Η Eva Longoria βάφει μόνη της τα μαλλιά της στο σπίτι χρησιμοποιώντας Excellence Crème από τη L’Oréal Paris

“Γιατί το να φροντίζεις τον εαυτό σου, σου αξίζει!»

Υποδεχτείτε την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια βαφής μαλλιών που δημιουργήθηκε στο σπίτι, χωρίς εξοπλισμό, με τη βοήθεια ενός smartphone.

Η καμπάνια γυρίστηκε στη διάρκεια της καραντίνας για την Excellence Crème ενώ πρωταγωνίστρια είναι η L’Oréal Paris Ambassador Eva Longoria.

Μία νέα πραγματικότητα

Το μυστικό για υπέροχο χρώμα μαλλιών, μέσα από ένα smartphone.

Η L’Oreal Paris εγκαινιάζει σήμερα μια νέα πραγματικότητα, προβάλλοντας την πρώτη τηλεοπτική καμπάνια που γυρίστηκε στο σπίτι, στην οποία πρωταγωνιστεί η ambassador του brand Eva Longoria, η οποία επιμελήθηκε και όλη την παραγωγή. Έτσι, η L’Oreal Paris γίνεται το πρώτο beauty brand που λανσάρει μια τηλεοπτική καμπάνια η οποία γυρίστηκε στο σπίτι με μόνο εργαλείο το κινητό τηλέφωνο της πρωταγωνίστριας. Απεικονίζοντας τα απαράμιλλα και βαθιά θρεπτικά οφέλη της πρωτοποριακής βαφής μαλλιών Excellence Crème, η συγκεκριμένη καμπάνια έχει σαν στόχο να αποδείξει ότι η διαμονή στο σπίτι δεν αποτελεί εμπόδιο στο να αποκτήσουν τα μαλλιά σας τον καλύτερο εαυτό τους. Το work from home, αποκτά έτσι μια λαμπερή και διαφορετική νέα οπτική, η οποία μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση.

%ce%b7-eva-longoria-%ce%b2%ce%ac%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%800 %ce%b7-eva-longoria-%ce%b2%ce%ac%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%802

“Self-Care is Self-Worth” Eva Longoria

Η εκπληκτική φόρμουλα της Excellence Crème είναι κάτι παραπάνω από μια απλή βαφή μαλλιών. Σε αυτό το ιδιαίτερο αλλά εξαιρετικά επίκαιρο διαφημιστικό, η Eva Longoria δείχνει με λίγες απλές κινήσεις πως μπορεί ο καθένας να πετύχει το τέλειο χρώμα μαλλιών στο σπίτι χάρη στην Excellence Crème, και όλα αυτά, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί ένα ολοκληρωμένο τηλεοπτικό spot με τη βοήθεια του κινητού της. Είναι ένας εξαιρετικός, καινοτόμος τρόπος επικοινωνίας σε αυτούς τους ιδιαίτερους καιρούς.

Οι καταναλωτές επιδιώκουν να δουν την πραγματική, αφιλτράριστη πλευρά των spokespersons της L’Oréal Paris. H Eva Longoria δημοσίευσε ένα mini tutorial στον λογαριασμό της στο Instagram, στο οποίο δείχνει αναλυτικά πώς καλύπτει εκείνη με μια κίνηση τις γκρίζες ρίζες χρησιμοποιώντας το Magic Retouch της L’Oréal Paris, ενώ μια εβδομάδα μετά το βίντεο έφτασε τα 2,5 εκατομμύρια προβολές.

Αυτή η νέα καμπάνια για την Excellence Crème είναι ένας από τους τρόπους με τους οποίους η L’Oréal Paris καινοτομεί στο κομμάτι της επικοινωνίας κατά τη διάρκεια της κρίσης COVID-19. Η μάρκα παρέχει πραγματική σύνδεση και υποστήριξη για τους followers της μέσω αποκλειστικού περιεχομένου στις σελίδες της σε Instagram και Facebook αλλά και μέσω των τηλεοπτικών καμπανιών της.

%ce%b7-eva-longoria-%ce%b2%ce%ac%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%804 %ce%b7-eva-longoria-%ce%b2%ce%ac%cf%86%ce%b5%ce%b9-%ce%bc%cf%8c%ce%bd%ce%b7-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%84%ce%b1-%ce%bc%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%b9%ce%ac-%cf%84%ce%b7%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%806

Excellence Crème, το must have προιόν για τέλειο χρώμα μαλλιών στο σπίτι

Γιορτάζοντας την 25η επέτειό της το 2020, η Excellence Crème εγγυάται ότι μπορεί να προσφέρει υπέροχο χρώμα στα μαλλιά σας και στο σπίτι φροντίζοντάς τα, ενώ παράλληλα καλύπτει τα λευκά έως και 100%. Η σύνθεση τριπλής φροντίδας της σειράς Excellence Crème αποτελεί ηγέτη στην αγορά του Hair Coloration με περισσότερα από 3 προϊόντα να πωλούνται κάθε δευτερόλεπτο παγκοσμίως. Παράλληλα, η σύστασή της με προστατευτική κερατίνη και κεραμίδια παρέχει πλούσιο χρώμα μακράς διαρκείας στα μαλλιά σας.

Γιορτάζοντας μια συνεργασία που αντέχει στον χρόνο.

