Αρχική > Featured > Ποιες ασκήσεις πρέπει να αποφεύγεις αν έχεις πρόβλημα με την καρδιά σου

Ποιες ασκήσεις πρέπει να αποφεύγεις αν έχεις πρόβλημα με την καρδιά σου

Με τις καρδιακές παθήσεις, οι περιορισμοί μπορούν να εισέλθουν στη ζωή μας – ειδικά στον αθλητισμό – επειδή ορισμένοι τύποι ασκήσεων μπορούν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό στην υγεία μας. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι το να αφήσουμε το σώμα μας να μην κάνει τίποτα είναι μια καλή επιλογή. Στην πραγματικότητα, ένα κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής μπορεί να μας βοηθήσει να υποστηρίξουμε την καρδιά μας και να βελτιώσουμε τη λειτουργία της.

Στο Bright Side βρήκαμε κάποιους τύπους ασκήσεων που πρέπει να αφαιρεθούν από τη ρουτίνα μας εάν έχουμε καρδιακές παθήσεις. Επιπλέον, διαβάσαμε μερικές συμβουλές για το τι μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς και να μας κρατήσει σε φόρμα. Φροντίστε να τις αποθηκεύσετε ώστε να μην τις ξεχάσετε!

Ασκήσεις που δεν πρέπει να κάνεις

  • Οι ισομετρικές ασκήσεις είναι ουσιαστικά ένας τρόπος για να περιγράψουμε συγκεκριμένες ασκήσεις, οι οποίες ενεργοποιούν τους μυς χωρίς να χρειάζεται η κίνηση των αρθρώσεων. Περιλαμβάνουν pushups και sit-ups, σανίδα και γέφυρα γλουτών.
  • Η προπόνηση δύναμης αυξάνει τη μυϊκή μάζα. Αυτό μπορεί να αυξήσει την αρτηριακή πίεση και να περιορίσει το οξυγόνο στο αίμα. Τέτοιες ασκήσεις περιλαμβάνουν ζώνες αντίστασης και άρση βαρών.

Προειδοποίηση: Όσοι πάσχουν από ανεξέλεγκτη καρδιακή ανεπάρκεια, καρδιακές αρρυθμίες και σοβαρή στένωση της αορτής πρέπει να είναι προσεκτικοί με τις σωματικές δραστηριότητες που εκτελούν.

Προτίμησε αυτές τις ασκήσεις

  • Stretching: Δεν επηρεάζει άμεσα την υγεία της καρδιάς. Αντ’ αυτού, δίνει καλύτερη ισορροπία, καλύτερη ικανότητα κίνησης και βελτιώνει την υγεία των μυών και των αρθρώσεων.
  • Αεροβικές ασκήσεις: Μπορούν να βελτιώσουν τη ροή του αίματος και τον τρόπο με τον οποίο το σώμα χρησιμοποιεί το οξυγόνο. Το κύριο σημείο εδώ είναι να τις κάνουμε με μέτρο. Αυτές οι ασκήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν γρήγορο περπάτημα, αερόμπικ χαμηλής έντασης στο νερό, ελαφρύ τζόκινγκ ή ποδηλασία.
Extra tips:
  • Μείνετε πάντα ενυδατωμένοι. Πίνετε νερό ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε δίψα, ειδικά τις ζεστές ημέρες.
  • Χαλαρώστε το σώμα σας. Μην το παρακάνετε με οποιαδήποτε δραστηριότητα και δώστε στον εαυτό σας λίγο χρόνο για να ανακάμψει μεταξύ των ασκήσεων.
  • Μην κάνετε ασκήσεις σε εξωτερικούς χώρους όταν έχει πολλή ζέστη, κρύο ή υγρασία. Οι ακραίες καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν την κυκλοφορία του αίματος με άσχημο τρόπο, καθιστώντας δύσκολη την αναπνοή και προκαλώντας πόνο στο στήθος.
  • Ακούστε το σώμα σας: Εάν αισθάνεστε κούραση, ζάλη, δύσπνοια, είναι καλύτερα να σταματήσετε την άσκηση και να ξεκουραστείτε.
  • Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας για ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Ο γιατρός σας θα λάβει υπόψη την κατάσταση της υγείας σας και θα συνθέσει ένα ειδικό σετ ασκήσεων που θα είναι κατάλληλες για εσάς.