Αρχική > Featured > Σωτήριες συμβουλές για να μην πάρετε κιλά στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς!

Σωτήριες συμβουλές για να μην πάρετε κιλά στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς!

Τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων συνηθίζεται να παρατηρείται μια μικρή αύξηση του βάρους (2-3 κιλά). Αυτό συμβαίνει καθώς το βράδυ τρώμε, όπως θα τρώγαμε για μεσημέρι ή και παραπάνω.

Βασική αιτία βέβαια είναι και το γεγονός ότι πρωταγωνιστούν στο τραπέζι τα γλυκά και το ποτό, δίνοντάς μας περιττές θερμίδες.

Ας δούμε μερικές συμβουλές από τoν… ειδικό:

  • Αποφύγετε να φάτε το μεσημέρι πλήρες γεύμα και αποφύγετε να φάτε γλυκά σε όλη την διάρκεια της ημέρας.
  • Μην παραλείπετε γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, απλώς μετριάστε τις θερμίδες και μειώστε το αίσθημα της πείνας πριν από το τραπέζι τρώγοντας ένα φρούτο.
  • Αποφύγετε το τσιμπολόγημα. Γεμίστε ένα πιάτο με όσα πρόκειται να δοκιμάσετε με το μεγαλύτερο μέρος του να περιλαμβάνει τρόφιμα υγιεινά και με λίγες θερμίδες όπως λαχανικά.
  • Μην ξαναγεμίσετε το πιάτο σας.
  • Αποφύγετε τα τηγανητά και τα φαγητά που είναι πλούσια σε βούτυρο και κρέμα γάλακτος.
  • Προτιμήστε άσπρο κρέας παρά χοιρινό, κατσίκι ή αρνί και πάντα με τη συνοδεία σαλάτας.
  • Ιδανικά προτιμήστε να συνοδέψετε το φαγητό σας με λίγο ρύζι ή πατάτες φούρνου.
  • Φάτε και μασουλήστε αργά το φαγητό, ώστε να καταλάβετε πότε θα χορτάσετε χωρίς να έχετε καταναλώσει παραπάνω θερμίδες.
  • Από τα γλυκά προτιμήστε μελομακάρονα ή δίπλες καθώς έχουν λιγότερες θερμίδες από τους κουραμπιέδες και την βασιλόπιτα.
  • Προσοχή στο αλκοόλ το οποίο δίνει θερμίδες που δεν φαίνονται. Προτιμήστε λευκό ή κόκκινο κρασί, μπύρα ή ρετσίνα.
  • Καταναλώστε με μέτρο τους ξηρούς καρπούς που συνοδεύουν το ποτό σας.
  • Αποφύγετε τα αναψυκτικά με ζάχαρη και προτιμήστε νερό ή σόδα.

Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να παραμείνετε στο βάρος σας και να μην καταναλώσετε άσκοπα παραπάνω θερμίδες! 

*Ευχαριστούμε το site www.somaygies.gr για τις συμβουλές.