Το νέο αυτό διαφημιστικό στο οποίο πρωταγωνιστεί η Eva Longoria χρησιμοποιώντας την Excellence Crème για να βάψει τα μαλλιά της μόνη στο σπίτι, έρχεται για να προστεθεί σε μια μεγάλη λίστα με τηλεοπτικές παραγωγές που η ίδια έχει σκηνοθετήσει.

Εκτός από αυτό το διαφημιστικό, αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται να σκηνοθετήσει δύο μεγάλου μήκους ταινίες – την workplace comedy 24/7 για την Universal Pictures, στην οποία θα είναι παραγωγός και πρωταγωνίστρια μαζί με την Kerry Washington και το βιογραφικό Flamin ’Hot για την Fox Searchlight.

«Όταν με προσέγγισαν από την οικογένεια της L’Oreal για αυτή την καμπάνια, ένιωσα ενθουσιασμένη που θα συμμετάσχω σε αυτό το πρώτο στο είδος του διαφημιστικό. Αναμφισβήτητα αυτή η περίοδος που διανύουμε είναι δύσκολη και απαιτητική για όλους μας, καθώς προσπαθούμε να φέρουμε εις πέρας όλες τις υποχρεώσεις μας και τις ανάγκες των αγαπημένων μας, παρόλα αυτά είναι επίσης σημαντικό να θυμόμαστε να φροντίζουμε τον εαυτό μας.

Σε αυτό το σποτ, οι θεατές μπορούν να δουν πόσο εύκολο είναι να αποκτήσουν σχεδόν επαγγελματικό αποτέλεσμα και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους ενώ βρίσκονται στο σπίτι. Η περιποίηση του εαυτού μας αξίζει τον κόπο τώρα ίσως και περισσότερο από ποτέ!» Eva Longoria

«Ακριβώς όπως πολλοί από εμάς δουλεύουμε αυτή την περίοδο από το σπίτι, έτσι και η ambassador μας Eva Longoria, διηύθυνε αυτή τη νέα και ιδιαίτερη καμπάνια για τη βαφή μαλλιών Excellence Crème από το σπίτι της. Η κρίση Covid-19 δεν εμπόδισε τη L’Oréal Paris να φανταστεί νέους τρόπους για να δημιουργήσει πρωτότυπες μορφές σύνδεσης με τους καταναλωτές μας, οι οποίοι επιδιώκουν να διατηρήσουν την αξία τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου», δήλωσε η Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President της L’Oréal Paris

«Ως creative agency της L’Oréal Paris εδώ και δεκαετίες, η ομάδα ομορφιάς της McCann Paris δέχεται διαρκώς προκλήσεις όχι μόνο με στόχο να φέρει καινοτόμες ιδέες αλλά πολλές φορές και για να «κάνει το αδύνατο δυνατό». Αυτή η παγκόσμια καραντίνα καθιστά τα πράγματα πολύ πιο challenging, καθώς δεν μπορούν να γίνουν κινηματογραφικές παραγωγές .

Έτσι, είπαμε στον εαυτό μας: «Ας γυρίσουμε μια καμπάνια από το σπίτι. Χωρίς υψηλές προσδοκίες, αλλά ταυτόχρονα 100% πραγματική». Ανεξάρτητα από την απόσταση μεταξύ μας – εμείς στο Παρίσι και η Eva στο Λος Άντζελες – μετά από ατελείωτες ώρες συζητήσεων για όλες τις λεπτομέρειες τηλεφωνικά ή με video calls τα καταφέραμε! Αυτό το βίντεο δείχνει πώς η L’Oréal Paris παραμένει πάντα στο πλευρό όλων των γυναικών, ιδιαίτερα σε περιόδους που όλοι μας χρειαζόμαστε θετική ενέργεια, όπως τώρα.

Γιατί όπως λέει η απίστευτη και μαγική Eva: σήμερα, περισσότερο από ποτέ, μας αξίζει.» δήλωσε ο Julien Calot, Creative Director της ομάδας ομορφιάς McCann Paris

Σχετικά Άρθρα
Τα πιο «Green» αναψυκτικά σε νέες χάρτινες συσκευασίες και μη αποσπώμενο καπάκι
Τα πιο «Green» αναψυκτικά σε νέες χάρτινες συσκευασίες και μη αποσπώμενο καπάκι
Ανακύκλωσε τα παλιά αθλητικά σου και κέρδισε 20% έκπτωση σε νέες αγορές
Ανακύκλωσε τα παλιά αθλητικά σου και κέρδισε 20% έκπτωση σε νέες αγορές
Επωφεληθείτε από την νέα προσφορά NIKON SAVE TODAY CASHBACK
Επωφεληθείτε από την νέα προσφορά NIKON SAVE TODAY CASHBACK
Αντίστροφη μέτρηση για το μεγαλύτερο ποδηλατικό γεγονός L’ Étape Greece by Tour de France presented by SKODA 2024
L’ Étape Greece by Tour de France: Αντίστροφη μέτρηση για το μεγαλύτερο ποδηλατικό γεγονός
Μασούτης: 4 ηλεκτρικά, ξύλινα ποδήλατα των 8.000€ στους νικητές των εγκαινίων του Grand Μασούτης στη Γλυφάδα
Μασούτης: 4 ηλεκτρικά, ξύλινα ποδήλατα των 8.000€ στους νικητές των εγκαινίων του Grand Μασούτης στη Γλυφάδα
«Μαζί, για τους τυχερούς 20», μόνο στα My market!
«Μαζί, για τους τυχερούς 20», μόνο στα My market!

Ακολουθήστε μας στο Google News
και ενημερωθείτε πρώτοι για τα νέα άρθρα του