Ο Jamie Oliver είναι διάσημος σεφ και ξέρει τα μυστικά της κουζίνας καλύτερα από τον καθένα. Τώρα μας αποκαλύπτει τις αλλαγές που έκανε στη διατροφή του και κατάφερε να χάσει 12 ολόκληρα κιλά.



Πηγή καλών λιπαρών

Μια κίνηση πολύ καίρια, που τον βοήθησε να χάσει κιλά, ακολουθώντας και μια εντελώς υγιενή διατροφή μάς αποκαλύπτει ο διάσημος σεφ. Αντικατέστησε για ένα διάστημα το κρέας με καρύδια για να παίρνει καλά λιπαρά και πρωτεΐνες. Τα καρύδια περιέχουν υγιή λίπη, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες και έτσι τον κρατούσαν χορτάτο για ώρα. Αρκεί να υπάρχει μέτρο στην ποσότητα, τόνισε.

Διατροφή χωρίς αλκοόλ

Η δεύτερη σημαντική αλλαγή που έκανε ο διάσημος σεφ αφορά το αλκοόλ, το οποίο έκοψε τελείως κατά την περίοδο που έκανε διατροφή. Πράγματι, ακόμη και η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αυξήσει την καθημερινή μας θερμιδική πρόσληψη μέχρι και 400 θερμίδες.

Εμείς μπορούμε να ζητήσουμε τη γνώμη ενός διαιτολόγου και να προχωρήσουμε σε μικρές αλλαγές που θα αλλάξουν το σώμα μας προς το καλύτερο.


από Σοφία Κωστάρα