Αρχική > Featured > Πού στρέφεται πλέον ο τουρισμός; Ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία απαντά

Πού στρέφεται πλέον ο τουρισμός; Ένα από τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία απαντά

Στον απόηχο των ανακοινώσεων της κυβέρνησης για τον τουρισμό και με το βλέμμα στραμμένο στην 15η Ιουνίου, όπου ξεκινά επίσημα η τουριστική περίοδος με την επανέναρξη των πτήσεων από το εξωτερικό προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος», πολλοί είναι εκείνοι που μιλούν για ένα διαφορετικό καλοκαίρι από τα προηγούμενα.

Κι ενώ το ενδιαφέρον των περισσότερων στρέφεται στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, το Infowoman.gr δίνει το λόγο σε έναν άλλο μεγάλο κλάδο του τουρισμού, στα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Πώς επηρέασε το lockdown του κορωνοϊού αυτού του είδους τις επιχειρήσεις; Το φετινό καλοκαίρι αποτελεί ευκαιρία να στραφούν στον εσωτερικό τουρισμό; Τι θα γίνει με τα ταξίδια που ακυρώθηκαν και ποια μέτρα προστασίας θα ισχύουν από εδώ και στο εξής;

Το Infowoman.gr επικοινώνησε με την κα. Μαρία Αλιφραγκή, ιδιοκτήτρια του ταξιδιωτικού γραφείου Signature Travel, που εδώ και 28 χρόνια έχει στόχο την παροχή υπογεγραμμένων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, με γνώση και πείρα σε όλες τις δραστηριότητες του κλάδου.

Ποιες ήταν οι επιπτώσεις του lockdown εξαιτίας του κορωνοϊού στον κλάδο σας;

Κατά τη διάρκεια του lockdown οι απώλειες ήταν 100%, είμαστε ο κλάδος που εξαρτάται άμεσα από τα μεταφορικά μέσα και τα ξενοδοχεία. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας είναι ο κρίκος της αλυσίδας του τουρισμού που προετοιμάζει το έδαφος για να υποδεχτεί η Ελλάδα γκρουπ από το εξωτερικό, συνέδρια, γάμους κ.ά.

Εφόσον μιλάμε για πανδημία δυστυχώς η μόνη δουλειά που είχαμε να κάνουμε ήταν η διαχείριση των ακυρώσεων, ενώ στην καλύτερη περίπτωση καταφέραμε να μεταφέρουμε κάποια events για την επόμενη τουριστική περίοδο.

Πώς κρίνετε τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για τον τουρισμό; Είστε αισιόδοξη ότι θα υπάρξει ανάκαμψη;

Σε ένα βαθμό, αν και καθυστερημένα τα βλέπουμε, ικανοποιητικά, φυσικά αν συνεχιστεί η διαρκής συζήτηση για δεύτερο κύμα ή δε βρεθεί κάποια υγειονομική λύση για την αντιμετώπιση του ιού τότε ο τουρισμός θα αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο πρόβλημα των τελευταίων 100 χρόνων τουλάχιστον.

Ο Υπουργός Τουρισμού τόνισε ότι θα δοθεί έμφαση στον εσωτερικό τουρισμό. Προς αυτή την κατεύθυνση θα κινηθείτε κι εσείς;

Ο εσωτερικός τουρισμός ήταν πάντα αξιόλογος, η δική μας εταιρεία άλλωστε ξεκίνησε με αυτόν, ενώ ο Έλληνας πελάτης έχει τη νοοτροπία να περάσει καλά στις διακοπές του, οπότε σε πολλές περιπτώσεις είναι και καλύτερος καταναλωτής από τον ξένο.

Ήταν πολύ ευχάριστο που η πολιτεία ανακοίνωσε ένα μεγάλο πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού που αφορά στην πλειοψηφία των εργαζομένων. Εμείς θα το εντάξουμε στα προγράμματά μας με τον συμψηφισμό των voucher στα οργανωμένα πακέτα του Signature Travel.

Θα ήθελα να στείλω και ένα μήνυμα σε ορισμένους Έλληνες ξενοδόχους, που είχαν στραφεί αποκλειστικά στους ξένους, δεσμεύοντας τα ξενοδοχεία τους με συμβόλαια από το εξωτερικό, να υποστηρίξουν τον εσωτερικό τουρισμό με τις καλύτερες κατά το δυνατό προσφορές.

Σαφώς και το Signature Travel θα στραφεί στον εσωτερικό τουρισμό, ήδη είμαστε σε πλήρη συννενόηση με τους συνεργάτες μας και ανοκοινώνουμε τις προτάσεις μας στην ιστοσελίδα μας για τη μετά κορωνοϊού εποχή.

Από τις 15 Ιουνίου η Ελλάδα θα δέχεται τουρίστες από χώρες με καλά επιδημιολογικά στοιχεία. Τι θα γίνει με τις πτήσεις προς το εξωτερικό; Πότε θα μπορούν οι Έλληνες να ταξιδέψουν ξανά;

Αυτό θα γίνει σε δεύτερο χρόνο, πιστεύω μετά τα μέσα Ιουλίου και κυρίως τον Αύγουστο.

Ποια μέτρα έχει πάρει το γραφείο σας από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν ξανά τα ταξίδια και πότε αναμένεται να γίνει αυτό;

Σε ό,τι αφορά στα ταξίδια εσωτερικού σαφώς θα ακολουθήσουμε τα υγειονομικά πρωτόκολλα, προς το παρόν οι ομάδες στα πούλμαν δεν ξεπερνούν την πληρότητα του 50% που σημαίνει ότι ο μεγαλύτερος αριθμός ατόμων σε ένα γκρουπ δε ξεπερνά τα 25 άτομα. Η τήρηση των αποστάσεων, χρήση μάσκας και αντισηπτικού είναι κάτι που πλέον έχει γίνει τρόπος μιας νέας ζωής. Τα πούλμαν απολυμαίνονται καθημερινά και η μάσκα επιβάλλεται στον οδηγό και τους ταξιδιώτες.

Τι θα γίνει με τα ταξίδια που δεν πραγματοποιήθηκαν; Πρόκειται να επιστραφούν τα χρήματα στους ταξιδιώτες;

Η πολιτική της δικής μας εταιρείας, πριν ακόμη ψηφιστεί από την ελληνική κυβέρνηση η χρήση 18μηνου voucher, ήταν η επιστροφή του ποσού στους πελάτες μας στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Αυτό ήταν κάτι που το δουλέψαμε με τους συνεργάτες μας και τους προμηθετές μας και το καταφέραμε στη συντριπτική του πλειοψηφία.