. Όταν το διάβασα με μάγεψε… Το σκεφτόμουνα τις επόμενες μέρες, δεν μπορούσα να το βγάλω από το μυαλό μου. Και λέω: Αν η ανάγνωση του κειμένου με επηρέασε τόσο φαντάσου τι μπορεί να γίνει με μία παράσταση. Έτσι αποφάσισα να το ανεβάσω. Πριν προλάβω όμως να ξεκινήσω πρόβες, πριν προλάβω καν να μιλήσω με όλους τους συνεργάτες, μας βρήκε η πρώτη καραντίνα. Και κάπου εκεί άρχισε να δημιουργείται το #metoo. Ένα θέμα που είναι διαχρονικά σημαντικό ήρθε ακόμα περισσότερο στην επικαιρότητα. Οπότε, δεν είναι οι καταγγελίες στο χώρο του θεάτρου που με έκαναν να επιλέξω το συγκεκριμένο έργο, όμως μου έδωσαν μεγαλύτερη ώθηση.

2) Οι θύτες επικαλούνται ως υπερασπιστική γραμμή τη “συναίνεση”. Πώς μπορεί το θύμα να βρει τη δικαίωσή του και να λάμψει η αλήθεια, όταν ακόμα και στην κοινωνία υπάρχουν φωνές που λένε “τα ήθελε”;

Είναι πολύ δύσκολο. Για την ακρίβεια, δεν μπορώ να διανοηθώ πόσο δύσκολο μπορεί να είναι. Γι’ αυτό και είναι υποχρέωσή μας να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να πάψουνε αυτές οι φωνές.

3) Πότε υπάρχει συναίνεση; Ποιες συνθήκες την προσδιορίζουν και την οριοθετούν;

Εδώ νομίζω το έχουμε παρακάνει με την ανάλυση. Κι έτσι δίνουμε πάτημα και σε αυτούς που λένε: «Δεν το κατάλαβα, δεν ήταν σαφές» ή «Δε θα μπορούμε ούτε να φλερτάρουμε». Είναι πραγματικά πολύ απλό να καταλάβεις αν θέλει ο άλλος ή όχι. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες.

Φάνια Νταλιάνη: Το θύμα φοβάται ότι θα διασυρθεί

4) Η κατηγορία της “συναίνεσης” πιστεύετε πως λειτουργεί αποτρεπτικά κι ενδεχομένως άλλα θύματα που θέλουν να μιλήσουν να σωπαίνουν για το λόγο αυτό;

Δυστυχώς δεν είναι μόνο η κατηγορία της «συναίνεσης». Παίρνει μεγάλες διαστάσεις, μπαίνουν στο μικροσκόπιο η προσωπικότητα του θύματος, το ντύσιμο, οι προσωπικές επιλογές, το επάγγελμα, ο σεξουαλικός προσανατολισμός… Όλα γίνονται αντικείμενα σχολιασμού εντός και εκτός δικαστικής αίθουσας. Το θύμα φοβάται ότι θα διασυρθεί εντελώς. Αυτό σίγουρα είναι αποτρεπτικό στοιχείο. Πράγμα που σχολιάζεται και παρουσιάζεται ιδιαιτέρως και στο έργο.

5) Η “συναίνεση” γενικότερα ως όρος στη ζωή μας έχει αρνητικό πρόσημο;

Όχι δε θα το έλεγα… Βρίσκω ότι δεν έχει πρόσημο. Θα έλεγα ότι είναι παραμελημένος όρος. Θα έπρεπε να μας απασχολήσει λίγο περισσότερο. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε κι εμείς με την παράστασή μας. Θα θέλαμε να δώσουμε στο θεατή μια αφορμή για σκέψη… Για την έναρξη μιας συζήτησης… πάνω στο ζήτημα.

6) Πιστεύετε ότι θα έπρεπε να υπάρχει ως θέμα σε ένα υποτιθέμενο μάθημα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία; Είναι θέμα που αφορά το σχολείο μαζί με την οικογένεια;

Φυσικά, τέτοια θέματα πρέπει να συζητιούνται. Οι γονείς συχνά τα αποφεύγουν και το σχολείο αντί να συμπληρώσει το κενό, τα αποφεύγει κι αυτό.

7) Πείτε μας λίγα λόγια για το νέο χώρο που στεγάζονται από φέτος οι Μοντέρνοι Καιροί

Το 2006 ιδρύθηκε από τον Κώστα Νταλιάνη και την Εβίτα Παπασπύρου η σχολή Μοντέρνοι Καιροί που λειτουργούσε όλα αυτά τα χρόνια σε έναν άλλο χώρο στον Κεραμεικό. Πέρσι αναγκαστήκαμε να μετακομίσουμε. Πράγμα που μας φαινότανε βουνό διότι και η εύρεση χώρου αλλά και οι περισσότερες εργασίες έγιναν εν μέσω καραντίνας. Όμως το αποτέλεσμα μας δικαίωσε και βιώσαμε στο απόλυτο το «κάθε εμπόδιο για καλό». Τώρα εκτός από τη σχολή έχουμε και ένα πλήρως εξοπλισμένο, ολοκαίνουριο θέατρο. Το θέατρο και η σχολή είναι πλήρως προσβάσιμα για όλους, κάτι σημαντικό και δυστυχώς σπάνιο στις μέρες μας. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε!

8) Ποια είναι η δική σας άποψη για τα μέτρα για τον κορονοϊό και τα θέατρα και τον διαχωρισμό των θεατών σε εμβολιασμένους και μη;

Το μόνο που μπορώ να πω είναι τι επιλέξαμε να κάνουμε στη πράξη. Επιλέξαμε να παίζουμε δύο μέρες την εβδομάδα ως covid free χώρος (αμιγώς για εμβολιασμένους) και την Κυριακή να λειτουργούμε ως μεικτός χώρος (είτε με rapid test είτε με πιστοποιητικό εμβολιασμό) και φυσικά με μειωμένη πληρότητα όπως προβλέπεται. Έτσι δεν αποκλείουμε κανέναν θεατή και μπορεί ο καθένας να επιλέξει πότε νιώθει καλύτερα να έρθει. Είμαι πολύ χαρούμενη που ανοίξανε τα θέατρα και πρέπει να εφαρμόζουμε τα μέτρα προκειμένου να παραμείνουν ανοιχτά.

Διαβάστε επίσης

Μαρία Κορινθίου: “Όσο με χτυπάνε, τόσο πιο πολύ πεισμώνω – Είμαι το… δημιούργημά τους”

«Στη σφαίρα του μίσους» – Μαρία Σούμπερτ: Τα στερεότυπα είναι ακόμα πολύ ενεργά μέσα μας

Ήρα Κατσούδα: «Ποιος είπε πως το χιούμορ είναι ανδρικό προνόμιο;»